Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu
Eliášová, Daniela ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelu Avanti sídlící ve městě Brně a následným zpracováním návrhů komunikačního mixu. Cílem práce je vytvořit návrhy na úpravu / doplnění komunikačního mixu, které povedou ke zlepšení stávající situace hotelu. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, která obsahuje vysvětlené pojmy z dané oblasti, praktickou, ve které je zhodnocen současný stav společnosti a návrhovou, kde jsou vytvořené návrhy vedoucí ke splnění stanovených cílů.
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Doležal, Tomáš ; Mečíř, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení Jacob Brno prostřednictvím její značky. Stávající situace společnosti je rozebraná dle teoretických poznatků. Na základě teorie hodnotového řetězce je rozebrán proces tvorby hodnoty pro zákazníka a ten je porovnán s konkurenční společností. Dle této a dalších analýz je navrženo rozšíření nabídky již zmíněného zařízení o doplňkové služby, především o konferenční místnost a vylepšený způsob, jak ubytovat hosty.
Návrh změn marketingových aktivit hotelu U Loubů
Hlavatá, Michaela ; Sedláček, Matěj (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie Hotelu U Loubů. Komplexně zkoumá a hodnotí současný stav poskytovaných služeb, marketingové komunikace i personálního obsazení. V návrhové části jsou pak zpracována opatření vedoucí ke zlepšení celkové situace, jež má za cíl zvýšit povědomí a obsazenost hotelu.
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kočí, Kristýna
Diplomová práce se zabývá významem content marketingu a jeho využitím v marketingu ubytovacích služeb. Content marketing je na vzestupu, a nejen v ob-lasti cestovního ruchu může pomáhat v budování si dlouhodobých vztahů a tím pod-porovat růst podniků. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení k využívání content marketingu ve firmách hotelového typu nabízejících ubytovací služby v Brně. Práce využívá dostupná sekundární data pro analýzu stavu současného trhu z hlediska content marketingu a také na identifikaci cílových segmentů. Důležitým zdrojem informací však byl sběr primárních dat s využitím hloubkových rozhovorů se zástupci firem (n = 6) a se zástupci cílového segmentu (n = 6). Výsledné návrhy jsou formulovány prostřednictvím základních procesů content marketingu.
Analýza boutique hotelů
Dvořáková, Lucie
Diplomová práce na téma "Analýza boutique hotelů" se zabývá cestovním ruchem a hotelnictvím v České republice. Teoretická část obsahuje základní pojmy a poznatky z obou odvětví, praktická část je zaměřena na boutique hotel Buddha-Bar Hotel Prague. Jsou analyzovány poskytované služby, postavení mezi konkurenčními subjekty na trhu hotelnictví a spokojenost zaměstnanců. Na základě výsledků jsou doporučeny strategie pro další rozvoj a návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Kvalita a spokojenosť klienta v hotelníctve
Straková, Patrícia
Straková, P. Kvalita a spokojenost klienta v hotelnictví. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zaobírá kvalitou služeb v hotelnictví z pohledu spotřebitele služeb a částečně i poskytujícího služeb. V práci je zkoumaná aktuální spokojenost klientů s poskytovanými službami v Texasu a České republice a na základě výsledku jsou vytvořena doporučení pro poskytovatele služeb. Teoretická část diplomové práce obsahuje poznatky z odborné světové literatury zaměřené na kvalitu a hotelnictví. Praktická část je založená na analýze současného stavu, dotazníkovém šetření, vyhodnocení výsledků z dotazníkového šetření, statistickém zkoumaní a závěrečné diskusi.
Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb konkrétního hotelu
Khalilová, Linda
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hotelových hostů se službami vybraného hotelu. V přehledu literatury je vymezena základní problematika týkající se tématu cestovního ruchu, ubytovacích zařízení a měření spokojenosti zákazníků. V empirické části práce jsou za pomoci statistických metod vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit základní informace o hostech hotelu a jejich spokojenost s jednotlivými službami hotelu. Na základě zjištěných poznatků byly formulovány návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb vybraného hotelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.