Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fenomén “podnikatelských politických stran” v evropském a českém kontextu
Hudcová, Nikola ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je představit nový fenomén, kterým je podnikatelská politická strana. Jedná se o organizační typ politické strany. První kapitola se věnuje pojmu politická strana a vývoji organizačních typů. Druhá kapitola popisuje charakteristické znaky podnikatelské strany a zabývá se podnikatelskými stranami v Evropě: Vzhůru Itálie, Svaz demokratického středu, Pozitivní Slovinsko a Tvoje hnutí. Poslední kapitola je zaměřena na podnikatelské strany v České republice: Věci Veřejné a ANO. Obě strany jsou analyzovány v jednotlivých oblastech, které jsou charakteristické pro tento typ strany. Na základě porovnání těchto dvou stran určuji faktory, které jsou klíčové pro úspěch podnikatelské politické strany v českém prostoru.
Evolution of political communication of movement ANO 2011 since its creation until the parliamentary elections 2013
Bartoňková, Ivana ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
BARTOŇKOVÁ, Ivana Abstrakt Táto práca sa zameriava na zmapovanie vývoja komunikácie hnutia ANO 2011 v období od jeho vzniku po parlamentné voľby 2013. Práca je rozčlenená do dvoch hlavných častí - teoretickej a praktickej. V teoretickej časti je zhrnutý vznik a vývoj politickej komunikácie ako samostatnej disciplíny. Časť praktická sa zameriava na komunikáciu hnutia pri vzniku a pri senátnych voľbách 2012, ktorú následne porovnáva s komunikáciou hnutia v roku 2013 pri príležitosti parlamentných volieb. Cieľom sledovania boli volebné programy hnutia, mediálne vystúpenia, ako aj celkový priebeh kampaní. Hlavným cieľom práce je poukázať na vývoj politickej komunikácie hnutí na českej politickej scéne, a to na príklade nového politického hnutia ANO 2011, na ktorom je pozorovateľný rýchly vývoj a dynamickosť disciplíny, rovnako ako aj široké spektrum používaných techník politického marketingu.
Využití politického marketingu na regionální a senátní úrovni v roce 2016 hnutím ANO 2011: případová studie Pardubický kraj
Luzar, Lukáš ; Švec, Kamil (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
yužití politického marketingu na regionální a senátní o využití vybraných nástrojů politického jejich podobě a způsobu fungování během regionálních a senátních voleb v roce 2016. důrazem na odlišnosti. Podoba politického marketingu a způsob jeho fungování se do značné tohoto důvodu obsahuje práce srovnání volebních systémů do krajských zastupitelstev a Senátu Parlamentu České republiky. Stěžejní část práce představuje praktická část, která srovnává podobu, průběh a způsob fungování vybraných aspektů politického marketingu v rámci volebních kampaní během krajských a senátních voleb. Práce se zaměřuje zejména na specifika odlišných volebních kampaní, které jsou realizovány ostoru a čase, avšak při příležitosti odlišných druhů
Evolution of political communication of movement ANO 2011 since its creation until the parliamentary elections 2013
Bartoňková, Ivana ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Šárovec, Daniel (oponent)
BARTOŇKOVÁ, Ivana ABSTRAKT Táto práca sa zameriava na zmapovanie vývoja komunikácie hnutia ANO 2011 v období od jeho vzniku po parlamentné voľby 2013. Práca je rozčlenená do dvoch hlavných častí - teoretickej a praktickej. V teoretickej časti je zhrnutý vznik a vývoj politickej komunikácie ako samostatnej disciplíny. Časť praktická sa zameriava na komunikáciu hnutia pri vzniku a pri senátnych voľbách 2012, ktorú následne porovnáva s komunikáciou hnutia v roku 2013 pri príležitosti parlamentných volieb. Cieľom sledovania boli volebné programy hnutia, mediálne vystúpenia, ako aj celkový priebeh kampaní. Hlavným cieľom práce je poukázať na vývoj politickej komunikácie hnutí na českej politickej scéne, a to na príklade nového politického hnutia ANO 2011, na ktorom je pozorovateľný rýchly vývoj a dynamickosť disciplíny, rovnako ako aj široké spektrum používaných techník politického marketingu.
