Název: Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Překlad názvu: Impact of Staropramen Cool brand BTL communication on the consumer
Autoři: Wenig, Julius ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Uchytilová, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: biermix; BTL komunikace; dotazníkové šetření; marketingový výzkum; pivo; spotřební modely; beer; biermix; BTL communication; consumer models; marketing research; questionnaire research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34796

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150057


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet