Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
International Marketing Strategy of the Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the design of an international marketing strategy for a selected company. The main objective of this thesis is to develop a proposal for a marketing strategy for a chosen company expanding into a selected international market. The theoretical part of the thesis outlines the concepts and methods that contribute to developing a marketing strategy. The methodological part of the thesis describes the plan and the methodology used in processing the data and information obtained. The practical part focuses on the introduction of the company and the subsequent analysis of the microenvironment and macroenvironment. The final part of the thesis summarises the proposals for an international marketing strategy, which are compiled based on previous research and analysis.
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Hofmannová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Janecký, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se zabývá fastfoodovým řetězcem Chipotle, známým především ve Spojených státech amerických, a jeho potenciálním vstupem na český trh. Analyzuje marketingovou strategii společnosti a řeší její adaptaci pro český trh. Konkurenční výhodou společnosti je používání lokálních bio surovin, proto ve své diplomové práci zkoumám zájem Čechů o mexickou kuchyni a udržitelný rozvoj. Cílem mé diplomové práce je analýza marketingové strategie mexického fast foodového řetězce Chipotle a následná adaptace marketingového mixu na českém trhu.
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Sedlářová, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil se zabývá zejména značkovou a komunikační strategií společnosti a její vybrané konkurence (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Jednotlivé prvky těchto strategií jsou pak porovnávány, na základě SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ve strategii společnosti ExxonMobil a závěrem práce jsou doporučení pro možné změny ve strategii společnosti ExxonMobil. Samotná práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola představuje korporaci ExxonMobil, její uspořádání a strategii. Druhá kapitola se soustředí na popis značkové a komunikační strategie ExxonMobilu. Následující kapitola popisuje vybrané aspekty marketingové strategie konkurentů Royal Dutch Shell plc a BP p.l.c. Závěrečná kapitola, tedy kapitola čtvrtá, je věnována srovnání strategií konkurence, je provedena SWOT analýza marketingové strategie společnosti ExxonMobil a kapitola je zakončena doporučeními pro změny v marketingové strategii korporace.
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Myšáková, Lenka ; Kostková, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá vstupem malého českého pivovaru Herold na zahraniční trhy. V teoretické části práce jsou zařazeny hlavní problémy mezinárodního marketingu, hlavní strategická rozhodnutí a analýza marketingových nástrojů. V aplikační části je rozebrána marketingová strategie vstupu malého výrobce na 2 náročné trhy USA a Velké Británie. Analýza se týká účinnosti adaptace marketingového mixu a hodnotí zkušenosti s pronikáním na zahraniční trh.
Strategie vybraných firem při vstupu na zahraniční trhy
Kadlec, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lodr, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nové mezinárodní strategie, která má za cíl připravit konkrétní firmu ke vstupu na nové trhy Slovenska a Jordánska. Součástí práce je analýza makro a mikroprostředí zmíněných trhů a následně jsou vypracována jednotlivá doporučení pro oblasti mezinárodního marketingového mixu. V úvodu práce je také popsána situace firmy na českém trhu, odkud hodlá mezinárodní expanzi zahájit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.