Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cryptographic Escape Room Game
Nosek, Ondřej ; Jedlička, Petr (oponent) ; Ricci, Sara (vedoucí práce)
The thesis deals with the implementation of the escape room game in the form of a~web application. The topic of each room is cryptography in many forms. Concretely it is modular arithmetic, a system for data encryption, including its particular algorithms, as~Advanced Encryption Standard is, or network security basics. The main goals of the thesis are to get acquainted with the topic of escape games, web applications, and the realization of web applications. The escape game contains a total of~four rooms. The thesis describes the choice of technologies on which the application will be built and the implementation of individual rooms, including the possibility of~solving tasks. In the end, it summarizes the achieved results and goals.
Hardwarová akcelerace algoritmu pro hledání podobnosti dvou DNA řetězců
Nosek, Ondřej ; Kořenek, Jan (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Metody pro zarovnání různých typů bioinformatických sekvencí jsou klíčovou součástí výzkumu v této oblasti. Úlohy jsou časově velmi náročné, a proto má smysl vytvořit hardwarovou platformu pro urychlení těchto výpoětů. Cílem této práce je navržení obecné architektury založené na FPGA technologii, která dokáže pracovat s několika různými druhy sekvencí. Metody, které bude navržená akcelerační karta používat budou především dynamické algoritmy Needleman-Wunsch a Smith-Waterman.
Cryptographic Escape Room Game
Nosek, Ondřej ; Jedlička, Petr (oponent) ; Ricci, Sara (vedoucí práce)
The thesis deals with the implementation of the escape room game in the form of a~web application. The topic of each room is cryptography in many forms. Concretely it is modular arithmetic, a system for data encryption, including its particular algorithms, as~Advanced Encryption Standard is, or network security basics. The main goals of the thesis are to get acquainted with the topic of escape games, web applications, and the realization of web applications. The escape game contains a total of~four rooms. The thesis describes the choice of technologies on which the application will be built and the implementation of individual rooms, including the possibility of~solving tasks. In the end, it summarizes the achieved results and goals.
Image značky FATPIPE
Nosek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Image značky FAT PIPE Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky FAT PIPE na tuzemském trhu a s ohledem na výsledky poskytnout náměty na její zlepšení. Metody: Práce využívá metodu kvantitativního výzkumu, konkrétně elektronické dotazování. Dotazník v elektronické podobě byl rozeslán na webové a facebookové stránky klubů působících v českých ligových soutěžích s prosbou o šíření mezi své členy, kteří tvořili cílovou skupinu. Výsledky: Výsledky výzkumu image značky FAT PIPE vypovídají o dobrém postavení značky na trhu. Povědomí o její existenci je vysoké a zároveň je řazena mezi nadprůměrné značky, na druhé straně je respondenty vnímána spíše jako běžná, což do jisté míry může souviset s vysokou konkurencí na trhu. Současně je značka FAT PIPE považována za kvalitní, nicméně s mírně vyšší cenou produktů. Přestože je značka vnímána jako známá, detailnější informace o značce byly respondentům často neznámé. Značka FAT PIPE by se proto měla zaměřit na zlepšení informovanosti spotřebitelů a posílit tím vztah mezi zákazníkem a značkou. Její pověsti by rovněž mohlo prospět například navázání spolupráce s více předními kluby, které by jí dodaly určitou prestiž. Klíčová slova: FAT PIPE, florbal, image, výzkum
Chování člověka v krizových situacích
Benediktová, Dana ; Kebza, Vladimír (vedoucí práce) ; Nosek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá chováním lidí v krizových situacích. Jako taková situace byla zvolena doba, kdy děti či mladiství opouštějí své domovy a vstupují do samostatného dospělého života. Odchod od rodičů není často tak traumatický, jako odchod z ústavní péče, a proto je práce zaměřena především na jedince opouštějící dětské domovy či jiné formy náhradní rodinné péče. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část definuje a vysvětluje jednotlivé pojmy související s danou tématikou. Je rozdělen a popsán systém ústavní péče v České republice, jsou zmíněny organizace pomáhající jedincům po osamostatnění se. Poslední sekce teoretické části popisuje základní problémy života v ústavní péči a následného odchodu z ní. V praktické části jsou na základě rozhovorů porovnávány vstupy do dospělosti u jedinců z ústavní péče a jedinců z běžných rodin. Obě skupiny také vyjmenovávají a popisují možné problémy či nevýhody náhradní rodinné péče.
Výběr zaměstnanců
Mužíková, Lenka ; Kolman, Luděk (vedoucí práce) ; Nosek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem zaměstnanců ve veřejné správě. Nastiňuje problém možné přítomnosti protekce při výběru zaměstnanců. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část analyzuje postup procesu vyhledávání, získávání a výběru zaměstnanců z dostupné odborné literatury. Dalším bodem teoretické části je výběr zaměstnanců v územně samosprávných celcích v návaznosti na zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávních celků a znění pozdějších zákonů. Součástí teoretické části jsou sociální a lidské důsledky výběru zaměstnanců v souvislosti s nepotismem. Praktická část je zaměřena na rozhovory se zaměstnanci městských úřadů.
Hardwarová akcelerace algoritmu pro hledání podobnosti dvou DNA řetězců
Nosek, Ondřej ; Kořenek, Jan (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Metody pro zarovnání různých typů bioinformatických sekvencí jsou klíčovou součástí výzkumu v této oblasti. Úlohy jsou časově velmi náročné, a proto má smysl vytvořit hardwarovou platformu pro urychlení těchto výpoětů. Cílem této práce je navržení obecné architektury založené na FPGA technologii, která dokáže pracovat s několika různými druhy sekvencí. Metody, které bude navržená akcelerační karta používat budou především dynamické algoritmy Needleman-Wunsch a Smith-Waterman.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.