Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza správy podnikových dokumentů v SSČS a.s. a návrh na její optimalizaci
Lokaj, Lukáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Procházka, Rudolf (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh řešení náhrady stávajícího způsobu výměny dokumentů mezi Stavební spořitelnou České spořitelny a.s. (dále SSČS) a její externí prodejní sítí, který je zastaralý a nevyhovuje potřebám SSČS ani prodejní sítě. Součástí práce je rovněž identifikace vhodných základních principů, užívaných v rámci servisně orientovaných architektur (dále SOA), a jejich aplikace při návrhu řešení. Cílem práce je tedy konceptuální návrh řešení, vycházející ze zvolených principů SOA a na něj navazující technologický návrh změn ve stávajících aplikacích tak, aby na jeho základě mohlo vzniknout funkční a technické zadání pro dodavatele těchto aplikací. Stanoveného cíle je dosaženo na základě výchozí analýzy stávajícího prostředí, která identifikuje možnosti současných aplikací a zároveň odhaluje slabá místa procesu, která bude třeba změnit v novém řešení. Analýza se zabývá jak prostředím externí prodejní sítě, tak navazujícím prostředím v SSČS, které dohromady figurují v procesu zpracování zasílané dokumentace. Z výsledků analýzy a na základě teoretických poznatků a konzultací s odborníky v oblasti SOA, je pak formulován návrh řešení na konceptuální úrovni, který je dále rozpracován do popisu navrhovaných změn v jednotlivých komponentách nového řešení. Výstupy této práce budou sloužit SSČS jak z pohledu popisu stávajícího i nového prostředí, tak jako vstupní materiál pro zadávací dokumentaci navržených změn pro dodavatele dotčených aplikací. Struktura práce sestává z úvodní části, věnované charakteristice SSČS a poskytující výchozí rámec pro řešenou oblast. Na to navazuje již analýza a popis externí prodejní sítě zejména z pohledu aplikační vybavenosti a komunikačních toků, následovaná popisem prostředí v SSČS, které obsahuje navazující komponenty, zpracovávající zasílané dokumenty. Další část práce se věnuje formulaci základních konceptů SOA a výběru vhodných principů, které následně v navazující části slouží pro návrh samotného řešení, nejprve na konceptuální úrovni, následované detailním popisem potřebných změn. Vše je pak zhodnoceno v závěrečné části práce.
Implementace ECM v malé firmě
Meszner, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Řezáč, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na implementaci systému pro podporu správy podnikového obsahu (ECM). Cílem práce je zavedení nových postupů při správě obsahu v prostředí malé firmy pomocí vhodného ECM nástroje a následné vyhodnocení přínosů. Teoretická část práce tvoří informační základ části praktické a klade si za cíl seznámit čtenáře se základními pojmy a principy ECM. Zejména je zde definován životní cyklus dokumentu a komponentový přístup k problematice. V praktické části jsou popsány jednotlivé kroky implementace systému ECM. Konkrétní firma je analyzována z pohledu organizační struktury a požadavků kladených na implementovaný ECM systém. V dalších fázích implementace je kladen důraz na individuální nastavení dle potřeb konkrétní firmy a automatizaci některých procesů.
Uplatnění case management přístupu při návrhu elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek
Kovář, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bahník, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je case management -- moderní koncept dynamických podnikových procesů, který klade důraz na data a zapojení uživatele do rozhodování. Hlavním cílem práce je vytvoření funkčního prototypu informačního systému pro elektronické zadávání veřejných zakázek založeného na bázi case management přístupu, který řeší problematické oblasti aktuálního stavu elektronického zadávání v ČR. V teoretické části práce popisuji základní koncept case managementu a možné oblasti jeho využití napříč vybranými odvětvími. Dále je představen referenční model a obecná architektura case management systému. V teoreticko-praktické části navrhuji optimální metodiku pro modelování a analýzu case management řešení, která kombinuje zavedené modelovací standardy a dává je do vzájemného kontextu. Praktická část obsahuje analýzu funkčních požadavků a popis elektronického nástroje, a to z pohledu základních služeb elektronického prokurementu, legislativních požadavků a problémových oblastí současného stavu zadávání veřejných zakázek v prostředí eGovernmentu ČR. Následně je vytvořen prováděcí model využitím navržené metodiky modelování case management řešení, na základě kterého je provedena implementace vybraných částí elektronického nástroje postaveného na platformě IBM. Vytvořený prototyp systému usnadňuje zadavateli specifikaci veřejné zakázky prostřednictvím přehledného uživatelského rozhraní, zapracované metodické podpory při vyplňování údajů, automatického doporučování vhodných dodavatelů a proaktivní kontroly souladu s regulatorními požadavky. Přínos práce spočívá v ukázce možností realizace optimálního řešení pro elektronické zadávání veřejných zakázek. Z výsledků práce jsou patrné konkrétní přínosy case managementu pro tuto oblast, a to zejména rychlost nasazení a provedení změn, variabilní a dynamický způsob práce uživatele a efektivní zprostředkování potřebných informací koncovému uživateli. Použití case management systému pro obdobné projekty jsem vyhodnotil jako vhodné a účelné.
