Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konflikty ve školním prostředí a možnosti jejich řešení i prevence
Holmanová, Marcela ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Sotáková, Hana (oponent)
Školní prostředí je samo o sobě složitým sociálním mechanismem vztahů a vzájemných vazeb. V jednom z pohledů na problém se jedná se o psychologicko sociální a rovněž tak ekonomicko sociální model relací jednotlivců. Nejde jen o komunikační pole mezi dětmi a učiteli a mezi rodiči a učiteli, ale také mezi jednotlivými učiteli a mezi učiteli a vedením školy stejně jako mezi rodiči a vedením školy nebo mezi vedením školy a zřizovatelem a rovněž tak mezi rodiči a zřizovatelem. Kompetence subjektů ve školním prostředí se často ne zcela jednoduše definují. Jde totiž nejen o zmíněný problém psychologicko sociální jistě i o pedagogický a legislativní. Podle různých pohledů na věc je možné nahlížet i na tento fenomén z filozofického hlediska a z kulturně antropologického hlediska. Konflikt patří ke škole jako k instituci dokonce i politicky a historicky. Konflikt jako sociálně kulturní pojem má také obecné i konkrétní řešení. Na konflikt lze nahlížet jako na katarzi v jednání a chování jednotlivců i v rámci společnosti. Pro danou diplomovou práci je vpravdě rozměrem pouze školní prostředí se zaměřením na pedagogy a jejich podporu při řešení konfliktů směrem k žákům a jejich rodičům. Výzkumnou otázkou - hypotézou je možnost řešení konfliktů ve školním prostředí ve smyslu procesu i prevence konfliktu na...
Návrh na zvýšení efektivity interpersonální komunikace ve firmě
Petrášová, Lenka ; Špičáková, Hana (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zvýšení efektivity interpersonální komunikace ve firmě Saint-Gobain Weber Terranova, a.s. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První částí je shrnutí teoretických poznatků. Následuje druhá empirická část práce, která je založena na zkoumání aktuálního stavu interpersonální komunikace ve společnosti. Výsledky dotazníkového šetření budou tvořit základní kámen pro soubor návrhů, které povedou ke zefektivnění interní komunikace ve výše uvedené obchodní společnosti.
Interpersonální komunikace v podniku
Říha, Michal ; Florianova, Iva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou interpersonální komunikace ve společnosti AUTO – BAYER, s.r.o. Snahou je aplikovat teoretické poznatky v praxi. Pomocí této práce bych chtěl posoudit stav interpersonální komunikace a navrhnout změny pro lepší a efektivnější komunikaci ve výše uvedené obchodní společnosti.
Návrh na zlepšení interpersonální komunikace
Mráziková, Lucie ; Pluháček, Radomír (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářká práce se zabývá interpersonální komunikací ve společnosti XXX, s.r.o. Práce posuzuje současný stav vnitropodnikové komunikace a problémů, které v této oblasti vznikají. Pomocí této práce bych chtěla navrhnout změny pro efektivnější komunikaci v uvedené společnosti.
Vliv smartphonů na partnerské vztahy v ,,tekuté modernitě"
Majorosová, Eva ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Supa, Markéta (oponent)
Předmětem diplomové práce je problematika vlivu smartphonů na partnerské vztahy. Práce si klade otázku, jak konkrétně smartphony ovlivňují partnerský život. První část diplomové práce je zaměřena na literární rešerši, v níž jsou představeny klíčové studie zabývající se obdobným tématem jako provedený výzkumný projekt. Následují kapitoly, které se zabývají vlastním výzkumem. Metodologická východiska práce tvoří hloubkové rozhovory doplněné o dotazníkové šetření. Jádro práce představuje popis výzkumných otázek, výzkumného vzorku, procesu analýzy a interpretace výsledků výzkumných rozhovorů a dotazníkového šetření. Zjištěné výsledky byly v textu interpretovány v kontextu vybraných teoretických konceptů. Zejména se jedná o koncepty Tekutá modernita / Tekutá láska vypracované Zygmuntem Baumanem a iDisorder od Larryho Rosena. Cílem práce bylo zjistit, jaký je vliv smartphonů na seznamování s potenciálním partnerem, následně na vztah samotný a v neposlední řadě na případný rozchod.
