Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje lidí k Network marketingu
ZÍMOVÁ, Ivana
Tato práce se zabývá postojem veřejnosti vůči network marketingu a stanovením jeho budoucího směru. Prvně byla nastudována odborná literatura, která vysvětluje pojem network marketing a pojmy s ním související, jak funguje, výhody a nevýhody. Navíc jsou zmíněna zajímavá statistická data. V praktické části jsou uvedeny výsledky elektronického dotazování, které zjišťovalo postoj veřejnosti a také rozhovor se zástupcem vybrané firmy Amway. Po vyhodnocení informací a stanovení možného budoucího směru byly informace aplikovány na vybranou firmu Amway, pro kterou byly vytvořeny případné návrhy k uvážení, na co se firma a její zástupci mohou do budoucna více zaměřit.
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Dopita, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nemčíková, Zuzana (oponent)
Tato práce je zaměřena na nové nástroje usnadňující představení podnikatelské příležitosti Vlastníky podnikání Amway. V teoretické části práce je charakterizován marketing, jeho nové formy a vznik a vývoj multilevel marketingu jako úspěšné obchodní metody. Dále je popsána jedna z největších společností přímého prodeje - Amway. Rovněž se zabývá uplatněním nových trendů u společnosti Amway a jejích distributorů. V praktické části je vyhodnoceno vlastní terénní šetření s cílem zjistit míru využití nových trendů při budování podnikání Amway.
Využití benchmarkingu pro zlepšení výkonnosti podniku
Bartů, Jaromír
Bakalářská práce využívá metody benchmarkingu u společností fungujících na základě multilevel marketingu OVB Allfinanz a Amway. V teoretické části shrnuje veškerá podstatná fakta týkající se tohoto tématu. Následně pak v praktické části využívá vhodné metody pro posouzení aktuální situace obou firem a na základě získaných poznatků navrhuje vhodné aplikace pro zlepšení stavu společnosti OVB.
Možnosti síťového marketingu na trhu s kosmetikou
Müllerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kolorosová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza přímého prodeje a síťového marketingu na českém trhu s kosmetikou. Analyzovány jsou čtyři vybrané společnosti, které na českém trhu působí. U společností jsou sledovány podmínky, které nabízejí svým zástupcům. Je sledován zejména sortiment nabízených produktů, možnost spolupráce a provizní a odměňovací systém. V práci jsou dále použita sekundární data o vývoji a stavu síťového marketingu jak na českém, tak světovém trhu. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum, který ověřoval znalost síťového marketingu mezi respondenty a také jejich znalost a spokojenost s produkty čtyř vybraných společností. Bylo provedeno i cenové srovnání vybraných výrobků dekorativní kosmetiky. Na základě všech těchto informací je provedena komparace vybraných společností, na kterou navazuje poslední část práce věnovaná komplexnímu shrnutí všech poznatků. Dále jsou vybrány nejvhodnější společnosti pro nové distributory. V práci je také formulováno doporučení další orientace sledovaných společností při rozvoji jejich distribučních sítí. Práce se dále věnuje přímému prodeji a síťovému marketingu obecně, je zde popsán princip, na kterém síťový marketing funguje, výhody a nevýhody, které přináší. Je popsán vznik a historie síťového marketingu a také česká právní úprava ilegálních systémů. Část práce je také věnována etice přímého prodeje.
Přímý prodej jako příležitost k podnikání
Valc, Pavel ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o přímém prodeji a jeho využití jako podnikatelské příležitosti. Cílem bakalářské práce je analyzovat budování distributorské sítě u společnosti Amway, určit klíčové faktory nutné pro úspěch v tomto podnikání a popsat všechny jeho výhody a nevýhody pro distributora. Teoretická část popisuje přímý prodej a jeho formu multilevel marketing, přičemž uvádí jejich historii, současnou pozici ve světové ekonomice, odlišnosti od nelegálních pyramidových schémat a rozdíly oproti klasickému podnikání. Praktická část se zaměřuje na podnikatelskou příležitost firmy Amway, u které se analyzují prodejní a marketingový plán, faktory vedoucí k úspěchu a míra výhodnosti tohoto podnikání pro distributory. Poté je podnikatelská příležitost Amway zhodnocena SWOT analýzou a pro zjištěné problémy je předložen návrh řešení.