Implementace ECM systému v malé firmě se zaměřením na technickou dokumentaci
Lisová, Martina ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Stuchlý, Petr (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je představení společnostem systém pro správu podnikového obsahu, díky kterému mohou mít veškeré dokumenty uspořádané, jednoduše dohledatelné a především nemusí řešit duplicitu či nepotřebnost některých dokumentů. Tato práce je však zaměřena především na technickou dokumentaci. Pro bakalářskou práci byla vybrána konkrétní společnost, ve které byl analyzován problém týkající se technické dokumentace a navrženo jeho řešení pomocí implementace. Práce by se dala rozdělit na čtyři části. První část se zabývá právě představením ECM systému, jeho komponentami a následně detailním popisem nejdůležitější komponenty, kterou je DMS neboli správa dokumentů. Druhá část je věnována charakteristice vybrané firmy, pro kterou je v implementační části práce navrhováno konkrétní řešení. V této části je také popsána technická dokumentace a její tvorba. Ve třetí části je analyzován problém týkající se technické dokumentace v dané společnosti a sestaveny požadavky na jim vyhovující systém pro správu technické dokumentace. V neposlední řadě je navrženo řešení pomocí produktu Alfresco One a samotný produkt je představen. Poslední část je zaměřena na samotnou implementaci Alfresca a jeho pilotního nastavení podle požadavků firmy. Dané řešení bylo následně předvedeno společnosti. Tato část je zakončena zhodnocením, které bylo sestaveno na základě zpětné vazby od zaměstnanců společnosti, jimž byl návrh předveden.
Implementace Document management system ve firmě Carpiness, s. r. o
Novák, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Správa firemních dokumentů prochází dlouhodobým vývojem. Nedávno jsou časy, kdy pro správu firemních dokumentů stačily desky a šanony, avšak v současné době je většina firemních dokumentů v elektronické podobě. Elektronizace firemních dokumentů s sebou přinesla zjednodušenou manipulaci, ale v mnoha případech nesystematičnost. Podporu pro lepší organizaci elektronických firemních dokumentů přináší systémy s označením Document managament system (DMS). Diplomová práce se zabývá nasazením DMS do prostředí konkrétní firmy, kde má podpořit efektivní fungování ve vztahu ke správě firemních dokumentů.
Implementace Sharepointu v organizacích
Hrabánková, Markéta ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Řezáč, Miroslav (oponent)
Dnešní doba přináší stále větší digitalizaci podnikového obsahu. Převládá snaha omezit papírové dokumenty a nahradit je elektronickými, což klade stále větší nároky na správu těchto dokumentů a informací v podniku, a právě tímto se zabývají systémy označované jako Enterprise Content Management. Tato diplomová práce se zabývá problematikou implementace MS SharePoint 2013. Tato diplomová práce se svými cíli zaměřuje na analýzu možností využití MS SharePoint, popis doporučení pro návrh systémů postavených na platformě MS SharePoint a praktickou realizaci projektu implementace MS SharePoint v konkrétní organizaci První část práce se zabývá seznámením s pojmem Enterprise Content Management, představením systému MS SharePoint, a analyzováním možností způsobu nasazení MS SharePoint v organizacích. Na základě této analýzy je dále porovnáno pokrytí funkcionalit MS SharePoint oproti specializovaným a robustním systémům ECM. Další část je zaměřena na popis obecných postupů, které jsou doporučeny pro návrh a vývoj systémů, v rámci této části je vybrána vhodná metodika pro vývoj informačních systémů, dle které bude realizován konkrétní projekt implementace MS SharePoint v organizaci. Následně je v práci rozebrána vhodnost použití metodiky pro implementaci MS SharePointu a navrženo rozšíření vybrané metodiky tak, aby plně pokryla potřeby a specifika projektů implementace MS SharePoint. Následně na základě těchto doporučení je realizován projekt návrhu nového systému postaveného na platformě MS SharePoint.
