Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Concept Proposal for Effective Preparation of Expatriates for an International Assignment in the Czech Republic
Engl, Ondřej ; Kříž, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main objective of this master’s thesis is to propose a concept for effective preparation of expatriates for an international assignment in the Czech Republic. In order to fulfil this objective, the author combines a comprehensive set of theoretical frameworks with his own empirical findings. A 35-quesiton long questionnaire was the primary tool to conduct a rigorous empirical research among expatriates already operating in the Czech Republic. The proposed concept is valid for both assigned expatriates and self-initiated expatriates preparation.
Interkulturní kompetence a jejich rozvoj
Popelková, Lucie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám interkulturními kompetencemi, které jsou relativně novým fenoménem, jenž se začal rozvíjet na základě vlivu procesů globalizace a internacionalizace. Podávám přehled o proměnách života organizací, zejména oblasti řízení lidských zdrojů, které získává mezinárodní rozměr, a zabývám se důvody vedoucími k nárůstu potřeby interkulturně vzdělaných zaměstnanců. Dosavadní vývoj společenské, politické a ekonomické reality nasvědčuje tomu, že tato potřeba bude v budoucnu stále naléhavější. Vzhledem ke stírání hranic mezi jednotlivými státy a ekonomikami dochází k častějšímu a intenzivnějšímu kontaktu příslušníků různých kultur jak v osobním, tak v pracovním životě. Proto, aby byla spolupráce mezi jedinci z odlišných kulturních prostředí efektivní, je nezbytně nutné vzájemné porozumění, pochopení myšlení, chování a jednání druhého, tolerance a znalost kulturních specifik. Trénink zaměřený na rozvoj interkulturních kompetencí tedy představuje nezbytnou podmínku pro přípravu zaměstnanců na dlouhodobý zahraniční pobyt a jeho absolvování je předpokladem hladké adaptace v cizí zemi. V této práci proto věnuji prostor klasifikacím kulturních odlišností a způsobu jejich překonávání, objasnění významu a obsahu interkulturních kompetencí a dále se v teoretické i praktické rovině zaměřují na...
Interkulturní kompetence a jejich rozvoj
Popelková, Lucie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám interkulturními kompetencemi, které jsou relativně novým fenoménem, jenž se začal rozvíjet na základě vlivu procesů globalizace a internacionalizace. Podávám přehled o proměnách života organizací, zejména oblasti řízení lidských zdrojů, které získává mezinárodní rozměr, a zabývám se důvody vedoucími k nárůstu potřeby interkulturně vzdělaných zaměstnanců. Dosavadní vývoj společenské, politické a ekonomické reality nasvědčuje tomu, že tato potřeba bude v budoucnu stále naléhavější. Vzhledem ke stírání hranic mezi jednotlivými státy a ekonomikami dochází k častějšímu a intenzivnějšímu kontaktu příslušníků různých kultur jak v osobním, tak v pracovním životě. Proto, aby byla spolupráce mezi jedinci z odlišných kulturních prostředí efektivní, je nezbytně nutné vzájemné porozumění, pochopení myšlení, chování a jednání druhého, tolerance a znalost kulturních specifik. Trénink zaměřený na rozvoj interkulturních kompetencí tedy představuje nezbytnou podmínku pro přípravu zaměstnanců na dlouhodobý zahraniční pobyt a jeho absolvování je předpokladem hladké adaptace v cizí zemi. V této práci proto věnuji prostor klasifikacím kulturních odlišností a způsobu jejich překonávání, objasnění významu a obsahu interkulturních kompetencí a dále se v teoretické i praktické rovině zaměřují na...
Řízеní lidských zdrоjů v mеzinárоdní spоlеčnоsti АDP Еmplоyеr Sеrvicеs Čеská rеpublikа, а.s.
Dobrovolskaya, Yana ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Králová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním systému řízení lidských zdrojů v mezinárodních společnostech. Teoretická část je věnována studiu světových mechanismů, trendů a metod řízení lidských zdrojů v nadnárodních korporacích. Praktická část práce se věnuje analýze současného stavu systému řízení lidských zdrojů ve společnosti ADP Employer Services Česká republika, a.s. která je českou pobočkou mezinárodní společnosti ADP Automatic Data Processing, Inc. Na základě provedeného výzkumu:osobního rozhovoru s ředitelem oddělení lidských zdrojů (angl. HR Business Partner Lead) bude zhodnocen stav systému řízení lidských zdrojů ve společnosti a vytvořena řada doporučení pro zlepšení systému řízení lidských zdrojů pro společnost ADP Employer Services Česká republika, což je hlavním přínosem této diplomové práce
Concept Proposal for Effective Preparation of Expatriates for an International Assignment in the Czech Republic
Engl, Ondřej ; Kříž, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main objective of this master’s thesis is to propose a concept for effective preparation of expatriates for an international assignment in the Czech Republic. In order to fulfil this objective, the author combines a comprehensive set of theoretical frameworks with his own empirical findings. A 35-quesiton long questionnaire was the primary tool to conduct a rigorous empirical research among expatriates already operating in the Czech Republic. The proposed concept is valid for both assigned expatriates and self-initiated expatriates preparation.
Pracovní příležitosti a pracovní podmínky v call centru
Stakhariuk, Liudmyla ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice pracovních příležitostí a pracovních podmínek v britských call centrech lokalizovaných v zemích třetího světa (rozumí se v rozvojových státech a zemích bývalého Sovětského svazu). Cílem diplomové práce je analyzovat existující pracovní příležitosti a pracovní podmínky a uplatňované zásady a postupy řízení lidských zdrojů a marketingu v call centru britské mezinárodní firmy Cupid plc v ukrajinském městě Dněpropetrovsk, určit problémy a navrhnout jejich řešení. Diplomová práce je rozdělena do osmi kapitol: organizování (vysvětluje podstatu organizování a klasifikuje typy organizačních struktur); call centrum (popisuje tradiční model call centra, moderní trendy a problémy call center); mezinárodní firma (objasňuje filozofii a strategii firem na mezinárodním trhu); země třetího světa (definuje a charakterizuje problémy zemí třetího světa); řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy (vymezuje a vysvětluje strategii, zásady a postupy řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy); marketing mezinárodní firmy (vymezuje a vysvětluje strategii, zásady a postupy řízení vztahů se zákazníky mezinárodní firmy); call centra mezinárodních firem v zemích třetího světa (uvádí příklady činností a problémů britských call center v Indii, v Pákistánu a na Filipínách); britské call centrum na Ukrajině (analyzuje konkrétní call centrum britské mezinárodní firmy v ukrajinském městě Dněpropetrovsk). Diplomová práce je zpracována s využitím odborné literatury, případových studií, interních dokumentů a vlastních zkušeností autorky.
Mezinárodní vysílání zaměstnanců
Jáchymová, Michaela ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem mezinárodní mobility zaměstnanců ve velkých nadnárodních firmách. Zaměřuje se především na proces expatriace z pohledu nutného zabezpečení expatrianta útvarem lidských zdrojů. V praktické části jsou porovnávány současné praxe čtyř mezinárodních organizací. Cílem práce je vybrat takovou praxi, která nejvíce eliminuje pravděpodobnost selhání vyslání. V závěru práce jsou formulována doporučení určená pro společnosti implementující nové politiky v oblasti mezinárodní mobility zaměstnanců. Práce je zpracována pomocí analýzy sekundárních pramenů -- odborné literatury, učebnic, zahraničních odborných časopisů a studií, článků či webových stránek analyzovaných společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.