Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sedací nábytek pro veřejný interiér
Psota, Martin
Bakalářská práce se zabývá studiem sedacího nábytku veřejného interiéru, zejména z hal a foyerů. Teoretická část nás seznamuje se sedacím nábytkem z úvodních prostor hotelu, divadla a kina. Kapitoly nás seznamují s ergonomií, konstrukcí a požadavky na bezpečnost sedacího nábytku. Dále jsou uvedeny materiály, z nichž se daný nábytek vyrábí. Konečné kapitoly teoretické části obsahují popis sedacího nábytku z hlediska historie a veřejný nábytek současný. V praktické části je představen návrh řešení sedacího nábytku pro interiér foyeru kina Réna v Ivančicích. Vývoj návrhu je uveden formou skic, finální varianta je prezentovánu formou vizualizace. Návrh je řešen také konstrukčně, výkresy jsou součástí příloh.
Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování
Svoboda, Martin ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Cílem práce je nalézt a popsat pravidelného návštěvníka kina. Práce tak popisuje situaci na trhu s kinem jako formou zábavy, kde identifikuje dva klíčové mezníky vývoje trhu poslední doby. Práce popisuje skupinu pravidelných návštěvníků kina a nachází dva segmenty, které podrobně rozebírá z pohledu jejich životního stylu, názorů a mediální konzumace. Práce zároveň srovnává své výstupy s výzkumem z roku 2004, kde je vidět určitý vývoj ve složení divácké obce kin v České republice. Práce vychází z největšího komerčního výzkumu, který v České republice kontinuálně probíhá a spojuje jeho výstupy s dalšími výzkumy. Část práce popisující spotřebitele může sloužit zadavatelům reklamy jako informace o tom, koho svou reklamou v kinech mohou zasáhnout. Část o mediální konzumaci dává distributorům filmů informace o tom, kde komunikovat aby zasáhli požadovanou cílovou skupinu.
Analýza návštěvnosti pražských kin
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Návštěva kina byla velkým fenoménem a oblíbenou zábavou ve 20. století, je tomu tak ale i v moderní době 21. století? Stále se natáčí nové filmy, které můžeme vidět v kinech. Vývoj návštěvnosti kin je však v posledních letech velmi nejistý a kolísavý. Proto jsem se rozhodla v této práci věnovat bližší analýze návštěvnosti pražských kin. Praha má ze všech českých měst nejvíce kin a potenciální divák má tedy skutečně široký výběr, i proto je tedy zajímavé prozkoumat blíže návštěvnost v pražských kinech. Cílem práce je tedy zjistit a blíže analyzovat, jak se vyvíjela návštěvnost pražských kin v posledních šesti letech, dále porovnat návštěvnost a tržby kin klasických a multikin a na základě těchto zjištění pak formulovat odhady vývoje návštěvnosti do budoucna a také vymyslet rady, které by kinům pomohly přilákat více diváků. Pomocí dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu pak zjistím, jak často chodí Pražané do kina a také tímto výzkumem získám bližší informace o charakteristikách návštěvníků kin.
Distribuce filmů přes internet
Halbich, Jaroslav ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Moje práce se zabývá formami distribuce filmu. Analyzuje distribuci v českém prostředí a porovnává jí se světovým standardem. Hlavní důraz je kladen na distribuci filmu pomocí internetu, ale zmíněny jsou i ostatní alternativy. Práce se dotýká i historie filmu a internetu. Pozornost je také věnována autorskému zákonu. Cílem práce je zhodnocení stávající situace a možný budoucí vývoj filmové distribuce, dále pak srovnání nabídky online služeb v ČR a ve světě.
Marketing filmů - rozdíly v propagaci mainstreamových a arthousových snímků v USA a v Evropě.
Kozak, Ivanna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Filmový marketing dnes s každým dnem nabývá nových rysů díky dynamickému rozvoji. Tato práce se věnuje dvěma kategoriím filmů - artovým a mainstreamovým filmům na evropském a americkém trhu. Film sám o sobě je velmi komplexním a jedinečným produktem a kvůli tomu vyžaduje i specifický způsob distribuce a komunikace. Tato práce řeší rozdíly v marketingu a propagaci artových a mainstreamových filmů. Cílem je prozkoumat dnešní možnosti a způsoby marketingové komunikace artových a mainstreamových filmů a rozdíly v jejich chápaní diváky. Teoretická část je věnována vysvětlení odlišností v diváckých očekáváních a různých marketingových strategiích obou filmových kategorií. V praktické části je provedená analýza kvalitativního výzkumu uskutečněného pro účely této práce. Výzkum byl založen na rozhovorech a dotazníkovém šetření. Závěr vzešlý z výsledků výzkumu je aplikován na hypotézy stanovené v úvodu této práce a řeší výhody a nevýhody různých marketingových nástrojů používaných oběma kategoriemi filmů, a předpokládaný budoucí vývoj.
Analýza motivačních faktorů návštěvy kulturní události
Krčmářová, Vanda ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Roll, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá motivačními strukturami zákazníků kin a divadel. Teoretická část je věnována pojmům motivace a kultura a v rámci marketingového výzkumu je zaměřena na dotazníkové šetření, které je jádrem analytické části práce. Cílem díla je určit klíčové motivační faktory lidí k návštěvě divadel a kin. V praktické části, která zahrnuje tvorbu dotazníků, jejich distribuci a vyhodnocení, je kladen důraz na využití výsledků zmíněnými kulturními organizacemi.
Smíšený výzkum I. - 6/1946 červenec ÚVVM/CVVM: Okresní péče o mládež, rozhlas, povolební výzkum, kino. B 24, B 24
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum je smíšený a zabývá se nejprve otázkami činnosti Okresní péče o mládež, pak se dotazuje na rozhlasové vysílání (zahraniční stanice). Dvě otázky míří na výsledky voleb. Otázky na návštěvu kina se týkají jeho kvality, témat a frekvence návštěv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Melamed, Artem ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.