Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - otevření restaurace rychlého občerstvení
Šifra, Radovan ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení malého moderního restauračního zařízení rychlého občerstvení s originálním sortimentem kvalitních pokrmů. V práci je řešeno využití mezery na trhu, financování projektu, propagace a návrh realizace nového podniku ve velmi konkurenčním prostředí.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Stáňa, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje přípravu na návrh a zavedení informačního systému do konkrétní živnosti. Zavedení systému povede k lepší efektivitě práce a zlepšení služeb zákazníkům.
Komparace marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021
Utíkal Řeháková, Adéla ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový mix a komunikační mix. Dále představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí aplikovanou na Českou republiku a USA a uvádí vliv psychologických aspektů na vnímání marketingové komunikace. V závěru teoretické části je představeno fungování fastfoodových restaurací a jejich ukotvení v právním systému obou zemí. V praktické části byla provedena analýza komunikačního mixu společnosti Burger King pro dané země a také následná analýza jednotlivých marketingových kampaní, které se uskutečnily ve vybraném období. Následně byla provedena komparace poznatků k jednotlivým zemím, ze které byla vyvozena závěrečná doporučení pro komunikaci Burger King v České republice.
Návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh
Rubínová, Tereza ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se zabývá vymezením problematiky, cíli práce a metodami zpracování. Druhá kapitola definuje teoretická východiska řešené problematiky. V třetí kapitole je provedena analýza současného stavu společnosti. Čtvrtá kapitola obsahuje vlastní návrhy vstupu na slovenský trh.
Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava
Neuberger, Patrik
Neuberger, P., Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování mladých spotřebitel ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací na Jižní Moravě. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces u této skupiny spotřebitelů a na základě těchto poznatků formulovat obecně platná marketingová doporučení. Pro výzkum je použita kvalitativní a kvantitativní metoda. Konkrétně metoda focus groups a dotazníkové šetření. Výsledky dotazníkové šetření jsou zpracovány ve shlukové analýze. Výsledkem této analýzy jsou pak shluky, které mají podobné vlastnosti a ovlivňují je podobné faktory. Na základě výstupů ze shlukové analýzy jsou formulována obecně platná marketingová doporučení pro jednotlivé shluky a jsou použitelná pro trh fast food restaurací na Jižní Moravě.
In-Store marketingové aktivity Bageterie Boulevard v letech 2014 a 2015 s důrazem na jazykovou složku komunikace
Machová, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá in-store marketingovými aktivitami českého řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. V jejich rámci klade důraz na jazykové hledisko. Prostor je věnován deskriptivní analýze in-store nástrojů užívaných v průběhu roku 2014 a prvního čtvrtletí roku 2015 na vzorku tří vybraných pražských provozoven řetězce. Po krátkém představení společnosti uvádí první část práce do problematiky in-store marketingu a problematiky reklamních textů. Nastavuje teoretický rámec a vybírá konkrétní nástroje a prostředky, na jejichž základě jsou in- store marketingové aktivity Bageterie Boulevard dále popisovány. Pátrá po základních specifických aspektech in-store marketingu řetězců rychlého občerstvení. Ve své druhé části se práce zabývá samotnou analýzou jednotlivých vybraných prvků prostřednictvím deskripce. Popisuje přítomnost a podobu dlouhodobých i krátkodobých in-store marketingových prostředků i psaných a hovorových sdělení v místech prodeje, respektive v částech pro zákazníka viditelných. U verbální komunikace se věnuje zejména popisu zajímavých jazykových prvků. Všímá si rozdílů mezi jednotlivými provozovnami s důrazem na prodejní atmosféru místa.
Vliv reklamy na obezitu dětí
Ondová, Adriána ; Divoká, Jana (vedoucí práce) ; Kytnarová, Jitka (oponent)
Dětská obezita je jednou z nejzávažnějších výzev v oblasti veřejného zdraví 21. století. Tento problém je celosvětový a neustále ovlivňuje mnoho zemí s nízkými a středními příjmy. Prevalence se zvyšuje alarmující rychlostí. V roce 2016 se odhadlo, že více než 41 milionů dětí do pěti let trpí nadváhou. Teoretická část se v první kapitole zabývala vývojem stravování a kognitivním a emočním vývojem. V druhé kapitole jsme se věnovali principu fungování reklamy, podprahové manipulaci, typům reklam, etice a zákonům omezujícím reklamu zvláště u dětí. Poslední kapitola hovoří o etiopatogenezi dětské obezity, rizikách dětské obezity a věnovala se také léčbě a prevenci obezity. Praktická část probíhala ve formě standardizovaného strukturovaného rozhovoru. Soubor respondentů ve věku 8-12 let pocházel z Prahy a okolí, převážně ze základní školy na Chodovci a někteří byli osloveni přes sociální síť ve formě inzerátu. Děti od svých sedmi let dokáží kriticky posuzovat reklamu, a proto nás zajímaly jejich reakce a odpovědi ve výzkumu. Respondenti byli rozděleni na dvě výzkumné skupiny, na neobézní a obézní. Výzkum ukázal, že přítomnost animovaných/kreslených postaviček v televizní reklamě a na obale produktu má u obézních dětí značný vliv na výběr potravin. Co se týče barev, všechny děti jsou po zhlédnutí reklam...
Podnikatelský záměr – otevření restaurace rychlého občerstvení
Koranda, Michael ; Matysíková, Michaela (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření malého restauračního zařízení se sortimentem teplých pokrmů určených k odnosu ssebou – tzv. „take-away“. V této práci je řešeno financování projektu, analýza konkurenčního prostředí, návrh realizace a propagace nového podniku.
Návrh podnikatelského plánu pro vznik společnosti
Trtík, Lukáš ; Gattermayerová, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského plánu pro podnik rozvoz rychlého občerstvení. Teoretická část práce vychází z odborné literatury. Analytická část se zabývá převážně analýzou prostředí. Ve vlastním návrhu řešení je pak zpracovaný samotný podnikatelský plán

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.