Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
Pirochová, Diana ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Petr, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost zákazníka a péče o něj. V praktické části této jsou tyto teoretické znalosti aplikovány na praktický příklad jednoho z bankovních subjektů na českém trhu. Na závěr práce jsou uvedena doporučení pro zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Pirochová, Dagmar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.