Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti FitBenefit
Med, Daniel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti FitBenefit Cíle: Hlavním cílem této práce je optimální volba marketingového mixu pro společnost FitBenefit na základě zjištění poptávky po jejích produktech. FitBenefit se zaobírá kompenzačním a rehabilitačním cvičením pro sedavá zaměstnání. V tuto chvíli však aktivně neprovozuje svoji činnost a cílem je pomoci ji k návratu na trh. Společnost poskytuje služby, a proto marketingový mix nezahrnuje pouze 4 ale celkem 7P. Produkt, Cena, Distribuce, Propagace, Lidé, Prezentace, Proces. Dalším cílem je porovnání dvou cílových skupin příjemců služeb - zaměstnanců, pro které je služba určena a vedení společností, které rozhodují o tom, zda bude služba na pracovištích povolena. Metody: V této práci byla použita jako první krok metoda průzkumu trhu a to jak kvantitativní u samotných zaměstnanců tak i kvalitativní část u managementu firem. Metoda kvantitativní sloužila k získání dostatečného počtu odpovědí a tím stanovení celkového zájmu o služby. Metoda kvalitativní byla použita u managementu firem ke zjištění podrobných informací a zejména informací ohledně bariér proti uvedení služby na pracoviště. Výsledky: Výsledky průzkumu vykazují, že o kompenzační služby formou firemních benefitů je zájem. Zaměstnanci tuto službu budou rádi využívat a zaměstnavatelé jsou ochotni ji...
Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Air Jordan
Kohout, Matěj ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímané hodnoty sportovní značky Air Jordan. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak hráči basketbalu působící v Kooperativa národní basketbalové lize, české nejvyšší soutěži, vnímají a znají sportovní značku Air Jordan. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum, který je prováděn formou písemného dotazování. Výsledky: Výsledky ze získaných informací jsou interpretovány v praktické části práce. Z odpovědí vyplývá, že basketbalisté v česku znají značku Air Jordan. Znají logo, zemi původu i první výrobek, s kterým značka vstoupila trh. Na druhou stranu jejich znalost však až tak hluboká není. Jen jedna třetina dotazovaných si je vědoma, že se značka Air Jordan oddělila od mateřské společnosti Nike, a působí samostatně. Air Jordan je vnímána basketbalisty jako značka kvalitní, inovativní, precizní, a v první řadě jako značka basketbalová. Z hlediska povědomí o značce ve spojitosti s basketbalem zaujímá 3. místo za značkami Nike a Adidas. Basketbalisté KNBL mají ke značce kladný a loajální vztah a většina dotazovaných by značku Air Jordan doporučila svým známým. Veškeré výsledky průzkumu byly využity nejenom pro hodnocení značky, ale také pro navržení námětu pro značku v oblasti propagace. Klíčová slova: značka, vnímaná hodnota...
Image značky FATPIPE
Nosek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Image značky FAT PIPE Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky FAT PIPE na tuzemském trhu a s ohledem na výsledky poskytnout náměty na její zlepšení. Metody: Práce využívá metodu kvantitativního výzkumu, konkrétně elektronické dotazování. Dotazník v elektronické podobě byl rozeslán na webové a facebookové stránky klubů působících v českých ligových soutěžích s prosbou o šíření mezi své členy, kteří tvořili cílovou skupinu. Výsledky: Výsledky výzkumu image značky FAT PIPE vypovídají o dobrém postavení značky na trhu. Povědomí o její existenci je vysoké a zároveň je řazena mezi nadprůměrné značky, na druhé straně je respondenty vnímána spíše jako běžná, což do jisté míry může souviset s vysokou konkurencí na trhu. Současně je značka FAT PIPE považována za kvalitní, nicméně s mírně vyšší cenou produktů. Přestože je značka vnímána jako známá, detailnější informace o značce byly respondentům často neznámé. Značka FAT PIPE by se proto měla zaměřit na zlepšení informovanosti spotřebitelů a posílit tím vztah mezi zákazníkem a značkou. Její pověsti by rovněž mohlo prospět například navázání spolupráce s více předními kluby, které by jí dodaly určitou prestiž. Klíčová slova: FAT PIPE, florbal, image, výzkum
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Firemní design lyžařské školy Majasport
Matoušek, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Title of study: Corporate design of Maja Sport ski school Objectives: The main objective of this thesis is to design a new corporate design for the ski school Maja Sport with a proposal for its implementation. Partial aims to achieve main objective are analysis of corporate design of major competitors and analysis of the current state of corporate design ski school Maja Sport. Methods: To achieve the set goals have been used several methods. Analyses of corporate design are based primarily on methods of observation and analysis of documents. Creating a draft of new design is based on collective brainstorming and informal talks with the owner and manager of the ski school. Results: The thesis found significant weaknesses in the current corporate design ski schools Maja Sport. Compared with the competition, its design is highly fragmented and looks unprofessional. For this reason, the thesis designed completely new corporate design. The practical outcome of this work is a proposal for implementation and design manual with rules and examples of use of the proposed new company design. Key words: corporate design, corporate identity, logo, colouring, typography, visual style, design manual
Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události Cíl: Cílem diplomové práce je změřit osobnost značky Škoda Auto a definovat její vliv na osobnost značek sponzorovaných mezinárodních sportovních událostí mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France. Porovnáním výsledků osobnosti značky mezi sponzorující značkou a sponzorovanou značkou bude měřena míra shody osobnostních charakteristik. U dlouhodobého sponzoringu se předpokládá vysoká shoda osobnostních charakteristik obou partnerů. Metody: K identifikaci osobnosti značky je použita standardizovaná metoda měření osobnosti značky belgických autorů Geuens, Weijters, De Wulf z roku 2009, která umožňuje měřit a porovnávat značky různých produktových kategorií. Míra shody osobnostních charakteristik je měřena porovnáním průměrů charakteristik značek a regresní a korelační analýzou. Výsledky: Značka Škoda Auto je vystihována jako stabilní a odpovědná. Mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France jsou vystihovány jako aktivní a dynamické značky. Při porovnání průměrů osobnostních charakteristik značek byla prokázána větší shoda mezi značkami Škoda Auto a mistrovství světa v ledním hokeji. Naopak regresní a korelační analýza prokázala větší shodu osobnostních...
Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji Cíle práce: Pomocí metody měření osobnosti značky identifikovat charakteristické vlastnosti vystihující značku mistrovství světa v ledním hokeji u pražské populace. Metoda: Po prostudování literatury zabývající se osobností značky byla vybrána standardizovaná metoda měření osobnosti značky podle autorů Geuens, Weijters, De Wulf (2009), která byla dále upravená o doporučení týkající se měření mezinárodních sportovních událostí podle Jany Petráčkové (2012). Výsledky: Značka mistrovství světa v ledním hokeji je nejvíce vystihována dimenzemi odpovědnost, aktivita a emocionalita. Tuto sportovní událost nejvíce charakterizují vlastnosti stabilní, aktivní a důvěryhodný. Na druhé straně nejméně vystihujícími dimenzemi mistrovství světa v ledním hokeji byly houževnatost a osobitost. Nejméně typickou vlastností se stala charakteristika odvážný. Klíčová slova: osobnost značky, marketingový výzkum, mezinárodní sportovní událost, mistrovství světa v ledním hokeji

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.