Řízení ECM v rámci modelu řízení podnikové informatiky MBI
Malý, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pražský, Petr (oponent)
Práce je zaměřena na oblast ECM a její reprezentaci v referenčním modelu řízení podnikové informatiky MBI. Hlavním cílem je rozšíření zmíněného modelu o objekty spojené s ECM -- faktory popisující strukturu řešení, úlohy definující postup při jeho implementaci a vazby mezi těmito, ale i existujícími, objekty. Práce podrobně analyzuje přínosy, ale i rizika a problémy spojené s implementací daného řešení. Vzniklá metodika nabízí soubor nejlepších praktik pro implementaci ECM.
Návrh a implementace firemního intranetu na bázi Sharepoint 2013
Nguyen, Hai Ha ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku návrhu systému Microsoft SharePoint Server 2013 v rámci zvolené firmy. Hlavním cílem této práce je identifikovat potřeby a požadavky konkrétní společnosti a následně navrhnout vhodné intranetové řešení postavené na platformě Microsoft SharePoint Server 2013. Těchto cílů bylo dosaženo rozborem různorodých zdrojů, dále pomocí konzultací s odborníky, a také díky praktickým zkušenostem samotného autora, získaných ve společnosti Algotech. Hlavním přínosem práce je pak zhotovení uceleného souhrnu problematiky a vytvoření vhodného návrhu řešení pro konkrétní organizaci. V diplomové práci se autor nejprve zaměřuje na charakteristiku pojmu Enterprise Content Management (ECM), v další části se pak zabývá analýzou jeho dostupných nástrojů na trhu. Ve finále provede autor analýzu požadavků konkrétní společnosti, na základě které doporučí optimální řešení.
Analýza intranetu ve společnosti a podmínky pro úspěšnou migraci
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na správu podnikového obsahu pomocí intranetu. V práci je představena konkrétní vybraná společnost a popsán její intranet z informačního pohledu. Na intranetu je proveden průzkum spokojenosti mezi vybranými zaměstnanci společnosti a následně je vyhodnocen. Další kapitola se zabývá popisem vybrané technologie Microsoft SharePoint 2013, na kterou plánuje společnost přecházet, a její přínosy oproti stávajícímu řešení. Poslední část je věnována oblastem, na které by se společnost měla zaměřit pro absolvování úspěšné migrace. Oblasti jsou pojaty z pohledu společnosti, která může jednotlivé kroky uskutečnit nezávisle na třetí straně. Součástí práce jsou přílohy, kde jsou uvedeny obrázky týkající se vybrané technologie SharePoint 2013 a vzorový dotazník, který byl v rámci společnosti rozeslán.
Analysis of threats and risks related with document management in the telecommunications company
Legát, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Diplomová práca sa venuje analýze hrozieb a rizík súvisiacich so správou dokumentov v reálnom podniku - veľkej telekomunikačnej spoločnosti. V podniku je na správu dokumentov využívané komplexné riešenie, označované ako aplikácia DMS, ktorá je implementovaná nad platformou IBM FileNet P8. V práci sa zameriam na riziká spojené s prevádzkou aplikácie DMS v podniku. Aplikáciu DMS a správu dokumentov popíšem, a to vrátane problémov, vnímaných z pohľadu Dodávateľa. Na základe týchto problémov identifikujem riziká, pre podnik vyplývajúce z prevádzky aplikácie DMS. Následne riziká vyhodnotím a navrhnem riešenia, pomocou ktorých možno uvedené riziká zvládnuť alebo im predísť. Navrhnuté riešenia zoradím do poradia, v akom by mali byť realizované, vzhľadom na povahu rizika a finančnú náročnosť riešenia. Prínosom práce je zoznam identifikovaných rizík a zoznam riešení, ktoré bude možné v podniku využiť pri určovaní priorít zmenových požiadaviek realizovaných v roku 2013, a prípadne pri jednaniach o navýšení rozpočtu na prevádzku aplikácie DMS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.