Fenomén závislosti na sociálních sítích
Rynešová, Klára ; Boukalová, Hedvika (vedoucí práce) ; Štětovská, Iva (oponent)
a klíčová slova Rynešová, K. (2016). Fenomén závislosti na sociálních sítích. Bakalářská práce (Bc.). Praha: Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, Katedra psychologie. Tato bakalářská práce se věnuje tématu sociálních online sítí (SNS) jako stále poměrně novému společenskému a komunikačnímu fenoménu. Zaměřuje se především na problematiku potencionální závislosti na sociální online síti jako specifické formě závislosti v rámci internetové závislosti. Teoretická část mapuje problematiku závislosti, užívání sociálních online sítí, motivaci uživatelů a možná rizika, která jsou spojena s jejich užíváním jako jsou osamělost, izolace či fyziologické problémy. Zaměřuje se především na sociální online síť Facebook jako na relativně novou sociální platformu, která má stále více aktivních uživatelů a na jejímž pozadí tráví stále více lidí svůj volný čas. Zabývá se místem této platformy v rámci sociálních vztahů a interpersonální komunikace. V empirické části je předložen návrh kvantitativního výzkumu s přidruženou kvantitativní částí, který se zaměřuje na možný výskyt abstinenčních příznaků u uživatelů sociálních sítí, kteří vykazují znaky potencionální závislosti. Klíčová slova: Závislost, sociální online sítě, Facebook, kyberprostor, internet, interpersonální komunikace
Pohled žáka staršího školního věku na osobnost učitele
Jarošová, Veronika ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Období staršího školního věku je z hlediska vývojové psychologie velmi výrazné. Charakteristiky, které se u žáka objevují, vyžadují adekvátní reakce, přístup a psychologické znalosti učitele. Žáci mají určité představy o osobnosti učitele, které však nemusejí korespondovat s požadavky kladenými na učitele ze strany odborníků. Předkládaná práce vymezuje faktory, u kterých lze předpokládat, že ovlivňují pohled žáka staršího školního věku na osobnost učitele. Existují doporučení, jak řešit nežádoucí faktory a zároveň tvořit či zdokonalovat faktory pozitivní, jež by jistily potřebný kladný vztah žáka staršího školního věku k učiteli.
Mezilidská komunikace se zaměřením na neverbální komunikaci
ŠPOKOVÁ, Veronika
Práce se zabývá celkovým představením fenoménu mezilidské komunikace se zaměřením na její neverbální složku. Popisuje celkový kontext a hlavní funkce komunikace. Stručně zmiňuje verbální sdělování. Hlavní část se poté zaměřuje na neverbální komunikaci. Představuje detaily, které určují výslednou podobu procesu, a vysvětluje signály, které můžeme pozorovat při setkání s člověkem.
Návrh na zlepšení interpersonální komunikace
Mráziková, Lucie ; Pluháček, Radomír (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářká práce se zabývá interpersonální komunikací ve společnosti XXX, s.r.o. Práce posuzuje současný stav vnitropodnikové komunikace a problémů, které v této oblasti vznikají. Pomocí této práce bych chtěla navrhnout změny pro efektivnější komunikaci v uvedené společnosti.
Interpersonální komunikace v podniku
Říha, Michal ; Florianova, Iva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou interpersonální komunikace ve společnosti AUTO – BAYER, s.r.o. Snahou je aplikovat teoretické poznatky v praxi. Pomocí této práce bych chtěl posoudit stav interpersonální komunikace a navrhnout změny pro lepší a efektivnější komunikaci ve výše uvedené obchodní společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.