Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Portfóliové investice do akcií evropských leteckých společností
Briestenský, Marek ; Fadrná, Andrea (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na fundamentální akciovou analýzu leteckých společností v eurozóně, jejich mezipodnikové srovnání a jejich verifikaci, s ohledem na možný bankrot. V teoretické části jsou vysvětleny metody fundamentální analýzy a teoretická východiska související s kolektivním investováním a fondy kvalifikovaných investorů. V praktické části je provedena analýza a srovnání vybraných společností. Dále je vypočítán bankrotní model pro jednotlivé společnosti. V poslední kapitole praktické části je sestaveno investiční doporučení na základě získaných dat.
VLIV PANDEMIE COVID-19 NA PROSTOROVOU ORGANIZACI LETECKÉ DOPRAVY V AFRICE
ZEMAN, Jan
Klíčovým tématem této bakalářské práce je analýza prostorové organizace vnitrokontinentální letecké dopravy v Africe v letech 2019 a 2020, kdy byla ovlivněna pandemií covid-19. V úvodní části je představena samotná bakalářská práce, jsou stanoveny cíle práce a hypotézy, které budou později potvrzeny, anebo vyvráceny. Na úvodní část navazuje část teoretická, jejíž náplní jsou nejdříve pojmy týkající se letecké dopravy obecně a pak skutečnosti typické pro tento druh dopravy v Africe. Druhá část práce je analytická a má dvě podkapitoly. První se zabývá analýzou vnitrostátní letecké dopravy v roce 2019, kdy ještě nebyla tolik omezena pandemií covid-19. Obsahem druhé podkapitoly je rok 2020, kdy již pandemie covid-19 ve velké míře leteckou dopravu ovlivňovala. Data pro zpracování analýzy jsou z databáze ICAO - International Civil Aviation Organization. Na základě nich byla porovnána vnitrokontinentální letecká doprava mezi lety 2019 a 2020.
Dopady pandemie COVID-19 na leteckou dopravu
ŠIMSOVÁ, Šárka
Práce se zabývá dopadem pandemie COVID-19 na leteckou dopravu. Hlavním cílem práce je identifikovat současné dopady a důsledky v oblasti letectví. Dílčím cílem je vyhodnotit chování a ochotu spotřebitelů účastnit se letecké dopravy a zároveň zjistit jejich postoje na přijatá opatření. Cestující jsou nejdůležitějším prvkem celého procesu leteckého průmyslu. Jejich náhled na situaci, obavy a zavedená opatření mohou tento průmysl značně ovlivnit. Dotazníkové šetření tak do jisté míry může předpovědět vývoj a využití letecké dopravy. Pro lepší pochopení samotné problematiky obsahuje práce také hloubkové rozhovory se zaměstnanci leteckých společností, které jsou buď stále zaměstnání anebo i důsledkem pandemie o svoji práci přišli. Všechny vstupy jsou vyhodnocovány a používány k přijímání klíčových rozhodnutí spolu s potenciálním zlepšením a doporučením ve službách letecké dopravy.
Analýza marketingové strategie vybraných leteckých společností
Teimlová, Aneta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie vybraných leteckých společností, Austrian Airlines, Emirates a Korean Air, a jejich vzájemné porovnání. Analýza se zaměřuje především na SWOT analýzu a marketingový mix těchto společností. Výsledkem je zhodnocení efektivity současných marketingových strategií a návrh konkrétních řešení, která by mohla být v rámci těchto marketingových strategií aplikována. Součástí práce je také charakteristika a historie letecké dopravy, charakteristika marketingu služeb a marketingový výzkum, který napomohl ke zhodnocení současných marketingových strategií a k návrhu nových postupů a řešení.
Portfóliové investice do akcií evropských leteckých společností
Briestenský, Marek ; Fadrná, Andrea (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na fundamentální akciovou analýzu leteckých společností v eurozóně, jejich mezipodnikové srovnání a jejich verifikaci, s ohledem na možný bankrot. V teoretické části jsou vysvětleny metody fundamentální analýzy a teoretická východiska související s kolektivním investováním a fondy kvalifikovaných investorů. V praktické části je provedena analýza a srovnání vybraných společností. Dále je vypočítán bankrotní model pro jednotlivé společnosti. V poslední kapitole praktické části je sestaveno investiční doporučení na základě získaných dat.
Vykazování Leasingu dle IFRS
Hučíková, Julie ; Novotný, Jan (vedoucí práce) ; Pelák, Jiří (oponent)
V diplomové práci se zabývám problematikou vykazování leasingu v souladu s platným rámcem Mezinárodních standardů účetního výkaznictví. V práci, která je rozdělená na teoretickou a praktickou část, se zaměřuji na dopady leasingových transakcí především z pohledu nájemce. V teoretické části, jež je členěná do tří subkapitol, shrnuji fakta o leasingu jako takovém. V prvních dvou subkapitolách vycházím ze standardu IAS 17. Ve třetí subkapitole se věnuji přípravě nového standardu, který by měl IAS 17 nahradit. Cílem praktické části práce je zjistit, jakým způsobem financují evropské letecké společnosti své flotily s primárním zaměřením na využívání obou druhů leasingu. Proto v druhé části práce analyzuji účetní závěrky evropských leteckých společností a zkoumám, v jaké míře tyto společnosti využívají možnost financování svých flotil leasingem a jak leasing ve svých účetních závěrkách vykazují.
Analýza letecké dopravy s využitím vhodných kvantitativních metod
Dostálová, Hana ; Petera, Jiří (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
V dnešní moderní době je téma letecké dopravy mezi lidmi stále aktuálnější. Diplomová práce se proto zabývá statistickou analýzou českého leteckého dopravce České aerolinie a.s. Analýza je provedena pomocí časových řad u osobní dopravy na počtu přepravených cestujících a u nákladní dopravy na počtu přepraveného zboží a pošty v letech 2003 až 2014. Teoretická část je založena na literární rešerši, kde jsou uvedeny základní pojmy z letecké dopravy a časových řad. V analytické části jsou na zkoumané ukazatele aplikovány jednotlivé trendové funkce a poté dle zvoleného trendu je vytvořena predikce pro následující tři období. Následně je provedeno vyhodnocení statistické analýzy a navržena doporučení pro následné zlepšení situace společnosti.
Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Koblihová, Simona ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy letecké dopravy, právní úprava ochrany civilního letectví, význam postavení leteckých společností na českém a zahraničním leteckém trhu a představení letecké společnosti Travel Service. Praktická část diplomové práce se zabývá vymezením základních práv cestujících v letecké dopravě při uplatňování náhrady škody, a to především při reklamaci zavazadel a zpožděných nebo zrušených letů. Praktická část byla vypracována na základě dotazníkového šetření zákazníků letecké společnosti Travel Service. V závěrečné části práce je provedena komparace společnosti Travel Service s vybranými leteckými společnostmi. Diplomová práce využívá zejména metodu deskriptivní ve své teoretické části a analýzu dat a metodu komparace v části praktické.
Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Keprta, Jan ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého průmyslu a je definováno, kdy došlo k největšímu růstu nízkonákladových leteckých společností. Je zde též popsána analýza dopadů tohoto růstu na různé části marketingového mixu leteckých společností. V poslední kapitole jsou posány výsledky výzkumu na chování spotřebitelů v leteckém odvětví.
Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Valová, Soňa ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chodelka, Peter (oponent)
Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie této společnosti. Na jejím základě bude formulováno doporučení pro společnost Emirates Airline na zlepšení případných slabých stránek společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.