Název: Kreativní marketing a využití kreativních reklamních technologií ve vysoce konkurenční oblasti rychlého občerstvení na příkladu společnosti McDonald's
Překlad názvu: Creative marketing and the use of creative advertising technologies in the highly competitive fast-food market on McDonald's
Autoři: Vyborov, Vasilii ; Vančát, Jaroslav (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: kreativní marketing; kreativní reklamní technologie; McDonald; rychlé občerstvení; creative advertising technology; creative marketing; fast food; McDonald's

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121418

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435349


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet