Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové strategie vybraných leteckých společností
Teimlová, Aneta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie vybraných leteckých společností, Austrian Airlines, Emirates a Korean Air, a jejich vzájemné porovnání. Analýza se zaměřuje především na SWOT analýzu a marketingový mix těchto společností. Výsledkem je zhodnocení efektivity současných marketingových strategií a návrh konkrétních řešení, která by mohla být v rámci těchto marketingových strategií aplikována. Součástí práce je také charakteristika a historie letecké dopravy, charakteristika marketingu služeb a marketingový výzkum, který napomohl ke zhodnocení současných marketingových strategií a k návrhu nových postupů a řešení.
Spolupráce České republiky a Spojených arabských emirátů (na příkladu vybraných firem)
Teimlová, Aneta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spolupráce České republiky a Spojených arabských emirátů v oblasti mezinárodního obchodu. Spojené arabské emiráty jsou v současné době jednou z nejvyspělejších, nejbohatších a nejrychleji se rozvíjejících zemí světa, a proto jsou pro Českou republiku významným světovým obchodním partnerem. Celá práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola udává základní charakteristiku země. Druhá kapitola je věnována ekonomické charakteristice SAE. Třetí kapitola analyzuje mezinárodní obchod SAE. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na kulturní aspekty. A poslední kapitola poskytuje informace o trhu SAE, o vstupu na tento trh a o českých firmách, které v SAE působí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.