Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...
CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bilíček, Štěpán (oponent)
Předmětem mé diplomové práce CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo a.s. je analýza stávajícího využití CRM ve společnosti mimo jiné i na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky poslouží k návrhu případných zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol, které lze pomyslně rozdělit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části diplomové práce jsou popsány marketingové a komerční komunikace, definován CRM jakožto řízení vztahu se zákazníky a je analyzováno ekonomické prostředí se zaměřením na trh s vínem v České republice. V praktické části je představena samotná společnost Znovín Znojmo a.s., provedena SWOT analýza a popsána marketingová komunikace společnosti. Jádrem je představení CRM ve společnosti Znovín Znojmo, následné dotazníkové šetření a konečná doporučení na vylepšení.
Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Walzelová, Kristýna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hartová, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zabývá luxusním kosmetickým průmyslem. Cílem práce je definovat problémové oblasti v komunikační strategii luxusní kosmetické značky vybrané společnosti se zaměřením na sales promotion v konkrétním distribučním kanálu a navrhnout možná řešení na zlepšení na základě analýzy. Ověření problému a následná doporučení na jeho zlepšení proběhnou na základě metod hloubkového rozhovoru, pozorování merchandisingu dané distribuční sítě a focus group se spotřebitelkami značky.
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Wenig, Julius ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Uchytilová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum BTL komunikace značky Staropramen Cool Lemon a Staropramen Cool Grep a intenzity vnímání této komunikace spotřebitelem. Cílem práce je jednak prozkoumat jednotlivé komunikační body a identifikovat klíčové atributy značky, a také potvrdit či vyvrátit hypotézy zabývající se vlivem komunikace na samotnou spotřebu ochuceného piva a vlivem reklamní kampaně. Práce je rozdělena do několika kapitol, které na sebe logicky navazují a dohromady tvoří komplexní celek. Teoretická část se zabývá metodologickým přístupem marketingového výzkumu a seznamuje čtenáře s vybranými kapitoly marketingové komunikace a spotřebními modely. Náplní praktické části je popis kategorie a konkurence, sestavení dotazníku a samotné analýzy. Je provedeno shrnutí klíčových bodů výzkumů a sestrojení doporučení pro budoucí řízení marketingové komunikace značky Staropramen Cool.
Event marketing v komunikační strategii firmy
Pirunčíková, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá event marketingem integrovaným do marketingové komunikace. Hlavním cílem je posoudit účinnost a vhodnost vybrané metody ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. První kapitola je části teoretickou a popisuje jednotlivé prvky marketingové komunikace a objasňuje problematiku event marketingu. Získané teoretické poznatky aplikuji ve vydavatelství Energy Media s.r.o. a konkrétně jeho produkt -- časopis Do kabelky, jeho představení je součástí druhé kapitoly v rámci situační analýzy. Třetí kapitola je věnována marketingovému výzkumu, který je zpracován primárním průzkumem v podobě dotazování se mezi event odborníky a cílovou skupinou vydavatelství -- čtenářkami časopisu. Na závěr, ve čtvrté kapitole navrhuji event marketingovou strategii, jehož součástí bude návrh konkrétního eventu.
BTL podpora značky Hellmann´s
Hrázká, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá BTL podporou značky Hellmann's od firmy Unilever ČR, která je již několik let lídrem na trhu majonéz a tatarských omáček. Cílem této diplomové práce je analyzovat problematiku podlinkové podpory se zaměřením na podporu prodeje, přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů BTL podpory při realizaci vybrané akce, zhodnocení akce a navrhnutí možných zlepšení.
Public Relations v praxi malé a střední firmy
Schovánková, Jana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lacko, Jindřich (oponent)
Diplomová práce na téma Public relations v praxi malé a střední firmy se zabývá analýzou PR aktivit v malé poradenské společnosti, působící v Praze. První kapitola práce je zaměřena na teoretické nastínění aktivit public relations. V kapitole jsou diskutovány jednotlivé formy PR a jejich využití v současnosti. Rovněž je zde zmíněno srovnání PR s běžnými prvky ATL komunikace. Druhá polovina práce se již věnuje dané poradenské společnosti. V práci jsou zmíněny konkrétní nástroje public relations v rámci společnosti a jejich návrhy na zlešení. Poslední kapitoly se zabývají analýzou efektivity nákladů na public relations, a to i v porovnání s outsourcingem PR agentury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.