Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Native Art as a Source of Cultural Memory. Case Study of Māori Toi moko
Vacková, Kateřina ; Rychlík, Martin (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá navrácením Toi moko (tetovaných a mumifikovaných maorských hlav) ze zahraničních institucí zpět do země jejich původu, na Nový Zéland. Toi moko nepředstavují pouze lidské ostatky, ale také kulturní artefakty, díla nativního umění, jež jsou významná pro kulturní reprodukci. Význam Toi moko pro maorskou kulturu je vysvětlen na základě teorie kulturní paměti, kterou do sociálních věd uvedl německý kulturolog a egyptolog Jan Assmann. Cílem této práce je poskytnout obecný rámec pro pochopení hodnoty Toi moko v maorské společnosti, shrnout jeho historický vývoj a reflektovat snahy repatriačního programu Karanga Aotearoa Repatriation Programme, jenž je veden novozélandským národním muzeem Te Papa Tongarewa pod záštitou novozélandské vlády. Klíčová slova etika, kultura, kulturní paměť, kulturní identita, Karanga Aotearoa Repatriation Programme, Maorové, nativní umění, Nový Zéland, tetování, Toi moko
Marketingový výzkum image sportovních značek
Vacková, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovních značek Cíle: Cílem šetření je identifikovat image pěti nejznámějších sportovních značek na českém trhu z pohledu pražské generace Y, jejíž věková hranice je vymezena dle Bergha (2012). V samotném závěru práce pak dané výsledky vzájemně porovnat. Metody: Středem zájmu se stala značka a to, jak ji spotřebitel vnímá. Marketingový výzkum, formou elektronického dotazování, využitý v této práci, je možné kvalifikovat jako kvantitativní s využitím kvalitativních technik. Je založen na zkoumání postoje respondentů ke konkurenčním značkám z jednoho tržního segmentu. V dotazníku byla za stěžejní brána baterie osobnostních vlastností, která je však doplněna o modifikované projektivní techniky, tj. asociační testy a emocionální spojení značek s barvami. Výsledky: Z výsledků šetření vyplývá, že mezi silně vnímané osobnostní vlastnosti zkoumaných sportovních značek patří "důvěryhodná" a "vzbuzuje pocit aktivního života a zdraví". Mezi neutrálně vnímané atributy patří "vzrušující" a mezi zcela nevystihující lze pak zařadit charakteristiku "agresivní". Při vyhodnocení emocionality značek pomocí limbického mapování dominují převážně černá, bílá, modrá a červená barva. Klíčová slova: sportovní značka, identita značky, image značky, osobnost značky, marketingový výzkum,...
Protikorupční politika a politické strany v České republice
Vacková, Kateřina ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Bakalářská práce na téma Protikorupční politika a politické strany v České republice je zaměřena na zanalyzování vývoje protikorupční politiky tří politických stran ODS, TOP 09 a VV, které 10. srpna 2010 získaly důvěru v Poslanecké sněmovně a následně utvořily "koalici rozpočtové odpovědnosti, vlády práva a boje proti korupci". Začátek práce je věnován definici pojmu korupce a fenoménů s tímto problémem souvisejících. Dále je zkoumán vývoj protikorupční politiky všech tří stran od volebních programů, přes prosazování této politiky do koaliční smlouvy a Programového prohlášení Vlády České republiky po strategie vlády v boji s korupcí od roku 2011 do roku 2014. V implementaci politiky obsažené ve volebních programech do Programového prohlášení Vlády České republiky byla nejúspěšnější ODS, jelikož se 10 z 12 navrhovaných opatření ocitlo také v programovém prohlášení, což odpovídá 83,3 % úspěšnosti. Nejhůře v tomto srovnání dopadla strana Věci veřejné, jíž se povedlo prosadit 19 bodů z 36, což činí pouhých 52,7 %. Ze Strategie vlády v boji proti korupci na období let 2011 a 2012 se k zadanému datu podařilo vládě splnit 60 z 87 zadaných úkolů, představujících 79,31% hodnotu úspěšnosti. Ze Strategie vlády v boji s korupcí na období let 2013 a 2014 bylo na základě poslední dostupné hodnotící zprávy...
