Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 194 záznamů.  začátekpředchozí185 - 194  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design počítačové myši
Uhlíř, Filip ; Sládek, Josef (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je řešen návrh počítačové myši určené pro úzkou oblast počítačové grafiky a 3D grafiky. Záměrem bylo navrhnout neotřelou koncepci myši, která svojí funkcionalitou a vzhledem předčí stávající produkci. Práce obsahuje rozbor a popis technologií používaných v myších a jejich historický vývoj. Druhá část je věnovaná mému návrhu, variantám a jeho specifikacím.
Vizuální styly a postprodukce hudebních videoklipů s využitím Adobe After Effects
Línková, Johana ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Bubeníček, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálními styly hudebních videoklipů a jejich tvorbou a postprodukcí v programu Adobe After Effects. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat užití různých druhů počítačové grafiky v hudebních videoklipech. Analýzou velkého množství videoklipů vzniklo 6 kategorií popisující nejčastěji se vyskytující vizuální styly videoklipů. Součástí každé kategorie bude i doporučení nástrojů programu Adobe After Effects, které jsou vhodné pro úpravy jednotlivých stylů. Díky navržení postupu práce v programu After Effects a navržení metodologie pro srovnání náročnosti tvorby jednotlivých stylů bude tato část práce prakticky využitelná jako inspirativní katalog a rádce pro začínající tvůrce či studenty kreativních oborů. Má práce poskytne základní přehled současných trendů a možnosti využití počítačové grafiky v oblasti hudebních videoklipů.
Panteon heraldických figur jako cesta k logotypu
MACOUN, Ondřej
Anotace Ve své práci se věnuji heraldice jako vědě dvou světů. V první části je představena ve své historizující funkci. Je zde stručně vymezen její původ, vývoj a význam pro současnou společnost spolu s hlavními pravidly pro tvorbu znaků jakožto heraldických artefaktů. V další části je popis heraldiky jakožto specifického druhu výtvarného umění s jasně stanoveným řádem. Součástí práce je také konvolut deseti kresebných prací s tématem heraldických figur, které vycházejí z heraldické tradice, ale svým zpracováním se blíží své modernější podobě ve formě logotypů. Jejich popis a postup práce je obsažen v praktické části spolu s návrhem využití heraldiky jako inspiračního zdroje pro výuku výtvarné výchovy na druhém stupni základních škol.
Metodika řízení VFX projektů ve filmové a reklamní postprodukci
Poštulka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Významnou součástí mediálního prostoru jsou postprodukční studia, která finalizují výsledky autorských audiovizuálních produktů. V této práci se zabývám jednou fází zpracování filmu postprodukce -- metodikou řízení a optimalizace VFX projektů, tedy využitím počítačové grafiky v tvorbě speciálních vizuálních efektů ve filmu a reklamě. Za účelem optimalizace VFX projektů jsem navrhl vzorový projekt typické VFX postprodukce, který se stal východiskem pro porovnání obecných zásad projektového řízení a skutečného v praxi využívaného postupu se snahou o optimalizaci řízení projektu. Přínosem práce je vytvoření metodiky projektového řízení VFX projektu, která je tvořena třemi na sebe navazujícími kroky. První krok je rozdělení VFX projektu na fáze. Druhým krokem je identifikace podpůrných počítačových programů pro každou fázi, následuje analýza rizik a vyhodnocení optimálního postupu. V první části se věnuji obecné definici počítačové grafiky a jejímu využití v postprodukci. Druhá část práce je zaměřena na vývoj metodiky řízení VFX projektů otestováním na vzorovém projektu.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Tokhyan, Aramayis ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat různé techniky prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých typů dokumentů. Práce popisuje základy problematiky prezentace, propagace a reklamy. Největší důraz klade práce na problematiku reklamy na internetu, konkrétně na bannerovou reklamu. V praktické části se práce věnuje konkrétní modelové situaci tvorby bannerové reklamy s využitím poznatků z teoretické části.
Pokročilá digitální ilustrace a její využití pro komerční účely
Phung, Nghia ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem "Pokročilá digitální ilustrace" jako samostatnou disciplínu digitální grafiky, oddělené od grafiky čistě vektorové a fotografické retuše či montáží, a obhájit její využitelnost na současném trhu. Práce je sestavena ze 3 částí. První část teoretická obsahuje úvod do disciplíny digitální ilustrace, popíše její vývoj a určí hranice dělící PDI od jiných oborů digitální grafiky, do nichž je často zahrnována. Dále budou představeny nástroje využívané pro PDI (software, hardware, pomocné nástroje). Nakonec teoretické části budou vymezeny základní styly PDI nejvíce využívané pro komerci. Druhá část práce bude částí praktickou, kde bude zpracován grafický projekt a podrobně popsán v jednotlivých fázích včetně analýzy při přijetí zakázky i finálních úprav pro odevzdání. Vypracovaný artwork bude příkladem možné zakázky v oboru. Nakonec budou zmíněny možné alternativní postupy ilustrace, které lze využít dle preference při tvorbě. Poslední část práce se zaměřuje na komerční využití PDI. Vymezí se sféry, ve kterých se uplatňuje PDI přímo s ukázkami existujících projektů. Bude nastíněn budoucí vývoj PDI a zmíněny nové oblasti na trhu, do kterých může proniknout. Zmíněny budou i problémy a překážky při přijímání, zpracování a prodeje grafické zakázky.
Využití propagační grafiky v praxi
CHARVÁTOVÁ, Jana
Diplomová práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část pojednává o užité a počítačové grafice, písmu a propagaci. Praktická část je cíleně zaměřená na užitou grafiku vycházející z grafiky umělecké pomocí kombinované techniky. Matrice z pozinkovaného plechu byly leptány v kyselině dusičné. Na akvarelové papíry byl vytištěn soubor grafických prací. Jednotlivé grafiky jsou umístěny v informační brožuře pro firmu Tiskárna David. Brožura pojednává o vybavení tiskárny jako návrh k její realizaci. K vypracování brožury byl použit program CorelDraw. Fotografie pořízené v Tiskárně David jsou tématicky zaměřené na {\clqq}tiskařské stroje`` a upravované v grafickém programu Adobe Photoshop. Vzniklé fotografie byly přiloženy do přílohy jako skicy.
Výuka základů vektorové grafiky na základní škole, práce s grafickými objekty
PEMLOVÁ, Veronika
Cílem této diplomové práce je vytvořit ucelený soubor příkladů pro výuku základů vektorové grafiky na druhém stupni základní školy, zejména práce s grafickými objekty a ověření příkladů v praxi. Jednotlivé příklady jsou zpracovány do výukových listů pro žáky a metodických listů pro učitele. Součástí diplomové práce je CD se zdrojovými soubory pro jednotlivé příklady a dalšími užitečnými materiály.
Řízení projektu ve filmové a reklamní postprodukci
Dvořák, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá digitální obrazovou postprodukcí - oborem, který digitálně tvoří a upravuje obrazová data natočeného filmu nebo reklamy. K tomu intenzivně využívá lidské zdroje a nejnovější počítačové technologie. Cílem práce je posouzení aktuálního stavu filmové postprodukce z pohledu informatiky. To zahrnuje objasnění specfik oboru, identifikaci informačního systému v typické postprodukční firmě a nalezení způsobů jak skrze něj probíhající projekty efektivně řídit. Práce je pojata jako komplexní praktická příručka, která je dobře srozumitelná pro laika i pro profesionála z oboru a každému přináší zajímavé informace. Využít ji mohou současní zaměstnanci postprodukčních firem (především manažeři), ale i podnikatelé jednotlivci nebo potenciální zaměstnanci. Diplomová práce upozorňuje na důležité aspekty takového podnikání, rizika s ním spojená a celkově pomáhá se v něm orientovat. Výstupem této práce jsou četné tabulkové přehledy, doporučení, rady a ukázky možných řešení aktuálních problémů postprodukce. Při jejím vypracování jsem využil mnoha především internetových zdrojů a vlastní pracovních zkušeností na pozici 3d grafika.
Testování vybraných grafických aplikací podporujících trasování
Slouková, Anna ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Švecová, Jarmila (oponent)
Cílem práce je porovnat vybraný grafický software vhodný pro trasování bitmapových předloh. K porovnání vybraného softwaru je použito vícekriteriální rozhodování na základě vícestupňového hodnocení vlastností programů umožňujícího dodatečně měnit důležitost jednotlivých kategorií vlastností dle preferencí konkrétního uživatele. Za účelem porovnání trasovacích schopností programů je dále nadefinována zkušební grafika skládající se z deseti vzorových předloh určených k trasování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 194 záznamů.   začátekpředchozí185 - 194  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.