Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie online komunikace pro veletrh
Štursová, Klára
Tato bakalářská práce řeší problematiku online komunikace pro veletrh Marketing Mix a jeho cílové skupiny. Cílem práce je přinést prospěch obchodní činnosti firmy Omnis Olomouc, a.s. Práce se zaměřuje na tvorbu strategie online komunikace a na zhodnocení dosažených výsledků, při zavedení této strategie.
Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu
Hašková, Gabriela
Hašková, G., Trenz, O., Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a aplikací některých jeho nástrojů na konkrétní internetový obchod. Blíže se věnuje analýze klíčových slov, PPC reklamě, e-mailingu a marketingu na Facebooku. Cílem práce je zvýšení tržeb konkrétního internetového obchodu využitím navržených nástrojů.
Automatické navrhování klíčových slov
Šimara, Svatopluk ; Škoda, Petr (oponent) ; Otrusina, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatickým návrhem klíčových slov českým dokumentům. Pro jejich návrh je využito čistě statistických metod. K analýze jsou použity diplomové a jiné závěrečné práce. Statistické metody jsou na vybraných dokumentech podrobně otestovány a vyhodnoceny, a pro konečný návrh klíčových slov jsou vybrány jen ty nejúspěšnější metody. Výsledky návrhu jsou na závěr porovnány s ručně přiřazenými klíčovými slovy.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kohoutek, Josef ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám teoretickými poznatky z dané problematiky. V druhé části se pak zaměřuji na praktickou část problematiky elektronického obchodování jako je SEO analýza, analýza konkurence, analýza klíčových slov, výběr vhodného poskytovatele elektronického obchodu, způsoby propagace a návrh možného řešení.
Extrakce klíčových slov z dokumentů
Matička, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá automatickou extrakcí klíčových slov z dokumentů. Jejím cílem je návrh a implementace aplikace, která bude schopná z dokumentu vyextrahovat množinu klíčových slov vyjadřující co nejpřesněji hlavní obsah dokumentu. Mezi požadavky na aplikaci patří zejména rychlost a přesnost. Proto byly nejprve prostudovány již existující principy a provedena klasifikace metod na základě různých kritérií. Další část práce se zaměřuje na výběr a podrobný popis funkčnosti jedné z metod, která by měla být využita při extrahování klíčových slov. Následuje podrobný návrh celé aplikace a její následná implementace. Důležitá je hlavně poslední kapitola zabývající se testováním aplikace na množině textových dokumentů a vyhodnocením úspěšnosti procesu extrakce.
Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat
Koriťák, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení obdoby opisového slovníku. Hra se skládá ze dvou komunikujících částí - klientské, která se stará převážně o vyobrazení hry a serverové, výpočetní části. Pro implementaci bylo využito moderních webových technologií především pak klientského JavaScriptu a serverového Node.js.
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Prustoměrský, Milan ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Je zde popsáno úvodní seznámení o SEO, jehoľ metody jsou následně podrobně popsány. Získané znalosti byly poté aplikovány na dvojici existujících webových stránek za účelem zjiątění efektivnosti pouľitých metod. Z nasbíraných dat byla vyhodnocena účinnost celého SEO a taktéľ byly probrány moľné budoucí směry SEO.
Extrakce klíčových slov z vědeckých článků
Kyjovský, Marek ; Schmidt, Marek (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je prozkoumat základní metody používající se k extrakci důležitých slov z článku. Poté se pokusit porozumět charakteru používaných klíčových slov z dostupné množiny testovacích anglických článků. Na základě těchto poznatků poté navrhnout a implementovat systém využívající tyto metody. Vytvořený systém pak otestovat na reálných anglických článcích a výsledky se pak pokusit vyhodnotit.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.