Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Technické prostředky používané k výkonu činností a zabezpečení pracovníků v arboristice
Jírovec, Jakub
Tato práce je zaměřena na sumarizaci technických prostředků, které jsou používány v arboristice při využití stromolezeckých technik. Tyto prostředky jsou následně tabulárně zpracovány. U jednotlivých skupin prostředků jsou vyjmenovány jejich vlastnosti a parametry, které jsou důležité při jejich výběru a pro jejich používání v arboristické praxi. U některých kategorií prostředků je doplněno hodnocení konkrétních výrobků.
Kategorizace služeb v modelu Cloud Computing
Slezák, Petr ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na technologii Cloud Computingu, který získává každým rokem čím dál více na důležitosti. Za cíl si dává popsat tento fenomén charakterizovat a vysvětlit co se pod tímto názvem skrývá a popsat jeho výhody a nevýhody. Dále pak popsat jeho kategorie a v rámci těchto kategorií přiřadit pro příklad některé konkrétní produkty, které se objevují na trhu v současné době. Následně je cílem tyto produkty popsat a vysvětlit co nabízejí. V další části je pak cílem vybrat vhodnou analýzu k porovnání těchto produktů v rámci kategorií, do kterých je model rozdělen a určit nejlepší z vybraných produktů. Jako přínos zde vidím jak popsání důležitých produktů, tak jejich porovnání a zjištění které produkty jsou vhodné, tak pak samotnou analýzu, která ukazuje jak se k porovnání může přistupovat.
Tvorba konceptu category managementu
Lepař, Martin ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného maloobchodní společností, působící v segmentu Do it yourself. Proces tvorby v praktické části započne analýzou současného stavu, na níž naváže stanovení strategie a cílů pro danou sortimentní kategorii a implementace nového konceptu.
Category management ve společnosti Bosch
Knotová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí category managementu. Category management je proces, který se zabývá efektivním řízení produktů na úrovni jednotlivých kategorií. Proces category managementu sestává z definování kategorie, přiřazení role kategorie, stanovení strategie kategorie, taktik a samotné implementace. Pro category management je klíčová správná identifikace konečného spotřebitele a jeho potřeb. Rozhodování spotřebitele je ovlivněno externími a interními faktory. Interní faktory zahrnují vlivy na úrovni osobnosti, jako jsou učení, vnímání a motivace. Mezi externí faktory patří rozhodování na základě vnímání ceny, značky, merchandisingu nebo obalu.
Softwarové nástroje pro Category Management
Štumpa, Tomáš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje softwarovým nástrojům pro Category Management. V první části práce je představena disciplína Category Managementu a její význam pro současný obchod. V další části práce je popsána souvislost mezi informačními technologiemi a Category Managementem, na kterou navazuje představení nástrojů pro Category Management, které využívá společnost GlaxoSmithKline, s.r.o. Závěr práce je věnován případové studii spolupráce s mezinárodním obchodním řetězcem Tesco.
Middleware pro Massive Multiplayer Online Role Playing Games
Hora, Jan ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Cílem této práce je nalézt kvalitní middleware, jež by byl potřebný pro vývoj MMORPG, rozdělit jej do kategorií podle účelu, k němuž slouží a strukturovaně popsat vlastností jednotlivých midleware. Dále je cílem práce porovnat jednotlivé middleware stejného typu a zvolit nejlepší z nich, případně rozhodnout, kde je vhodný vývoj vlastními silami. V práci je popsán pojem MMORPG a jeho historie, obvyklá architektura MMORPG, běhová prostředí, operační systémy, struktura MMORPG a middleware, jež lze pro jejich vývoj nejlépe využít. Obsahuje popis komponent a požadavky, na ně kladené, popis vlastností a možností konkrétních middleware produktů, rozřazených do kategorií, a závěrečné vyhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.