Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu

Viz též: podobná jména autorů
2 Jurka, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.