Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikačního mixu spořicího účtu České spořitelny
Voldřichová, Kamila ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Diviš, Roman (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl zanalyzovat komunikační mix spořicího účtu České spořitelny. V teoretické části rozebírá marketingové aktivity z obecného pohledu, detailněji je zde popsán komunikační mix. Praktická část začíná představením firmy a jejích produktů, dále popisuje vytvoření spořicího účtu s náhledem na konkurenční prostředí z hlediska nákladů na reklamu. Klíčovou částí práce jsou kapitoly o návrhu a realizaci kampaně obsahující zvolení cílové skupiny, vytvoření grafického konceptu a komunikačního plánu. Na závěr se práce věnuje vyhodnocení celé kampaně.
Controlling - možnosti uplatnění v bance a nástin jeho realizace v pobočkové síti banky v českobudějovickém regionu
KLEČKOVÁ, Petra
Tato diplomová práce je zaměřena na Controlling v bankovním řízení. První teoretická část nejprve popisuje Controlling v obecné podobě. Vyvrací časté a nesprávné záměny Controllingu s kontrolou a popisuje funkci Controllingu v podniku a také jeho přínosy. Další část se zabývá bankovním prostředím. Zaměřuje se na evidenci nákladů a výnosů v bankovním podnikání. Popisuje rozdíly mezi zjištěním hospodářského výsledku na základě finančního účetnictví a zjištěním hospodářského výsledku na základě manažerského účetnictví, kde se zabývá stěžejní metodou Controllingu tj. krycí příspěvek neboli Deckungsbeitrag. Praktická část je zaměřena na porovnání profitability poboček České spořitelny za českobudějovický region. Porovnání je provedeno právě na základě metody krycího příspěvku. Česká spořitelna má tyto příspěvky rozdělené na 1- 7a. Jednotlivé pobočky jsou v tabulkách porovnávány vždy podle konkrétního příspěvku. Aby bylo možné porovnávat např. poradenské centrum se servisní pobočkou, je vždy každý příspěvek dělen počtem přepočtených zaměstnanců.
Analýza vývoje derivátů ve vybraných bankách v období 2006-2009
Štická, Andrea ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sledování vývoje derivátů v letech 2006-2009 ve vybraných bankách působících v České republice (konkrétně v České spořitelně, Československé obchodní bance a Komerční bance). Cílem práce je zhodnocení, zda se obchody s deriváty ve všech vybraných bankách vyvíjely podobně, či zde byly významnější rozdíly. Nejprve je stručně naznačena podstata derivátů a jejich právní a účetní vymezení, poté následuje analýza vývoje v jednotlivých zvolených bankách a na jejím základě je v poslední části provedeno srovnání mezi bankami.
Loyalita zákazníků retailingové firmy
Ouřadová, Pavla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat princip věrnostních programů, posoudit, jak jsou přijímány zákazníky a zda přispívají k budování loajality k retailerovi. Podrobněji tato práce analyzuje Bonus program České spořitelny, jako příklad fungování věrnostního programu. První kapitola se věnuje loajalitě obecně, druhá pak cestám k jejímu dosažení. Ve třetí kapitole jsou popsány příklady jednotlivých forem věrnostních programů. Poslední dvě kapitoly se věnují České spořitelně a jejímu Bonus programu.
Vzájemné hospodářské vztahy mezi ČR a Rakouskem
Pejčochová, Kristina ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat vzájemné hospodářské vztahy mezi Českou republikou a Rakouskem (zejména od vstupu ČR do EU), posoudit možnosti jejich dalšího vývoje a na případové studii vstupu Erste Bank do České spořitelny ukázat, jakou roli sehrál rakouský kapitál v modernizaci českého bankovního sektoru. Práce je rozdělena do dvou částí: První definuje hospodářské vztahy, vymezuje právní a politické základy, od nichž se tyto vztahy mezi ČR a Rakouskem odvíjejí, popisuje poslední vývoj v oblasti obchodu zbožím, službami, v oblasti přímých zahraničních investic a pohybu pracovních sil a uvažuje nad jeho perspektivami. Druhá část je tvořena zmíněnou případovou studií.
Sponzoring jako marketingový nástroj
Šída, Rudolf ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Sponzoring si skutečně a oprávněně zaslouží své místo mezi marketingovými nástroji. O jeho významnosti svědčí nejen fakt, že je v praktickém životě jako nástroj firmami stále více využíván, je mu také věnována i větší pozornost v odborné literatuře. Tato práce přichází s jakousi syntézou, která má za cíl podpořit vnímání sponzoringu jako specifického a uceleného nástroje marketingu. Nabízí srovnání sponzoringu v rámci marketingových nástrojů, detailní srovnání s nástrojem PR a důvody pro i proti zařazení sponzornigu pod PR. Specifická část práce je zaměřena na nový trend ve sponzoringu souvisejícími se změnou společnosti, a vymezuje v rámci společenského sponzoringu pojem CSR. V praktické části je využití sponzoringu zkoumáno na příkladě společnosti Česká spořitelna, a. s. Popsány jsou jednotlivé procesy související se sponzoringem v rámci ČS, vybrané sponzoringové projekty a detailně popsaný a zhodnocený projekt Kolo pro život. Cílem sponzoringu v kontextu marketingových nástrojů je především zvýšit hodnotu vnímání značky sponzora. Zvýšit sponzorovu image a podpořit a přispět ke kladnému veřejnému mínění, poslední část práce je proto věnována celkovému hodnocení sponzoringových aktivit ČS spolu s návrhem opatření na jejich zlepšení.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizací využitím metody KORP
Krohová, Petra ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Prachař, Jaroslav (oponent)
Ve své práci jsem se věnovala společenské odpovědnosti podniku, popsala jsem její tři pilíře - ekonomický, společenský a environmentální. V praktické části jsem zhodnotila csr u České spořitelny metodou KORP a dále jsem provedla dotazníkové šetření u zaměstnanců ČS ohledně jejich povědomí o CSR v ČS.
Postavení České spořitelny na bankovním trhu ČR
Gavlasová, Zuzana ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Bureš, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat postavení České spořitelny na bankovním trhu České republiky pomocí metod vícekriteriálního rozhodování. Analýza se zaměřuje na dvě oblasti, na banku jako celek a na produktové portfolio, zástupcem kterého je běžný účet jako základní bankovní produkt. Cílem diplomové práce není srovnání nabídky běžných účtů, případně bank, jde především o obecnou analýzu založenou na jistých předpokladech a omezeních.
Bankovní produkty poskytované Českou spořitelnou
Pixová, Kateřina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hadravová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na popisování a analyzování bankovních produktů České spořitelny. Skládá se z několika částí. V teoretické části popisuji bankovní systém a historii České spořitelny. Také zmiňuji téma finanční krize. Největší podíl je věnován popsání bankovních produktů, které poskytuje Česká spořitelna. To je také cíl této práce. V praktické části se zaměřuji na spořící a investiční produkty a také navrhuji investiční portfolio pro vybraného klienta. Závěr přináší shrnutí podstatných údajů a analyzuje postavení České spořitelny na bankovním trhu.
Strategická analýza České spořitelny, a.s.
Rytíř, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Šafář, Karel (oponent)
Provedení strategické analýzy společnosti Česká spořitelna, a.s. Součástí analýzy je určení relevantních vlivů makrookolí a mikrookolí. Důraz je kladen na analýzu konkurence. Cílem je určit pozici společnosti na českém bankovním trhu, na základě matice SWOT definovat příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky České spořitelny a určit její specifické přednosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.