Název: Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Překlad názvu: Analysis of the communication strategy of one specific beauty brand
Autoři: Walzelová, Kristýna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hartová, Dominika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BTL komunikace; Kosmetický průmysl; Luxus; Luxusní průmysl; Marketing luxusního průmyslu; Beauty Industry; BTL communication; Luxury; Luxury Industry; Luxury Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50082

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206425


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet