Žádný přesný výsledek pro ""The nebyl nalezen, zkusme místo něj použít The ...

Žádný přesný výsledek pro program" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít program ...

Žádný přesný výsledek pro me" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít me ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.26 vteřin. 
Vzdělávací program "I ve mně je lídr" na základní škole
Kubátová, Iveta ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzdělávacím programem "I ve mně je lídr" na 1. stupni základní školy. Je složena ze tří částí- teoretické, analytické a praktické. V teoretické části je představen samotný program a vymezen pojem návyk. Závěr této části je zaměřen na provázanost sebeřízení s rámcový vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Analytická část shrnuje zkušenosti a výsledky vzorové školy A. B. Combs a dalších škol, které tento program ve své výuce využívají, na základě analýzy českých i zahraničních zdrojů. Praktická část je pak kvalitativním šetřením, jehož hlavním cílem je reflektovat výuku, která je založena na sebeřízení a se opírá o poznatky získané v rámci teoretické části.
Funkce leadershipu v konceptu učící se organizace
Stasinka Slivoňová, Jitka ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce pojednává o konceptu leadershipu, o konceptu učící se organizace a o jejich vzájemném vztahu se zaměřením na funkci leadershipu v učící se organizaci. Práce definuje, sleduje a zkoumá tyto dva fenomény v segmentu školství, konkrétně ve školách zapojených do celoškolního rozvojového programu "I ve mně je lídr" na území České republiky i v zahraničí - Nizozemí. Leadership zde jako hlavní nástroj zastupuje koncept 7 návyků skutečně efektivních lidí Stephena R. Coveyho. Práce se dotýká profesního rozvoje pedagogických pracovníků a jejich obecných, z pohledu rozvoje žádoucích osobnostních charakteristik. Cílem práce je shromáždění názorů na koncept Coveyho 7 návyků skutečně efektivních lidí jako nástroje leadershipu. Na základě těchto zjištění definovat roli leadershipu v konceptu učící se organizace v prostředí školy, popsat vzájemný vztah a vazby leadershipu na koncept učící se organizace a oblast profesního rozvoje pedagogických pracovníků a vyhodnotit jejich míru důležitosti z hlediska efektivity a úspěšnosti učící se organizace v prostředí školy. Teoretická část práce vymezuje na základě studia odborné literatury hlavní pojmy práce - leadership, učící se organizace, profesní rozvoj pedagogických pracovníků a celoškolní rozvojový program "I ve mně je lídr" s principy 7 návyků...
Vzdělávací program "I ve mně je lídr" na základní škole
Kubátová, Iveta ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzdělávacím programem "I ve mně je lídr" na 1. stupni základní školy. Je složena ze tří částí- teoretické, analytické a praktické. V teoretické části je představen samotný program a vymezen pojem návyk. Závěr této části je zaměřen na provázanost sebeřízení s rámcový vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Analytická část shrnuje zkušenosti a výsledky vzorové školy A. B. Combs a dalších škol, které tento program ve své výuce využívají, na základě analýzy českých i zahraničních zdrojů. Praktická část je pak kvalitativním šetřením, jehož hlavním cílem je reflektovat výuku, která je založena na sebeřízení a se opírá o poznatky získané v rámci teoretické části.
Program ,,I ve mně je lídr" jako jedna z cest k osobnostnímu rozvoji žáka primární školy
Ioannidis, Lenka ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
NÁZEV: Program "I ve mně je lídr" jako jedna z cest k osobnostnímu rozvoji žáka primární školy AUTOR: Lenka Ioannidis VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph. D. ABSTRAKT: Předkládaná diplomová práce je zaměřena na implementaci programu "I ve mně je lídr" do základních škol. Teoretická část je vhledem do problematiky sebeřízení v rámci základního vzdělávání. Výzkumná část zahrnuje aktuální obraz implementace programu "I ve mně je lídr" v České republice. Výstupem této práce je autorský návrh volnočasové aktivity zpracovaný na téma 7 návyků. KLÍČOVÁ SLOVA: sebeřízení, akční výzkum, případová studie, program "I ve mně je lídr", Osobnostní a sociální výchova, 7 návyků, S. R. Covey.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.