Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Celebritizace českých youtuberů a blogerů jako součást propagace českých potravinářských firem
Soukupová, Patricie ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem "Celebritizace českých youtuberů a blogerů jako součást propagace českých potravinářských firem" a snaží se pomocí kvalitativního výzkumu definovat čtyři výzkumné otázky (jednu hlavní a tři vedlejší). Úvodní část této práce poskytuje vysvětlení, proč se liší od původní teze, v níž je i vysvětleno, že pojmenování youtuber, či bloger je shrnuto jednotným označením micro-celebrita. Práce se zabývá zkoumáním pouze jedné sociální sítě - Instagramem, a to kvůli jeho komplexnosti funkcí této platformy a velké oblibě mezi mládeží. Každopádně mládež není jediná věková kategorie, které je věnována pozornost, výzkum se zaměřuje na průřez věkovými kategoriemi. Teoretická i praktický část práce se zaměřuje na způsob interakce mezi micro-celebritou - sledujícími - produktem (či firmou, kterou micro-celebrity propagují), kde jsou jednotlivé interakce popsány i samostatně, například jakým způsobem firma navazuje spolupráci s micro-celebritou. Praktická část práce obsahuje popis představení hlavního sledovaného produktu Coca-Cola, položení výzkumných otázek a průběh kvalitativního výzkumu, který zahrnuje i grafové znázornění. K dokončení výzkumu bylo zapotřebí několika výzkumných metod - dotazníkové šetření, anketa na Insta Stories, vědecké pozorování. Závěr nabízí shrnutí východisek výzkumu.
Marketingová komunikace producentů kolových nápojů
MACHALOVÁ, Marie
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi spotřebiteli navrhnout aktivity, které by jim v jejich komunikaci mohly pomoci. Informace od spotřebitelů kolových nápojů těchto tří značek byly sbírány prostřednictvím dotazníkového šetření.
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace třech výrobců kolových nápojů, kterými jsou Kofola, Coca-Cola a Pepsi. Jejím cílem je podat ucelený přehled o masmediální komunikaci, zmapovat průběh marketingových kampaní v televizi a porovnat činnost hlavních hráčů v kategorii kolových nápojů na českém televizním trhu v období 2010-2015. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je provedena literární rešerše a jsou popsány základní oblasti spojené s touto kvalifikační prací, jako je reklama nebo masmediální plánování a je zde také shrnuta situace na televizním trhu a trhu nealkoholických nápojů. Druhá část práce je pak věnována samotné analýze masmediální komunikace zvolených výrobců kolových nápojů v České republice. V úvodu praktické části jsou popsány použité metody, jejímž základem je data mining souboru reklamních investic od společnosti Nielsen Admosphere, a. s.
Respektování lidských práv a transnacionální korporace: Případová studie Coca-cola
Hyšková, Kateřina ; Zemanová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá otázkou porušování lidských práv transnacionálními korporacemi na konkrétním případu společnosti Coca-Cola. V teoretické části je objasněna mezinárodněprávní odpovědnost jednotlivých subjektů mezinárodního prostředí a dále problematika nezávaznosti mezinárodněprávních norem pro otázku transnacionálních korporací a lidských práv. V empirické části se snaží práce odpovědět na otázku do jaké míry a jaká konkrétní lidská práva společnost Coca-Cola porušuje a analyzuje chování společnosti v konfrontaci státy a jejich občany kvůli porušování jejich práv.
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Hankeová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak i výrobců na něm působících. Následně je do kontextu uvedena samotná společnost Coca-Cola jako globálně největší výrobce nealkoholických nápojů a ve vztahu k hlavním aktérům na českém trhu je s důrazem na segment colových nápojů vyhodnocena její pozice. Analýza primárně využívající tvrdých dat maloobchodního auditu je v závěrečné části práce doplněna o výsledky dotazníkového šetření přinášejícího neméně důležitý pohled samotného spotřebitele.
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Tvrdý, Aleš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato diplomová práce v první části charakterizuje pojmy značka a marketingová strategie, včetně jejich součástí. V druhé části pojednává o značkách Coca-Cola, Kofola a Pepsi a jejich prvcích, image, positioningu a marketingovém mixu. V závěrečné části jsou prezentovány výsledky dvou průzkumů - průzkumu v maloobchodu a průzkumu mezi spotřebiteli, které se zabývají analýzou třžní pozice daných značek a jejich vnímání spotřebiteli.
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.
Podnikatelské strategie pro čínský trh - příklad společnosti Coca-Cola, HBC
Kyselová, Karolina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelskou strategií na čínském trhu, která je přiblížena konkrétním příkladem podnikatelské strategie společnosti Coca-Cola. Vzhledem k šíři tématu není obsahem celková podnikatelská strategie zmíněné společnosti, ale společenská odpovědnost, která je třetím pilířem zmíněné strategie. Cílem práce je porovnat díky hodnotám a nastavení společenské odpovědnosti společnosti Coca-Cola aktuální situaci na čínském trhu a postoj tamní vlády k hlavním problémům této oblasti. První kapitola je věnovaná ekonomickému růstu a současnému hospodářskému vývoji Číny, který je poznamenán celosvětovou finanční krizí. V souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti Coca-Cola je třeba zmínit úmluvy a závazky, které pro zemi vyplývají ze členství v organizaci ILO. Této problematice se věnuje druhá kapitola. Poslední kapitola přibližuje podnikatelskou strategii společnosti (základní pilíře včetně strategie "4A") se zaměřením na zajištění dlouhodobě udržitelného růstu. Tyto informace slouží nejenom pro přiblížení podnikatelské strategie společnosti, ale i pro možné srovnání přístupu vlády se skutečným stavem v zemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.