Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje fanoušků Harryho Stylese k genderovým rolím ve společnosti
Michalčíková, Kristýna ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá tématem genderu ve všech směrech, které jsou potřeba k vypracování práce. Tento pojem je nejprve charakterizován v širším kontextu a je dále rozvíjen pomocí genderových rolí, jejich formování ve společnosti a konkrétnějších termínů jako je maskulinita, feminita a také genderové stereotypy. Teoretická část se zaměřuje i na vztahy ve spojení s genderem, kde je podrobněji rozebrán vliv rodinných vztahů na vývoj, vliv vrstevníků a parasociální vztahy, což jsou vztahy mezi fanoušky a celebritami. Následuje kapitola o tom, co je v módě typické pro muže a ženy. Pro práci je stěžejní zaměřit se na fanouškovství jako takové, takže nechybí ani definice v této oblasti. Konkrétně samotné fanouškovství, vnímání pojmu fanoušek, boybandy a fandomy. Samotná kapitola o Harry Stylesovi pak rozebírá jeho postavení vůči genderu skrze různá prohlášení, módu a texty jeho písní. Praktická část práce je provedena pomocí polostrukturovaných rozhovorů s fanoušky v za stoupení žen i mužů z České republiky. Na základě výsledků a materiálů jsou následně analyzovány výsledky. Práce si klade za cíl prozkoumat, jak vnímají fanoušci Harryho Stylese genderové role ve společnosti a zda jsou tedy ovlivněni jeho názory v této problematice.
Společenská odpovědnost FK Dukla Praha
Hrubeš, Jiří ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Společenská odpovědnost FK Dukla Praha Cíle: Cílem práce je zjistit, jak FK Dukla Praha pracuje s konceptem společenské odpovědnosti na základě teoretické části a polostrukturovaných rozhovorů s pracovníky Dukly. Dalším cílem je zjistit povědomí fanoušků FK Dukla Praha o společensky odpovědných aktivitách klubu. Práce má také za úkol stanovit doporučení pro klub vycházející z výzkumu. Metody: V práci je nejdříve provedena rešerše sekundárních dat. Následuje kvalitativní a kvantitativní metoda. Kvalitativní metoda je provedena formou polostrukturovaných rozhovorů se 3 pracovníky klubu. Dále je realizováno dotazníkové šetření s fanoušky FK Dukla Praha. Výsledky: Zjištění, jak pracuje FK Dukla Praha s konceptem CSR přineslo několik zajímavých poznatků. CSR není součástí strategie ani hodnot klubu a jedná se převážně o jednorázové projekty bez dlouhodobého cíle a plánů. Fanoušci mají určité povědomí o CSR projektech, které by mohly být lépe komunikovány a propagovány. Aktivita klubu je věnována hlavně projektům v sociálním oblasti, nedostatečnou angažovanost vidí respondenti v oblasti environmentální. Od těchto výsledků se odvíjí i doporučení pro klub, jehož základními body je právě zařazení CSR do klubové strategie, lepší komunikace projektů nebo větší aktivita v environmentální oblasti....
Vzduchotechnika komunitního centra
Pokutová, Karolína ; Rubinová, Olga (oponent) ; Uher, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vzduchotechniky v komunitním centru. Cílem bylo navrhnout vhodné vnitřní mikroklima objektu pomocí vzduchotechnických zařízení. Práce se skládá ze tří částí. První, teoretická část, se zabývá částmi větracích a klimatizačních zařízení, koncovými prvky a hlukem ve vzduchotechnice. Druhá část je výpočtová, ta se zaměřuje na výpočet tepelných bilancí, průtoků vzduchu, distribučních prvků, dimenzování potrubí, návrh vzduchotechnických jednotek, výpočet útlumu hluku a návrh izolací. Třetí část tvoří projektová dokumentace.
Podpůrné technologie parního kotle
Uhříček, Michal ; Křemínský, Pavel (oponent) ; Lisý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dispozičním návrhem parního kotle spalující RDF a návrhem jeho podpůrných technologií s ohledem na konstrukční praxi. V práci jsou vymodelovány 1. – 4. tah, navazující zákotlí, napájecí nádrž s čerpadly, trasy recirkulace spalin a vzduchovody. Kotel je odepřen ocelovou konstrukcí s pochozími plošinami a umístěn do kotelny. Na základě navržených tras vzduchu, spalin a napájecí vody je proveden aerodynamický a hydraulický výpočet. S využitím tlakových jsou navrženy ventilátory spalovacího vzduchu, ventilátor spalinový a ventilátor reci-spalin. Na základě hydraulického výpočtu jsou navržena napájecí čerpadla.
Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín
Šturma, Pavel ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění v případě sportovního klubu. V druhé části dochází k seznámení s klubem a analýze marketingového prostředí, ve kterém se klub nachází, a současného marketingového mixu klubu. Východiskem je pak návrh jejich zlepšení.
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
Úsporné ventilátory v technice prostředí
Klügl, Martin ; Rubina, Aleš (oponent) ; Rubinová, Olga (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá ventilátory, jejich vlastnostmi a charakteristikami. V projektové části je pro zadaný objekt navrženo vzduchotechnické zařízení v centrální a decentrální variantě. Podrobněji se projektová část věnuje návrhu a hodnocení ventilátorů. V experimentální části je provedeno měření parametrů a charakteristik dvou ventilátorů. Výsledky jsou vyhodnoceny a porovnány. Výsledky jsou srovnány s aktuálními požadavky na energetickou účinnost ventilátorů.
Doplňkový větrací systém kabiny vozu poháněný fotovoltaickým panelem
Zdvořilý, Vítek ; Pokorný, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Cíl práce spočívá v navržení a ověření funkčnosti systému na provětrávání zaparkovaného vozu v letním období za účelem snížení teplotní špičky v kabině automobilu. Návrh systému se skládá z vhodného umístění ventilátorů a odpovídajících vstupních a výstupních otvorů pro proudění provětrávacího vzduchu. Ventilátory jsou poháněny fotovoltaickým panelem. Funkčnost systému je ověřena měřením teplotních poklesů v kabině vozidla. Okolní podmínky pro nastavení intenzity slunečního záření a teploty okolí byly vybrány na základě reálných měření ze stanice TUBO, což je meteorologická stanice Fakulty Stavební VUT v Brně.
Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů
Růžička, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci českých fotbalových klubů na sociálních sítích. Metody: Hlavní metodou, která byla ve výzkumu použita, bylo elektronické dotazování, které probíhalo na sociálních sítích. Také byla provedena analýza současné komunikace pomocí sekundárních dat, aby bylo možné následnou interpretaci zasadit do kontextu. Výsledky: Data získaná z dotazníku poskytla obecný pohled na to, jak fanoušci vnímají marketingovou komunikaci na sociálních sítích českých fotbalových klubů. Rozložení sociodemografických znaků odpovídá realitě na sociálních sítích, a proto bylo možné vyvodit obecně platné závěry. Výzkum ukázal, že značná část fanoušků sleduje více klubů najednou. Také potvrdil, že všechny typy výstupů mají své početné publikum, a proto je důležité u nich zůstat. Sítě mají velký vliv na vztah fanouška s klubem i na jeho nákupní rozhodování. Bylo možné vyvodit obecná doporučení, která by mohla vést k hlubšímu budování vztahu s fanoušky, podpoře prodeje vstupného a merchandisingu a zvýšení množství sledujících na nejnavštěvovanějších platformách Facebook, Instagram a YouTube. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, marketingová komunikace, fanoušci, sledující

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.