Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje efektivní interní komunikace v době sociálních sítí
Růžičková, Barbora ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V současné době zahrnuje pojem komunikace mnoho druhů sdílení informací a samotná efektivita pak spočívá v umění porozumění jednotlivým složkám komunikačního procesu a ve správném použití komunikačních nástrojů. Je zapotřebí si uvědomit, že současné myšlení lidí se značně liší od myšlení předchozích generací a s tím souvisí i změna komunikačních kanálů a způsob komunikace. Původní myšlení lidí vycházelo z nastaveného pořádku, zatímco dnešní svět je nezorganizovaný a komplexní. Dříve existoval konečný počet elementů, který na sebe vzájemně působil, avšak v současnosti je neomezený počet elementů ve velkém propojeném stylu. V minulosti byly podmínky předvídatelné, avšak v současnosti je vysoký stupeň nepředvídatelnosti. Je více než zřetelné, že lidstvo učinilo velký krok od dob konce světové války a nadnárodní korporace, organizace a sdružení mají větší vliv, než samotné vlády. Je jen otázka, do jaké míry se svět bude propojovat dál a jak se myšlení lidí a komunikace posunou v příštích desetiletích. Předmětem zkoumání kvalifikační práce je způsob interní komunikace a využívané vnitřní nástroje, zejména pak rozbor komunikačních kanálů napříč generacemi, efektivnost komunikačních procesů a způsob využití v současné době. V rámci teoretické části zkoumám změnu myšlení lidí (podle výzkumu kanadského profesora Dona Tapscotta), rozdílnosti mezi generacemi baby boomers, X, Y a novou generací Z. Využívám k tomu zdroje internetových stránek o sociálním marketingu, ale i výzkum časopisu Forbes o nejmladší generaci Z. Kromě změny myšlení a rozdílných vlivů na jednotlivé generační skupiny zkoumám konkrétní komunikační nástroje těchto skupin a pokrok v této oblasti. Vyvozuji tak přetrvávající i nově vzniklé výzvy v celosvětové komunikaci na základě zdrojů oficiálních publikací OSN a internetové světové statistiky. Dále se zaměřuji na nástroje interní komunikace a sociální média. Interní komunikace je v Čechách stále poměrně na okraji zájmu. Málokde si lidé uvědomují, jak ohromná síla se v ní skrývá a jak může ovlivnit nejen atmosféru a vztahy na pracovišti, ale i samotné výsledky organizace. Z tohoto důvodu jsem si vybrala interní komunikaci jako předmět zkoumání v praktické části své práce. Empirická část této diplomové práce se zaměřuje na interní komunikaci mezi studenty fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické a vedením, které studentům informace předává. Zaměřuji se na internetový studentský portál ISIS, webové stránky, intranet, osobní přístup od učitelů po studijní referentky i na sociální média VŠE. Hodnotím míru využití i následnou efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů. Na základě výsledků z dotazníkového šetření hodnotím dané hypotézy předpokládající různé využití a funkčnost komunikačních kanálů. Mým cílem je na základě výsledků tohoto výzkumu posoudit zvolené komunikační kanály, porovnat je, vyhodnotit efektivitu a v případě objevení nedostatků navrhnout možná řešení pro zlepšení této situace. Po vyhodnocení výzkumu byly stanoveny tyto hypotézy: Hypotéza I. Interní komunikační nástroje jako jsou ISIS, webové stránky a intranet jsou studenty efektivně využívány a dostávají se studentům díky nim správně a včas veškeré důležité informace, aktuality a podklady ke studiu. Hypotéza II. Osobní přístup učitelů a osobních referentek maximálně pomáhá řešení studijních záležitostí. Hypotéza III. Nejčastějším pomocníkem ve sdílení informací a materiálů je nyní již spíše sociální médium facebook, než oficiální sítě školy.
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Zezulka, Vojtěch ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Starý, Lukáš (oponent)
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou identity společnosti. Na základě identifikovaných problémů, které vyvstaly se změnou ve firmě, navrhnu jejich řešení.
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.
Interní komunikace v organizaci působící v oblasti kultury
Rogos, Jan ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Siegelová, Romana (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat interní komunikaci v konkrétní zájmové skupině, která působí v oblasti kultury, a vytvořit analýzu efektivity komunikačních kanálů, které jsou v souboru využívány. V práci je nejprve obecně popsána interní komunikace v rámci skupiny. Následně se dívá na situaci do amatérského divadelního spolku "S bojkou v zádech, o.s.". V hlavní části se zabývá pozorováním vybraných komunikačních situací, které vznikaly při přípravě nejnovější divadelní hry, a analýzou dostupných dokumentů. V závěru práce zkoumané jevy vyhodnocuje.
Možnosti využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů
Libertin, Daniel ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá internetovými sociálními sítěmi a způsoby jejich využití v řízení lidských zdrojů. Cílem práce je na základě obsahové analýzy sociálních sítí a vyhodnocení výzkumu mezi organizacemi v ČR formulovat doporučení k efektivnější aplikaci internetových sociálních sítí či jejich nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů. Vedle toho studie identifikuje potenciál využití jednotlivých internetových sociálních sítí v konkrétních personálních činnostech. Práce sestává z části teoretické a části analytické. V teoretické části jsou nejprve popsány sociální sítě jako celek a poté je předložena deskripce jednotlivých nejpoužívanějších sítí. Analytická část se skládá ze tří kapitol: první z nich představuje obsahovou analýzu potenciálu využití sociálních sítí v příslušných personálních činnostech, druhá kapitola přináší popis a analýzu výsledků výzkumu na téma využití sociálních sítí v personální praxi českých organizací, a třetí obsahuje srovnání výstupů obou analýz, na jehož základě jsou formulována doporučení k efektivnějšímu uplatnění sociálních sítí v HR. Ze srovnání výstupů obou analýz vyplynulo, že využití v praxi odpovídá potenciálu pouze v případě LinkedInu, který je zdaleka nejrozšířenější sociální sítí v českých organizacích. Druhou nejpoužívanější sítí je Facebook, míra jeho využití ovšem plně neodpovídá možnostem, které nabízí, což v ještě větší míře platí i o dalších sociálních sítích, zejména pokud jde o jejich uplatnění v náboru pracovníků a HR marketingu, které skýtá ze všech personálních činností nejvyšší potenciál. Mezi návrhy, které práce formuluje pro účely využití sociálních sítí v personální praxi organizací v ČR, tedy patří především větší diverzifikace těchto nástrojů v náboru a HR marketingu, vedoucí k možnostem oslovení různých typů uchazečů o zaměstnání a k budování zaměstnavatelské značky, či ověřování informací o uchazečích na rozličných sociálních sítích, tedy pomocí co nejvíce zdrojů.
Možnosti využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
Kabrhelová, Kateřina ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci. Za tímto účelem je v práci nejprve vymezen význam interní komunikace pro firmu, poté jsou obecně vymezeny a popsány sociální sítě se zaměřením na sociální sítě podnikové. Praktická část práce sestává z terénního průzkumu, který zkoumá aktuální stav interní komunikace ve firmách a identifikuje problémy v oblasti komunikace, se kterými se potýkající zaměstnanci v prostředí českých firem. Na základě získaných poznatků je v závěrečné části práce diskutován možný přínos využití podnikových sociálních sítí pro řešení identifikovaných problémů.
Využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínos pro interní komunikaci
Svobodová, Aneta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
V současnosti, kdy jsou sociální sítě určitým fenoménem doby, patří vnitropodnikové sítě stále k méně známým nástrojům pro zvýšení efektivity komunikace uvnitř firmy. Tato práce se zabývá možnostmi využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínosem pro interní komunikaci. V první části jsou popsány sociální sítě obecně, poté se práce zaměřuje na vnitropodnikové sítě, konkrétně na interní síť Yammer. Popisuje jeho základní funkce a rozebírá jeho přínos pro firmy. Praktická část se zabývá způsobem jeho využití v prostředí firem a na základě dotazníkového šetření je analyzována míra jeho rozšíření a postoj uživatelů k jeho využití v konkrétním firemním prostředí. V závěru práce nabídnu možnost jeho využití v rámci VŠE. Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou vnitropodnikové sítě Yammer, s jeho výhodami či nedostatky a tím mu nabídnout jednu z možností řešení při výběru vhodného nástroje pro efektivní interní komunikaci.
Interni komunikace jako soucast rizeni lidske
Rathouský, Tomáš ; Quigley, Martin John David (vedoucí práce) ; Mýtná, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku interní komunikace, zavedení jejich forem a analýzu interní komunikace v dané společnosti. Po analýze současného stavu v moderní nadnárodní společnosti práce navrhne zlepšení v oblasti řízení lidských zdrojů, s důrazem na možné globální implementaci.
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
Analýza vnitrofiremní komunikace v souvislosti s IT, procesy a řízením v konkrétní organizaci
Plachá, Alena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Franc, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě a návrhy na její zlepšení. Za tímto účelem nejprve vymezuje význam vnitrofiremní komunikace pro firmu a následně popisuje faktory, které ji ovlivňují. Poté obecně popisuje kanály a nástroje vnitrofiremní komunikace a také význam IT pro komunikaci ve firmě. Následně se podrobněji věnuje jednotlivým komunikačním prostředkům založeným na IT. Jako hlavní zdroj informací dále využívá výsledků aplikovaného výzkumu, který probíhal mezi zaměstnanci a vedením firmy ANAFRA s.r.o. a byl zaměřen na identifikaci kritických problémů, se kterými se firma v rámci interní komunikace potýká. Díky kombinaci získaných poznatků je v závěrečné části práce navrženo řešení identifikovaných problémů. Závěry práce mohou sloužit jako cenný referenční zdroj pro odborníky z praxe a majitele malých a středních firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.