Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Šafářová, Martina ; Luxová, Martina Žabová (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a jejich povědomím o regionálních potravinách a službách, které družstvo Konzum nabízí. Pro práci je zvolena největší provozovna Konzum a to prodejna v Žamberku. Vstupy pro analýzu jsou získávány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální spokojenost a informovanost zákazníků. Na základě získaných výsledků jsou následně navrhnuta a doporučena vhodná opatření pro zvýšení úrovní těchto důležitých metrik.
Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Šenková, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky. Analyzuje značku jak z interního, tak externího pohledu a představuje tak ucelený rozbor značky společnosti. Jsou identifikovány faktory ovlivňující loajalitu zákazníků a jejich důležitost z hlediska skutečného vnímání klientů, které slouží jako východiska pro návrhovou část. Jejímž hlavním záměrem je vytvoření návrhů pro rozvoj značky v souladu s posílením zákaznické loajality a s doporučeným postupem do budoucna.
Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
Podéšť, Jaroslav ; Sádlík, Libor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části je především věnována pozornost službám a jejich kvalitě. Dále pak spokojenosti a loajalitě zákazníků, stejně jako možným vztahům mezi nimi. Pro získání primárních dat byl podniknut terénní výzkum na frekventovaném autobusovém nádraží v Brně. Během něho se respondenti pomocí dotazníků vyjadřovali k celkové a dílčí spokojenosti se službami vybrané společnosti. Výsledky tohoto šetření jsou následně prezentovány a diskutovány. Věří se, že tento průzkum pomůže k lepšímu pochopení chování cestujících zvolené společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Šafářová, Martina ; Luxová, Martina Žabová (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a jejich povědomím o regionálních potravinách a službách, které družstvo Konzum nabízí. Pro práci je zvolena největší provozovna Konzum a to prodejna v Žamberku. Vstupy pro analýzu jsou získávány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální spokojenost a informovanost zákazníků. Na základě získaných výsledků jsou následně navrhnuta a doporučena vhodná opatření pro zvýšení úrovní těchto důležitých metrik.
Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Šenková, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky. Analyzuje značku jak z interního, tak externího pohledu a představuje tak ucelený rozbor značky společnosti. Jsou identifikovány faktory ovlivňující loajalitu zákazníků a jejich důležitost z hlediska skutečného vnímání klientů, které slouží jako východiska pro návrhovou část. Jejímž hlavním záměrem je vytvoření návrhů pro rozvoj značky v souladu s posílením zákaznické loajality a s doporučeným postupem do budoucna.
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Kalátová, Monika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Kia Motors Czech se zakoupenými vozy. V teoretické části práce je nastíněna problematika situační analýzy, která slouží k získání primárních informací potřebných ke korektní aplikaci rozhodovacího procesu vrcholového managementu společnosti. Součástí situační analýzy je průzkum trhu, který zahrnuje oblasti segmentace trhu a definici pojmů targeting a positioning. Situační analýza je v teoretické části práce zaměřena především na analýzu zákazníků, kde je definována loajalita a spokojenost zákazníků, jejich očekávání, věrnost a navrženy způsoby dlouhodobé péče o zákazníky společnosti. Praktická část diplomové práce je zaměřena na monitorování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku. Součástí práce je zvolení vhodného systému pro měření výsledků, který je ve vybraném podniku uplatněn. Pomocí polo strukturovaného dotazníku jsou získávána potřebná data k identifikaci zákazníků společnosti, jejich preferencí a požadavků na produkt a provedeno hodnocení předností a nedostatků produktu dle mínění zákazníků společnosti. Pomocí komparace interních dat společnosti a výzkumu je proveden průzkum současné situace na trhu. Závěrem je provedeno shrnutí dosažených výsledků a tvorba doporučení pro zlepšení marketingové činnosti podniku a pro zefektivnění komunikace společnosti se zákazníkem.
Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
Podéšť, Jaroslav ; Sádlík, Libor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části je především věnována pozornost službám a jejich kvalitě. Dále pak spokojenosti a loajalitě zákazníků, stejně jako možným vztahům mezi nimi. Pro získání primárních dat byl podniknut terénní výzkum na frekventovaném autobusovém nádraží v Brně. Během něho se respondenti pomocí dotazníků vyjadřovali k celkové a dílčí spokojenosti se službami vybrané společnosti. Výsledky tohoto šetření jsou následně prezentovány a diskutovány. Věří se, že tento průzkum pomůže k lepšímu pochopení chování cestujících zvolené společnosti.
Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Štirský, František (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické části lze nalézt výsledky dotazníkového šetření, ze kterého jsem zjistila, jak lidé s různým měsíčním příjmem reagují na slevové nabídky drogistického zboží a jaká je loajalita respondentů k drogistickým značkám.
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Muff, Erik ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací pro komunikaci v rámci věrnostních programů a direct marketing. Cílem této práce je identifikovat potenciál jejich využití a porovnat účinnost komunikace prostřednictvím aplikace pro chytré mobilní telefony v komunikaci v rámci věrnostních programů s e-mailingem. Porovnání účinnosti obou komunikačních kanálů bylo provedeno na základě kampaní, které byly zrealizovány pro účely této práce pro reálného klienta. Sledovanými byla míra prokliku a konverzní poměr. Za účelem identifikace potenciálu využití mobilních aplikací pro komunikaci bylo zrealizováno dotazníkové šetření a rozhovory s odborníky.
Srovnání spokojenosti zákazníků firem České dráhy a Student Agency
Mariánková, Petra
Mariánková, P. Srovnání spokojenosti zákazníků společností Student agency a Čes-ké dráhy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Hlavním cílem bakalářské práce je srovnat spokojenost zákazníků dvou do-pravní společností. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část popisuje dopravní služby, kvalitu služeb, spokojenost a loajalitu zákazníků a marketingový výzkum. Ve druhé části jsou rozebrány výsledky z primárního dotazníkového šetření a otestovány hypotézy. Na závěr bakalářské práce jsou uvedena doporučení pro obě dopravní společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.