Název: Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Air Jordan
Překlad názvu: Marketing Research of the perceived value of the sport brand Air Jordan
Autoři: Kohout, Matěj ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Air Jordan; marketingový výzkum; vnímaná hodnota značky; značka; Air Jordan; brand; marketing research; perceived value

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74623

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-343987


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet