Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klamavá reklama v cestovním ruchu
Výrosteková, Petra ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy, s důrazem na oblast cestovního ruchu. Přibližuje tuto problematiku z legislativního i marketingového hlediska a následně uvádí konkrétní příklady klamavé reklamy z praxe primárně cestovního ruchu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pohled respondentů na klamavou reklamu, jejich zkušenost s ní a jaké dopady má na jejich nákupní chování.
Hodnocení atraktivity NP Šumava z pohledu návštěvníků
Fischerová, Kateřina ; Havlíková, Michaela (vedoucí práce) ; Alena, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá atraktivitou Národního parku Šumava. Pozornost je věnována definicím základních pojmů souvisejících s problematikou cestovního ruchu, resp. atraktivity turistické destinace. Existují čtyři možné přístupy, podle nichž je možno atraktivitu turistické destinace měřit. V diplomové práci je použito jednoho modelu dle ekonomického přístupu, na jehož základě je měřena atraktivita NP Šumava. Podstatný je pro tuto práci výsledek modelu, jež je následně komparován s výsledky vybraných destinací České republiky.
European capital of culture Košice 2013 - impact on tourism
Sidimáková, Andrea ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Heřmanová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá dopady udělení titulu Evropské hlavní město kultury 2013 městu Košice. Práce analyzuje pozitivní a negativní dopady v různych oblastech, především dopady na cestovní ruch a kulturní život ve městě. Součástí práce je dotazník zaměřen na ohodnocení projektu EHMK Košice 2013 rezidenty města, co se týče jejich spokojenosti, úspešnosti projektu a naplnení očakávání souvisejících s tímto evropským projektem.
Připrava medialni kampane pro Cestovni Kancelař Tapír
Monakov, Vladislav ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Bradáč, Jan (oponent)
V následující práci se popisuje průběh výtváření mediální strategie pro Cestovní Kancelář.
Aplikace internetu v cestovním ruchu
Daniš, Michal ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Bakalářská práce se věnuje cestovnímu ruchu a internetu jako jednomu z nástrojů, který je aplikován v marketingu cestovního ruchu. Teoretická část obsahuje definice cestovního ruchu, příčiny jeho vzniku a postavení v národním hospodářství, historii a vývoj internetu. Praktická část mapuje aplikaci internetu při prodeji služeb hotelových řetězců, leteckých společností, autobusové a vlakové dopravy, při prodeji služeb cestovních kanceláří a agentur, ale i v individuální dopravě a turistice.
?Instituce ochrany spotřebitele v cestovním ruchu?
Shvets, Yulia ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Analýza informací o legislativní a instituční bázi ochrany práv spotřebitele ve světě s podrobnějším pohledem na Českou republiku a Evropskou unii.Problematika ochrany spotřebitele v oblasti cestovního ruchu. Typické postupy při vymáhaní práv a zjištění, zdá tyto postupy jsou efektivní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.