Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza výkonu programů v jazyce Go
Nešpor, Andrej ; Malík, Viktor (oponent) ; Pavela, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je rozšířit výkonnostní verzovací systém Perun implementací modulu pro profilování programů napsaných v jazyce Go. Tento modul implementuje profilovací nástroj technikou instrumentace volání a návratů funkcí pomocí technologie eBPF. Nástroj dokáže sbírat reálný čas běhu funkcí a jejich trasy volání. Zároveň byl implementován nový způsob vizualizace naměřených dat pomocí tzv. Sankey grafu, což usnadní jejich interpretaci. S vytvořeným profilovacím nástrojem pak provádíme pár experimentů, abychom ověřili jeho funkčnost a demonstrovali jeho použití.
Remote laboratory for PYNQ
Veselý, Boris ; Šimek, Václav (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis is used to provide PYNQ devices to multiple users for teaching the IVH subject. The remote laboratory application provides access to the PYNQ devices using tunnel connections. The application can manage the files stored on the server and register the time slots during which the user will be allowed to access the PYNQ devices using tunnel connections. The application also allows an administrator role that can manage users, their reservations and individual PYNQ devices. The application is written using PHP, the Nette framework and Go. The contribution of the work is to simplify access to PYNQ devices in the context of teaching the IVH subject.
Správa nahrávání aplikací na ARM zařízení
Hrvol, Marek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Záměrem práce je usnadnění nasazování Internetu věcí v domácnostech nebo malých firmách a také zvýšit udržitelnost vytvořené sítě. Webová aplikace slouží ke správě aplikací napříč ARM jedno-deskovými zařízeními. Umožňuje nahrávat aplikace přímo na zaregistrovaná zařízení, poskytuje ucelený, intuitivní náhled všech dostupných zařízení. Dále zaznamenává stav těchto zařízení, zobrazuje potřebná data o zařízení a informuje o případném selhání některého ze zařízení.
Server for Continuous Integration
Šajdík, Michal ; Fiedor, Tomáš (oponent) ; Lengál, Ondřej (vedoucí práce)
This work contains description about the following topics: what kind of technologies and principles are needed for creation of a continuous integration server, already existing solutions, why there is a need to create a new one, and how to integrate continuous integration server which was created during this work, based on the information mentioned in this work, to a working environment. This work also shows effects and some side effects of correct and incorrect configuration of the mentioned continuous integration server. Mentioned continuous integration server is also able to run on MS Windows 10 and Linux without need to adapt a configuration for a specific operating system.
Open Call
Gajdošík, Andreas ; Rathouský, Luděk (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
V diplomové práci Open Call se zaměřuji na nerovné postavení tvůrců v rámci současného uměleckého provozu, v němž i navzdory rozšíření zrovnoprávňujících a transparentních praktik, například otevřených výzev (open call), v značné míře stále přetrvává kult jména, váha známosti a doporučení. Tuto problematiku zpracovávám praktickou uměleckou intervencí, jež je blízká taktice měřítka 1:1 uměleckého hnutí Arte Útil – a to sice vytvořením softwarového nástroje Nomin, jehož cílem je přímá podpora znevýhodněných či marginalizovaných skupin umělkyň a umělců. Nomin využívá vlastnosti emailového protokolu SMTP, díky nimž umožňuje divákům-uživatelům odesílání falešných, sebe-doporučujících emailů – a to z adres slavných kurátorů – do emailových schránek galerií i jiných institucí. Tvorbu programu Nomin a s ním souvisejícího zázemí (softwarové dokumentace, webové stránky aj.) přitom podřizuji paradigmatu dostupného, svobodného a otevřeného softwaru, jako i metodice agilního vývoje softwaru, a to s cílem divákům-uživatelům v rámci takto vzniklého gesamtsoftwerku zajistit funkční, přívětivý software, kontrolu nad jeho směřováním i možnost se do jeho vývoje přímo zapojit. Výsledné umělecké dílo je tak více než jednotlivým artefaktem, například pouze programem Nomin, spíše určitou množinou provázaných objektů a praktik usazených v síti sociálních vazeb a zažitých jednání, jež balancuje na pomezí institucionální kritiky, užitečného umění, participativního umění a kolektivní performance.
Inteligentní detektor prezence
Kronika, Vojtěch ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
V této práci jsem se zabýval řešením vnitřní lokalizace, jejím návrhem a realizací. Jsme v době, kdy je téma chytré domácnosti denní záležitostí a řešení vnitřní lokalizace zatím nemá jistého vítěze. Cílem práce je vytvořit inteligentní detektor prezence, pomocí technologie Bluetooth, který rozpozná, v které místnosti se zařízení nachází, a odhadne, v které části místnosti se zařízení může nacházet. Pro dosažení cíle používám minimálně tři senzory v každé místnosti a porovnávám síly signálů mezi senzory a lokalizovaným zařízením. Na redukci šumu z datových signálů od senzorů je použit Kalmanův filtr. Výsledkem práce je funkční řešení pro vnitřní lokalizaci. Zjistil jsem, že není jednoduché použít rychle se měnící sílu signálu pro triangulaci a získat tak přesnou polohu zařízení. Další práce by se mohla zabývat tím, co je potřeba udělat, aby triangulace byla možná a funkční. Jednou z možných cest je prozkoumání technologie Bluetooth Direction Finding.
Herní portál v Cloudu
Rozsypálek, Václav ; Maliulin, Valerii (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v rámci návrhu a implementace herního portálu. Na základě výsledků testování zátěže a škálovatelnosti je sepsán závěr.
Modul pro transformaci dat pro digitální úřední desky
Leonov, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat aplikaci umožňující univerzální přístup k datům ze systémů elektronické spisové služby a jejich následnou transformaci do jednotného formátu. Ze získaných poznatků o těchto systémech byly navrženy rozhraní pro stahování, ukládání a transformaci dat. Výsledky této práce poskytují uživatelskou konfiguraci a jednoduchou integraci nových zdrojů dat. Funkčnost byla ověřována nástroji pro průběžnou integraci a průběžné nasazení.
Informační systém pro ubytovací služby
Bargl, Vojtěch ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá mikroservnisní architekturou. Hlavními cíli této práce je analýza architektury mikroslužeb, porovnání s architekturou monolitu a vytvoření ukázkového informačního systému za pomoci konceptů odhalené z architektury mikroslužeb. Tato práce vnáší pohled na objem práce, který tato architektura obnáší. Systém je uzpůsobený na správu apartmánů, uživatelů a rezervací. Text práce se zabývá nejdůležitějšími faktory získané z analýzy této archiktektury, procesem specifikace domény ubytovacích služeb a vývojem samotného systému za pomoci uplatnění těchto konceptů. 
Manažer stolních deskových her
Kouřil, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba naprogramovat možnost hry člověka pro lepší ladění umělých inteligencí, které proti sobě pomocí manažeru hrají deskové hry. Jako vedlejší cíl bych uvedl implementaci standardního protokolu ve hře piškvorky, který umožňuje připojit obecné umělé inteligence. Z počátku textu pojednávám o teoretických východiscích problému, o deskových hrách a jejich pravidlech a následně o návrhu algoritmů. Dále následuje shrnutí implementace a její realizace. V závěru je také zmíněno, jaká rozšíření by šla do manažeru přidat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.