Žádný přesný výsledek pro ""I nebyl nalezen, zkusme místo něj použít I ...

Žádný přesný výsledek pro lidr"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít lidr ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.33 vteřin. 
Vzdělávací program "I ve mně je lídr" na základní škole
Kubátová, Iveta ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzdělávacím programem "I ve mně je lídr" na 1. stupni základní školy. Je složena ze tří částí- teoretické, analytické a praktické. V teoretické části je představen samotný program a vymezen pojem návyk. Závěr této části je zaměřen na provázanost sebeřízení s rámcový vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Analytická část shrnuje zkušenosti a výsledky vzorové školy A. B. Combs a dalších škol, které tento program ve své výuce využívají, na základě analýzy českých i zahraničních zdrojů. Praktická část je pak kvalitativním šetřením, jehož hlavním cílem je reflektovat výuku, která je založena na sebeřízení a se opírá o poznatky získané v rámci teoretické části.
7 návyků - akční výzkum na 1. stupni ZŠ
Ioannidis, Lenka ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Název diplomové práce: ,,7 návyků - akční výzkum na 1. stupni ZŠ" Anotace: Téma diplomové práce je ,,7 návyků - akční výzkum na 1. stupni ZŠ". Text je rozdělen na dvě části. V první části objasňuje základní teoretickou terminologii užitou v této práci a poté se zaměřuje na klasifikaci 7 návyků. Soustředila jsem se na popis 7 návyků šťastných dětí a kriticky projednala dopad učení se jim na základní škole. Ve výzkumné části jsem vycházela z informací o 7 návycích šťastných dětí a z programu I ve mně je lídr s jeho didaktickým užitím v lekcích se skupinou. Klíčová slova: návyky, sebeřízení, leadership, akční výzkum, I ve mně je lídr
Funkce leadershipu v konceptu učící se organizace
Stasinka Slivoňová, Jitka ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce pojednává o konceptu leadershipu, o konceptu učící se organizace a o jejich vzájemném vztahu se zaměřením na funkci leadershipu v učící se organizaci. Práce definuje, sleduje a zkoumá tyto dva fenomény v segmentu školství, konkrétně ve školách zapojených do celoškolního rozvojového programu "I ve mně je lídr" na území České republiky i v zahraničí - Nizozemí. Leadership zde jako hlavní nástroj zastupuje koncept 7 návyků skutečně efektivních lidí Stephena R. Coveyho. Práce se dotýká profesního rozvoje pedagogických pracovníků a jejich obecných, z pohledu rozvoje žádoucích osobnostních charakteristik. Cílem práce je shromáždění názorů na koncept Coveyho 7 návyků skutečně efektivních lidí jako nástroje leadershipu. Na základě těchto zjištění definovat roli leadershipu v konceptu učící se organizace v prostředí školy, popsat vzájemný vztah a vazby leadershipu na koncept učící se organizace a oblast profesního rozvoje pedagogických pracovníků a vyhodnotit jejich míru důležitosti z hlediska efektivity a úspěšnosti učící se organizace v prostředí školy. Teoretická část práce vymezuje na základě studia odborné literatury hlavní pojmy práce - leadership, učící se organizace, profesní rozvoj pedagogických pracovníků a celoškolní rozvojový program "I ve mně je lídr" s principy 7 návyků...
Vzdělávací program "I ve mně je lídr" na základní škole
Kubátová, Iveta ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzdělávacím programem "I ve mně je lídr" na 1. stupni základní školy. Je složena ze tří částí- teoretické, analytické a praktické. V teoretické části je představen samotný program a vymezen pojem návyk. Závěr této části je zaměřen na provázanost sebeřízení s rámcový vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Analytická část shrnuje zkušenosti a výsledky vzorové školy A. B. Combs a dalších škol, které tento program ve své výuce využívají, na základě analýzy českých i zahraničních zdrojů. Praktická část je pak kvalitativním šetřením, jehož hlavním cílem je reflektovat výuku, která je založena na sebeřízení a se opírá o poznatky získané v rámci teoretické části.
Program ,,I ve mně je lídr" jako jedna z cest k osobnostnímu rozvoji žáka primární školy
Ioannidis, Lenka ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
NÁZEV: Program "I ve mně je lídr" jako jedna z cest k osobnostnímu rozvoji žáka primární školy AUTOR: Lenka Ioannidis VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph. D. ABSTRAKT: Předkládaná diplomová práce je zaměřena na implementaci programu "I ve mně je lídr" do základních škol. Teoretická část je vhledem do problematiky sebeřízení v rámci základního vzdělávání. Výzkumná část zahrnuje aktuální obraz implementace programu "I ve mně je lídr" v České republice. Výstupem této práce je autorský návrh volnočasové aktivity zpracovaný na téma 7 návyků. KLÍČOVÁ SLOVA: sebeřízení, akční výzkum, případová studie, program "I ve mně je lídr", Osobnostní a sociální výchova, 7 návyků, S. R. Covey.
7 návyků - akční výzkum na 1. stupni ZŠ
Ioannidis, Lenka ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Název diplomové práce: ,,7 návyků - akční výzkum na 1. stupni ZŠ" Anotace: Téma diplomové práce je ,,7 návyků - akční výzkum na 1. stupni ZŠ". Text je rozdělen na dvě části. V první části objasňuje základní teoretickou terminologii užitou v této práci a poté se zaměřuje na klasifikaci 7 návyků. Soustředila jsem se na popis 7 návyků šťastných dětí a kriticky projednala dopad učení se jim na základní škole. Ve výzkumné části jsem vycházela z informací o 7 návycích šťastných dětí a z programu I ve mně je lídr s jeho didaktickým užitím v lekcích se skupinou. Klíčová slova: návyky, sebeřízení, leadership, akční výzkum, I ve mně je lídr

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.