Mediální obraz migrace v českých médiích
Wiesnet, Renata ; Šánová, Lucie (vedoucí práce) ; Romancov, Michael (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl potvrdit či vyvrátit hypotézu, že média (Mladá fronta DNES a Lidové noviny), vlastněná skupinou MAFRA, vytváří mediální obraz migrační krize shodný s optikou Andreje Babiše jako jejich majitele. S využitím kvantitativní obsahové analýzy zkoumá články, které se v denících k tématu objevily mezi březnem až prosincem 2015. Teoretická část práce se skládá ze dvou kapitol. První se věnuje mediálnímu obrazu a konstrukčnímu mechanismu medií a druhá kapitola uvádí do terminologie migrace a migrační politiky. Práce obsahuje také kontextuální část, která deskriptivně zachycuje Evropskou migrační krizi a na základě těchto poznatků je konstruován design výzkumu. Navazující analytická část propojuje poznatky kvantitativní analýzy a výzkumu postojů A. Babiše. Závěr práce zodpovídá výzkumné otázky, které byly za účelem sepsání této práce stanoveny. Práce je řešena na základě aktuálnosti tématu a možné proměny přístupů politických stran v následujících volbách. Klíčová slova: Mediální obraz, migrační krize, uprchlictví, MAFRA, Babiš, migrace, obsahová analýza, ANO 2011, volby, zpravodajské hodnoty
ANO 2011: strana typu firmy?
Zavřel, Filip ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Diplomová práce "ANO 2011: strana typu firmy?" pojednává o analýze českého politického hnutí ANO 2011 s cílem určit, zda a případně do jaké míry politické hnutí ANO 2011 odpovídá modelu strany typu firmy, jak ho popsali Jonathan Hopkin a Caterina Paolucci v roce 1999. Práce vychází z kontextu změny stranické organizace a logiky vývojové typologie politických stran. Hlavním cílem tedy je určit, zda hnutí ANO 2011 odpovídá charakteristikám modelu strany typu firmy. Základní hypotézou přitom je, že ze začátku hnutí ANO 2011 modelu odpovídalo, zatímco v současnosti se již od něj vzdaluje směrem k podobě tradičních politických stran. V závěru práce je popsán příspěvek k revizi modelu strany typu firmy, který nabízí upravený pohled. V tomto pohledu jsou charakteristiky strany typu firmy chápány spíše jako marketingová strategie nebo podtyp, než jako samostatný a obecně platný vývojový typ.
Koncept značek v politickém prostředí - Případová studie Andreje Babiše
Mádlová, Andrea ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Predkladana diplomova prace se zabyva konceptem znacek v politickem prostredi a klade si za cil analyzu znacky Andreje Babise - soucasneho lidra hnuti ANO 2011. Autorka zkouma zejmena osobnost jeho znacky, k cemuz vyuziva Saucieruv model OCEAN. Dale analyzuje vzajemne propojeni mezi znackou hnuti ANO a znackou Andreje Babise. Vyzkum vychazi z odpovedi 454 respondentu, kteri se zucastnili dotaznikoveho setreni. Vysledky jsou analyzovany z pohledu dvou volicskych skupin - volicu hnuti ANO a volicu jinych politickych stran.
Nová politická hnutí v komunálních volbách do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
Kušková, Klára ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Husák, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými politickými hnutími, která kandidovala do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v komunálních volbách v roce 2014. Cílem práce je zjistit, zdali občané dali přednost novým politickým hnutím nebo zůstali u tradičních stran. Na základě analýzy předvolebních kampaní a bližšího prozkoumání volebních programů je naplňován cíl práce. Práce se rovněž zaměřuje na faktory, které ovlivnily výsledky voleb, zejména u hnutí ANO 2011 a Pro Prahu. Část práce se zabývá i teoretickou částí, kde jsou především definována politická hnutí, politický marketing, hlavní město Praha a jeho orgány.
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Tichá, Veronika ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat fakta zaměřující se na politickou komunikaci Silvia Berlusconiho a Andreje Babiše a na jejich podnikatelské kariéry. Práce se snaží definovat základní koncepty politické komunikace a následně je rozebrat v porovnání s těmito politiky. Mimo jiné, v rámci analýzy byly vzaty v úvahu proměnné jako: efekt médií, který jim mohl pomoci při vstupu do politiky a následně ovlivnit mínění veřejnosti, dále jejich politická historie a použité komunikační techniky.
Důchodové reformy v programech politických stran v ČR
Vyšata, David ; Izák, Vratislav (vedoucí práce) ; Klazar, Stanislav (oponent)
Důchodový systém se v mnoha zemích od 90. let 20. století dostává do složité situace kvůli stárnutí populace. Mnohé státy nutnou reformou prošly, ovšem v České republice bylo toto téma donedávna předmětem kosmetických změn a nekonečných diskuzí. Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi důchodovými systémy, vývojem v ČR a návrhy změn politických stran. Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat jednotlivá řešení a zhodnotit II. pilíř důchodového systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.