Název:
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Překlad názvu:
Development of Competitiveness of Company Focused on Customer Value Creation
Autoři:
Morysová, Lucie ; Sedláčková, Zdeňka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je předložením návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti fungující jako franšíza, zabývající se prodejem zdravých a kvalitních potravin. Analýza společnosti je provedena pomocí různých metod, z nichž hlavní metodou je hodnotový řetězec v kombinaci s analýzou zákazníka, která je provedena pomocí dotazníkového šetření a focus group. Výsledek kombinace těchto analýz identifikuje možné nedostatky a místa pro zlepšení. Výsledkem bakalářské práce jsou návrhy směřující ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
The aim of this bachelor thesis is to submit a proposal to increase competitiveness of a company operating as a franchise, dealing with the sale of healthy and quality food. The analysis of the company is done using various methods, while the main method used is the value chain in combination with a customer analysis. The customer analysis is executed using a questionnaire survey and a focus group. An outcome of the combination of the value chain and the customer analysis identifies potential shortcomings and a space for improvements. The result of this bachelor thesis are proposals aimed at increasing the company´s competitiveness.
Klíčová slova:
hodnota pro zákazníka; hodnotový řetězec; konkurenceschopnost; competitiveness; customer value; value chain
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178759