Direct selling particularities
Greifová, Daniela ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
V tejto práci sa zaoberám špecifikami priameho predaja, samoreguláciou tohto odvetvia, základnou predajnou štruktúrou spoločností priameho predaja, ktorou je multi-level marketing. Čašť práce je venovaná i oblasti psychológie zákazníka, pretože poznatky tohto druhu výrazne pomáhajú pri dosahovaní úspechu v priamom predaji. Uplatňovanie jednotlivých osobitostí priameho predaja v praxi predstavujem na príklade spoločnosti Amway. Cieľom práce je poskytnúť ucelený pohľad na odvetvie priameho predaja a analýza existencie možnosti rastu tohto odvetvia v budúcnosti.
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Hloušek, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce je vysvětlit systém fungování přímého prodeje, zaměřit se na jeho potenciál do budoucna a zhodnotit podnikatelskou příležitost, kterou svým distributorům nabízí. První kapitola je zaměřena na historii přímého prodeje. Ve druhé kapitole je rozebrána etika přímého prodeje a česká Asociace osobního prodeje, která na její dodržování dohlíží. Třetí kapitola srovnává síťový marketing v přímém prodeji a nelegální pyramidové struktury. Ve čtvrté kapitole je popsána podnikatelská příležitost nabízená společností Amway ČR.
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
LAVIČKA, Martin
Cílem diplomové práce bylo obecně analyzovat prostředí network marketingu a spotřebních družstev v ČR. Tato analýza byla doplněna porovnáním dvou konkrétních subjektů a jejich výhod a nevýhod pro koncové spotřebitele. V praktické části byla tato analýza doplněna dotazníkovým výzkumem v terénu, kdy byl dotazován minimální vzorek cca 200 spotřebitelů, před vybraným nákupním centrem. Otázky v tomto dotazníku byly zaměřeny zejména na spotřebitelskou znalost, jak spotřebního družstevnictví, tak i network marketingu, dále pak na zkušenosti spotřebitelů s těmito odvětvími, popř. zda jsou členy nějaké organizace působící ve sledovaných prostředích a častost jejich nákupů. Oba systémy, respektive subjekty, k úspěšnému fungování potřebují aktivní zapojení většího množství spotřebitelů. Každý způsob, však motivuje spotřebitele jiným způsobem, u network marketingu je to především zisk, kdežto u družstevnictví by se mělo jednat spíše o družstevní hodnoty. Ideální je kombinace obou předchozích způsobů motivace, tzn. orientace jak na jisté sociální hodnoty, tak i na zisk. U obou sledovaných subjektů však převažuje orientace spíše jen na zisk.
Přímý prodej v České republice a ochrana spotřebitele
Riedlbauchová, Marie ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
V první kapitole práce vymezuje přímý prodej a poskytovanou ochranu spotřebitele. Kapitola obsahuje SWOT analýzu a informace o Asociaci osobního prodeje. Druhá kapitola je věnována firmě Amway a zabývá se postupně historií společnosti, jejím vstupem do ČR, marketingovým plánem, organizační strukturou, cenami a odměnami, výrobky a obchodními transakcemi. V závěru kapitoly je demostrováno fungování na kontrétním příkladu jedné skupiny Amway.
Multilevel marketing společnosti Amway
Drozdková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Tato práce analyzuje fungování a podstatu multilevel marketingu jako možného systému prodeje výrobků a služeb. V teoretické části je popsán marketing jako takový a přímý prodej, ze kterého multilevel marketing vychází. Jsou zde také uváděny nelegální formy prodeje, které využívají výhod multilevel maketingu. V praktické části jsou aplikovány nabylé znalosti na společnost Amway, jsou pospány její zásady a systém fungování firmy, který je zhodnocen SWOT analýzou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.