Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace v mikroskopických obrazech z rostlinných preparátů
Vlk, Jaroslav ; Odstrčilík, Jan (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Práce studuje vlastnosti mikroskopických obrazů a následně tyto vlastnosti uplatňuje při segmentaci obrazu. Práce se snaží využívat hlavně jednodušší metody zpracování obrazu. Zároveň se zabývá metodami pro předzpracování obrazu. Při volbě metody a jejího použití klade důraz na rychlost a jednoduchost výpočtu.
Segmentace v mikroskopických obrazech z rostlinných preparátů
Vlk, Jaroslav ; Odstrčilík, Jan (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Práce studuje vlastnosti mikroskopických obrazů a následně tyto vlastnosti uplatňuje při segmentaci obrazu. Práce se snaží využívat hlavně jednodušší metody zpracování obrazu. Zároveň se zabývá metodami pro předzpracování obrazu. Při volbě metody a jejího použití klade důraz na rychlost a jednoduchost výpočtu.
Návrh štíhlé výroby s využitím produktů Kaizen
Vlk, Jaroslav ; Sedláček, Patrik (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh systému zlepšovacích návrh pro aplikaci štíhlé výroby ve vybrané společnosti. Za tímto účelem je zde uveden popis společnosti a její aktuální stav, jsou zde také uvedena teoretická východiska a návrh systému zlepšovacích návrhů dle požadavků a možností společnosti.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybrané lokalitě
Lasáková, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek ve městě Ostrava a chováním zákazníků nakupujících potravinářský sortiment v ostravských maloobchodních prodejnách. V první kapitole, jež se zaměřuje na nákupní podmínky z teoretického hlediska, je podrobněji popsána obchodní vybavenost města, územní analýza a typy maloobchodních jednotek. Druhá kapitola práce popisuje faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele a současné trendy v chování českého spotřebitele, jež uvedla společnost INCOMA GfK. Poslední dvě kapitoly práce spadají již do praktické části a je v nich provedena analýza nákupních podmínek a analýza nákupního chování zákazníků. V závěru práce jsou výsledky výzkumu provedeného v Ostravě pomocí dotazníkového šetření shrnuty a porovnány s celorepublikovými trendy zveřejněnými společnosti INCOMA GfK.
Multilevel marketing společnosti Amway
Drozdková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Tato práce analyzuje fungování a podstatu multilevel marketingu jako možného systému prodeje výrobků a služeb. V teoretické části je popsán marketing jako takový a přímý prodej, ze kterého multilevel marketing vychází. Jsou zde také uváděny nelegální formy prodeje, které využívají výhod multilevel maketingu. V praktické části jsou aplikovány nabylé znalosti na společnost Amway, jsou pospány její zásady a systém fungování firmy, který je zhodnocen SWOT analýzou.

Viz též: podobná jména autorů
4 Vlk, Jakub
9 Vlk, Jan
3 Vlk, Jaromír
4 Vlk, Jiří
5 Vlk, Jonáš
4 Vlk, Jáchym
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.