Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Morysová, Lucie ; Sedláčková, Zdeňka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložením návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti fungující jako franšíza, zabývající se prodejem zdravých a kvalitních potravin. Analýza společnosti je provedena pomocí různých metod, z nichž hlavní metodou je hodnotový řetězec v kombinaci s analýzou zákazníka, která je provedena pomocí dotazníkového šetření a focus group. Výsledek kombinace těchto analýz identifikuje možné nedostatky a místa pro zlepšení. Výsledkem bakalářské práce jsou návrhy směřující ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šikula, Roman ; Dračka, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou posílení konkurenceschopnosti strojírenského podniku sídlícího v Jihomoravském kraji, jehož předmětem podnikání je výroba a prodej elektromotorů, čerpadel, míchadel, generátorů a odvozených zařízení. Návrhy řešení jsou zaměřeny na rozšíření a zkvalitňování stávajících služeb společnosti s cílem rozvoje konkurenčních výhod a dále na rozšíření aktivit a působnosti společnosti, které povedou k získání nových zákazníků. Ze závěrů provedených analýz vychází definice budoucího směru vývoje podniku, jeho strategické cíle a konkrétní návrhy vedoucí k rozvoji konkurenční výhody a posílení celkové konkurenceschopnosti podniku.
Postupy řízení inovačního procesu ve strojírenství
ČERVENÁ, Iveta
Tato diplomová práce představuje zhodnocení postupu inovačního procesu ve strojírenství, včetně popisu jeho kroků. Nejprve dochází k vysvětlení základních pojmů vztahujících se ke zkoumanému tématu. Poté je na základě analýzy inovačního a ekonomického prostředí společnosti zformulován výsledný návrh. Tento návrh zohledňuje investiční rozhodování a ekonomické aspekty, jako je nákladovost výroby, příjmy z prodeje výrobků a přidaná hodnota. Na závěr, výsledná doporučení poskytují posouzení současného stavu inovačního procesu, jež zahrnuje možná opatření přispívající k zefektivnění celého procesu.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šohajová, Kristýna ; Hudáková, Markéta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je vypracovat návrh opatření expanze značky Ideální nájemce na nový trh s důrazem na posílení konkurenceschopnosti značky na trhu. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska, která vycházejí převážně z metodiky autorů Ko Floora a Kellera. Analytická část se zaměřuje na zhodnocení aktuálního potenciálu značky a analýzu konkurentů na plánovaném trhu. V návaznosti na provedené analýzy jsou v návrhové části navržena opatření v oblasti komunikace směřující k expanzi značky.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Morysová, Lucie ; Sedláčková, Zdeňka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložením návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti fungující jako franšíza, zabývající se prodejem zdravých a kvalitních potravin. Analýza společnosti je provedena pomocí různých metod, z nichž hlavní metodou je hodnotový řetězec v kombinaci s analýzou zákazníka, která je provedena pomocí dotazníkového šetření a focus group. Výsledek kombinace těchto analýz identifikuje možné nedostatky a místa pro zlepšení. Výsledkem bakalářské práce jsou návrhy směřující ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Skácelová, Pavlína ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh opatření při expanzi značky na nový trh s důrazem na rozvoj tvorby hodnoty pro zákazníka. Primárním cílem analytické části je zhodnocení potenciálu expanze značky daného podniku a vyhodnocení podmínek cílového trhu. Návrhová část bude zaměřena na souhrn opatření směřujících k expanzi, včetně zhodnocení jejich realizace.
Uplatňování štíhlé výroby v podniku
DVOŘÁKOVÁ, Miluše
Štíhlá výroba udává podnikům žádoucí směr, jak zvyšovat konkurenceschopnost. Hlavním smyslem štíhlé výroby je vytváření hodnoty pro zákazníka prostřednictvím optimalizace výrobních či nevýrobních procesů a lepší organizace pracoviště díky eliminaci různých druhů plýtvání, které zvyšují náklady, ale nepřidávají žádnou hodnotu. Aby byla štíhlá výroba účinná, není důležitá pouze implementace vhodných metod, ale především vytvoření a udržování atmosféry neustálého zlepšování mezi pracovníky uvnitř organizace. Tato diplomová práce se věnuje uplatnění štíhlé výroby ve vybraném podniku.V teoretické části je popsána základní problematika štíhlé výroby. V úvodu praktické části je charakterizován vybraný podnik, jeho historie a hlavní výrobní program. Praktická část pokračuje posouzením zavedených metod štíhlé výroby a analýzou vybraného výrobního střediska, kde probíhá osazování desek plošných spojů, se zaměřením na stávající výrobní layout. Závěrem této práce je návrh nového výrobního layoutu zvoleného výrobního střediska s přihlédnutím k materiálovému toku a další doporučení vztahující se k implementaci štíhlé výroby.
Návrh strategie podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Obsahom diplomovej práce je navrhnúť obchodnú stratégiu pre novozaloženú spoločnosť, ktorá bude pôsobiť na českom trhu. Predmetom podnikania je prevádzkovanie osobitého gastronomického zariadenia vytvoreného spojením dvoch konceptov kaviarne a čajovne so zameraním na diferenciáciu. Obchodná stratégia sa zameriava na založenie novej spoločnosti, vymedzujúce jej konkurencieschopné správanie v horizonte 3 ročného rozvoja. Návrhy sú zacielené na budovanie úspešného podniku a aktivity, ktoré mu prinesú konkurenčnú výhodu. Na základe uskutočnených analýz tak zmapujem konkurenčné podniky, zákazníkov či interné faktory podniku a navrhnem vhodnú stratégiu rozvoja spoločnosti, ktorá povedie k zaisteniu jej rentabilnej prosperity. Mojim cieľom je vytvoriť jedinečný, konkurencieschopný a ziskový podnik, ktorý splní zákazníkom všetky ich požiadavky.
Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
Pirochová, Diana ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Petr, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost zákazníka a péče o něj. V praktické části této jsou tyto teoretické znalosti aplikovány na praktický příklad jednoho z bankovních subjektů na českém trhu. Na závěr práce jsou uvedena doporučení pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.