Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba konceptu category managementu
Lepař, Martin ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného maloobchodní společností, působící v segmentu Do it yourself. Proces tvorby v praktické části započne analýzou současného stavu, na níž naváže stanovení strategie a cílů pro danou sortimentní kategorii a implementace nového konceptu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.