Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhu
Syručková, Pavlína ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím service designu jako klíčového nástroje pro zlepšení konkurenceschopnosti firem na přesycených trzích. Práce zkoumá, jak integrace service designu s marketingovými a komunikačními strategiemi může vylepšit vztahy se zákazníky a posílit zkušenosti. Na základě případové studie firmy Alfa s.r.o. práce demonstruje, jak mohou být principy service designu efektivně aplikovány k inovaci služeb. Práce využívá kvantitativního a kvalitativního výzkumu zákaznických preferencí k identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnou implementaci service designu. Výsledky práce naznačují, že systematické začleňování service designu do podnikové strategie může vést k trvale udržitelnému růstu a zlepšení pozice na trhu.
Sdílená doprava pro pracovníky nemocnice
Lukášek, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a vývoj mobilní aplikace pro zaměstnance Fakultní nemocnice Olomouc, kteří čelí problému s nedostatkem parkovacích míst v areálu. Aplikace řeší tuto situaci prostřednictvím sdílených jízd při cestách do práce a z práce. Je implementována pro platformy Android a iOS ve frameworku React Native, s použitím cloudové služby Firebase jako backend. Hlavním přínosem této práce je propracovaný uživatelský výzkum, kterého se účastnilo přes 1000 zaměstnanců nemocnice. Kromě výzkumu a celkově mobilního vývoje řeší práce samotnou implementaci aplikace s využitím moderních přístupů. Výsledná aplikace je připravena na brzké vydání a pilotní provoz v nemocnici, čímž představuje důležitý krok směrem k praktickému nasazení v reálném prostředí.
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
On-line marketing communication
Lipták, Šimon ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis aims to design a website for ESBD study program. Process of this creation is based on design thinking which is enhanced with the web design processes including sketching, wireframing, prototyping. At the same time, this work develops a new website assessment method used for analysis and benchmarking for the ideating the new solution.
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
Využití přístupu design thinking: Studium z pohledu studentů
Kouba, Adam ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Cílem práce je prostřednictvím přístupu design thinking definovat klíčové problémy studentů při studiu bakalářského oboru VŠE FPH Podniková ekonomika a management. Obsahem teoretické části je popsání metody managementu inovací Design Thinking, její principy, metody a nástroje. Dále jsou zde shrnuty základní poznatky o motivacích generace Y. Praktická část využívá prvních dvou kroků procesu Design Thinking, tedy objevuj a definuj. V první části výzkumu proběhly 3 workshopy s celkově 13 studenty, při kterých byly s využitím inovačních her (Speedboat, 5 Proč a Brainwriting) definovány potenciální problémové oblasti studia. Na základě nich byl sestaven dotazník pro jejich ověření, který vyplnilo 190 studentů. Výstupem práce je pojmenování příležitostí pro rozvoj VŠE FPH z pohledu studentů a zpracování persony studenta VŠE.
Využití přístupu design thinking pro inovace služeb firmy Nutricia a.s.
Pospíšilová, Lucie ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Schinková, Natálie (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat inovační příležitosti, které budou sloužit pro jedince svrozenou metabolickou poruchou zvanou fenylketonurie (také PKU) v podpoření při dodržování jejich náročného a striktního PKU režimu. Teoretická část se věnuje vymezením teoretických základních pojmů inovace a techniky Design Thinking se zaměřením na fáze přístupu Human-centered design. Čtenář se zde seznámí také s řešenou problematikou vrozené metabolické poruchy fenylketonurie. V praktické části je představen plán výzkumu, popis současné situace na českém trhu, výstupy z rozhovorů s odborníky, výstupy z realizovaného workshopu a konečné identifikování inovačních příležitostí.
Design Thinking metodika Design Sprint
Kubáč, David ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit čtenáři metodiku Design Sprint na teoretické a praktické úrovni. Práce samotná je členěna do pěti kapitol. První kapitola uvádí čtenáře do tématu práce, představuje mu cíle práce a strukturu, druhá kapitola hovoří o pojmu Design Thinking a metodikách, které z tohoto pojmu vznikly. Třetí kapitola popisuje metodiku Design Sprint jakožto jednu z metodik Design Thinkingu na teoretické úrovni. Čtvrtá kapitola obsahuje ukázku praktického využití Design Sprintu. Pátá kapitola pak shrnuje výsledky a přínosy této práce.
Mapa profesních příležitostí: Využití managementu na různých pracovních pozicích
Stehlíková, Tereza ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit a sestavit koncept mapy pracovních příležitostí, která studentům prvních ročníků ekonomických vysokých škol vysvětlí reálnou pracovní náplň na vybraných pozicích ve firmě. Profily pozic také poukazují na to, kde všude se v praxi využívají manažerské dovednosti. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů techniky Design Thinking/Human-centered design a nastínění metod, které jsou využity v praktické části. Stejně tak zde čtenář najde dělení managementu podle přístupu různých autorů. V praktické části je představen plán tvorby, výstupy z výzkumu s experty, výstupy workshopu se studenty a ukázkové profily pracovních pozic. Výsledkem práce je definování konkrétní formy konceptu a doporučení pro následné rozšíření.
Vývoj nového produktu s využitím přístupu design thinking
Školová, Alena ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Špaček, Miroslav (oponent)
Předmětem předkládané diplomové práce je inovační proces podle metodiky design thinking, jehož výsledkem je potenciálně úspěšný nový produkt v podobě deskové hry. Práce prvně reflektuje teoretické přístupy k inovacím obecně, k dělení inovací podle různých hledisek i k modelům inovačního procesu. Dále je podrobněji představen přístup design thinking, neboť je tento přístup aplikován v praktické části na konkrétní případ vývoje nového produktu. Teoretickou část uzavírají metody hodnocení investic, které napomohou zhodnotit ekonomickou smysluplnost dalšího rozvoje a případně zavedení nového produktu na trh. Praktická část je uvedena zadáním předmětu inovačního procesu a představení trhu deskových her, které je následováno již samotným vývojem nového produktu podle design thinking, tedy fází inspirace, ideace a implementace. Výsledkem inovačního procesu je desková hra, která díky empatii vůči potenciálním zákazníkům v úvodní fázi reaguje a odpovídá jejich potřebám a přáním a která má tak potenciálně možnost být na trhu úspěšná. Její ekonomickou životaschopnost se podařilo potvrdit skrze aplikaci vybraných metod finančního hodnocení investic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.