Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multifunkční záznamová, měřicí a řídicí jednotka
Trávníček, Ivo ; Vlachý, David (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a testováním Multifunkční záznamové, měřicí a řídicí jednotky. Jednotka je založena na mikrokontroléru ATmega, který byl programován v jazyce C. Jednotka obsahuje funkce pro měření fyzikálních veličin, filtrování naměřených dat, regulaci dynamických soustav a komunikaci s PC. Konfigurace jednotky lze provádět v reálném čase ve speciálním software vytvořeném v jazyce Matlab nebo pomocí terminálu. Lze použít např. pro řízení DC motoru PID regulátorem, dlouhodobé snímání teploty nebo měření zrychlení pomocí akcelerometru.
Návrh a optimalizace sacího a výfukového potrubí zážehového motoru
Chuchma, Ondřej ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh a optimalizaci sacího a výfukového potrubí motoru C20XE. Jedná se čtyřválcový zážehový motor o zdvihovém objemu 2 l, jenž byl vyráběn automobilkou Opel. Tento agregát je určen pro zástavbu do automobilu Opel Astra F, který je stavěn k závodním účelům. Pro optimalizaci rozměrových parametrů je použit software Lotus Engine Simulation, jenž simuluje jednorozměrné proudění plynů v potrubí. 3D CAD modely jsou provedeny v programu Pro ENGINEER.
Návrh řídicího algoritmu pro elektromechanický aktuátor s výrazným suchým třením
Veselý, Antonín ; Sova, Václav (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá identifikací aktuátorů s výrazným suchým třením, případně vratnou pružinou. Identifikované modely tření a pružiny jsou následně optimalizovány pomocí Parameter Estimation toolboxu. Protože tření a vratná pružina nejsou příznivé pro kvalitu regulace, jsou získané modely použity jako kompenzační členy v obvodu regulátoru. Práce se také zabývá vlivem parametrů kompenzačních členů na kvalitu regulace.
Sací trakt vozů Formule Student
Ševčík, Miroslav ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem používaných konstrukčních řešení sacích traktů vozů Formule Student. V první části jsou rozebrány pravidla soutěže. Ve druhé části pak jednotlivé komponenty sacího traktu. Ve třetí kapitole jsou popsány různé způsoby přeplňování a vozy, které je používají. Poslední kapitola nabízí přehled možných novinek v pravidlech pro rok 2015.
Konstrukce obtokového ventilu turbodmychadla
Čech, Tomáš ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce konstrukčního charakteru zaměřená na návrh externího obtokového ventilu pro řízení výkonu výfukového turbodmychadla.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Foral, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce pojednává o konstrukčních řešeních sacích traktů moderních soudobých spalovacích motorů. Dále pak popisuje typy proudění a konstrukční provedení sacích kanálů včetně jejich základních vlastností. Součástí práce je i porovnání výsledků analýz a návrh optimalizace na základě simulace proudění sacim kanálem a měření na skutečném sacim kanále.
Návrh škrticí klapky zážehového motoru
Jantač, František ; Bazala, Jiří (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem škrticího elementu sacího potrubí zážehového motoru s ohledem na minimalizaci škrticích ztrát při plném zatížení motoru. První část práce se zabývá prvky sacího traktu u soudobých spalovacích motorů včetně konstrukčních řešení a teorií proudění. Práce dále popisuje tvorbu 3-D CAD modelu sacího potrubí se škrticími elementy a popis CFD simulace proudění s vyhodnocením výsledků. Poslední část se zabývá konstrukčním návrhem škrticího elementu na základě získaných výsledků.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Vondráček, Václav ; Vančura, Jan (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout dva různé typy škrticích prvků v sacím potrubí a porovnat jejich vliv na ztráty dynamiky proudění nasávaného vzduchu. Hlavním účelem je porovnání hmotnostního toku pro plně otevřený škrticí prvek. Zabývá se vytvářením CFD modelu sacího traktu s využitím systému reverzního inženýrství 3D skeneru Atos a prostředí softwaru Pro/Engineer WF 5. V průběhu práce byly získané výsledky CFD analýzy využity pro ověřovací reálnou zkoušku na profukovací stanici.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Huška, Lukáš ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce nás seznamuje se zapalovacími systémy používanými v automobilech se spalovacími motory a s problematikou nastavování správné doby zapálení směsi ve válcích. Také jsou zde popsány používané způsoby vstřikování paliva u zážehových motorů a jejich řízení. Další kapitola se zabývá řídící jednotkou a popisuje hlavní činnosti, které musí u dnešních motorových vozidlech vykonávat. Jako ukázka slouží příklad posloupnosti dějů, nutných k výpočtu a nastavení správné velikosti předstihu. Na závěr je vypracována názorná animace pro použití ve cvičeních předmětu Automobilová elektrotechnika. Slouží ke snadnějšímu pochopení již popsaných činností vykonávaných řídící jednotkou. Pro laboratorní cvičení je zde ještě uvedena možnost měření výkonu motoru při změnách parametrů řídící jednotky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.