Název:
Category management ve společnosti Bosch
Překlad názvu:
Category management company Bosch
Autoři:
Knotová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá oblastí category managementu. Category management je proces, který se zabývá efektivním řízení produktů na úrovni jednotlivých kategorií. Proces category managementu sestává z definování kategorie, přiřazení role kategorie, stanovení strategie kategorie, taktik a samotné implementace. Pro category management je klíčová správná identifikace konečného spotřebitele a jeho potřeb. Rozhodování spotřebitele je ovlivněno externími a interními faktory. Interní faktory zahrnují vlivy na úrovni osobnosti, jako jsou učení, vnímání a motivace. Mezi externí faktory patří rozhodování na základě vnímání ceny, značky, merchandisingu nebo obalu.This thesis deals with the fields of category management. Category management is a process that focuses on effective product management at the level of each category. Category management process consists of defining categories, determining the role of category, assignment strategy category, tactics and implementation. For process of category management is crucial correct identification of consumer and his needs. Consumer decision making is affected by external and internal factors. Internal factors include effects on the personality level, such as learning, perception and motivation. Among the external factors include decision-making based on perception of price, brand, merchandising, or packaging.
Klíčová slova:
category management; kategorie; spotřebitel; category; category management; consumer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35512