Název: Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
Překlad názvu: CRM of the selected bank subject
Autoři: Pirochová, Diana ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Petr, Rostislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; hodnota pro zákazníka; hodnota zákazníka; segmentace; spokojenost zákazníka; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; customer; Customer relationship management; customer satisfaction; customer value; segmentation; value for the customer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70145

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359658


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet