Název:
Softwarové nástroje pro Category Management
Překlad názvu:
Category Management Sofwtare Tools
Autoři:
Štumpa, Tomáš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje softwarovým nástrojům pro Category Management. V první části práce je představena disciplína Category Managementu a její význam pro současný obchod. V další části práce je popsána souvislost mezi informačními technologiemi a Category Managementem, na kterou navazuje představení nástrojů pro Category Management, které využívá společnost GlaxoSmithKline, s.r.o. Závěr práce je věnován případové studii spolupráce s mezinárodním obchodním řetězcem Tesco.The tesis describes software tools used in Category Management process. In the first chapter the theory of Category Management and its impact on todays business is presented. Next chapter describes the relation between information technologies and Category Management. The following chapter introduces software tools for Category Management used by GlaxoSmithKline, s.r.o. The last chapter of the thesis is devoted to case study of cooperation with international retailer Tesco.
Klíčová slova:
Kategorie; Management; Software; Category; Management; Software
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19570