Postavení insolvenčního správce v insolvenčním řízení
Vacková, Kateřina ; Smolík, Petr (vedoucí práce) ; Winterová, Alena (oponent)
Postavení insolvenčního správce v insolvenčním řízení Tato diplomová práce popisuje insolvenční řízení z pohledu insolvenčního správce. Zabývá se nejen postavením insolvenčního správce při již probíhajícím insolvenčním řízení ale i předpoklady, které je nutno splnit, aby se daná osoba mohla insolvenčním správcem vůbec stát. Je zpracována s ohledem na důležité novely za rok 2013. Z důvodu finanční krize a stále větší zadluženosti obyvatel se jedná o velice aktuální tématiku, která se týká téměř každého z nás. Diplomová práce je rozdělena do 6 hlavních kapitol. První je věnována osobě insolvenčního správce s detailně zpracovanými podmínkami pro vznik funkce, které se týkají zejména bezúhonnosti a zkoušek a dále druhy ukončení činnosti. Druhá kapitola pojednává o výkonu funkce s důrazem na ustanovení do funkce, změnu, odvolání, vyloučení a zproštění funkce. Jednotlivými druhy insolvenčních správců se zabývá kapitola třetí. Nejrozsáhlejší kapitolou je ta čtvrtá. V této kapitole jsou nejprve rozebrány obecné práva a povinnosti, které jsou společné pro všechny druhy úpadku a na to navazuje druhá část týkající se jednotlivých druhů způsobů řešení úpadku jako je konkurs, reorganizace, úpadek finančních institucí a oddlužení. Předposlední kapitola je zaměřena na odpovědnost insolvenčního správce za škodu či...
Internetová komunikace tanečního studia Demo
Vacková, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Internetová komunikace tanečního studia Demo Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu internetové prezentace začínajícího tanečního studia Demo a následné vytvoření propagační kampaně pomocí vybraných nástrojů komunikačního mixu v prostředí internetu, kterou by bylo možno realizovat v praxi. Metody: V práci byla aplikována metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor s majitelkami tanečního studia, a dále metoda pozorování. Metoda pozorování posloužila k posouzení a prozkoumání webových prezentací konkurenčních tanečních studií a byla inspirací při samotné tvorbě návrhu webových stránek. Výsledky: Vytvořené návrhy byly nabídnuty k nahlédnutí. Jejich realizace do praxe bude zcela záviset na rozhodnutí lektorek. Klíčová slova: marketingová komunikace, Internet, internetový marketing, webová prezentace
Mediální (re)konstrukce kolektivní paměti: Říjen a Listopad - opora současné české národní identity.
Vacková, Kateřina ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vztahu masových médií, kolektivní paměti a národní identity. Kolektivní paměť i národní identitu chápu v souladu s teorií sociálního konstruktivismu jako sociální konstrukty. Masová média vnímám jako činitele, kteří se na konstruování sociální reality podílejí. Práce se soustředí na analýzu mediálních interpretací významných událostí českých dějin - Října 1918 a Listopadu 1989. Analyzovány jsou komentáře vycházející při příležitosti výročí těchto událostí v letech 1998 - 2009. Zvolenými analyzovanými médii jsou české deníky Hospodářské noviny, Lidové noviny a Mladá fronta DNES. K rozboru vybraných textů je použita kvalitativní metoda analýzy obsahu. Cílem práce je odhalit některé typické mediální diskurzy opírající se o národní minulost, na jejichž základě je posilována současná česká národní identita. Výzkumná část práce je doplněna o teoretický rámec zahrnující výklad relevantních pojmů a část metodologickou.
Umění jako forma komunikace u dětí s více vadami
Vacková, Kateřina ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název: Umění jako forma komunikace u dětí s více vadami (návrh koncepce nového pedagogického předmětu využívajícího uměleckou tvořivost) Cíle práce: Uvést do problematiky postižení více vadami a prezentovat využití uměleckých prostředků, zejména pak hudebních, jako jednu z možností edukace a rozvoje komunikačních dovedností u takto postižených žáků. Metoda: Na základě rešerše dostupné literatury, kompilace a analýzy získaných poznatků, byly pro vlastní kreativní tvorbu navrženy aplikace, umožňující rozvoj komunikačních dovedností žáků s kombinovaným postižením. V diplomové práci bylo použito metody dlouhodobého pozorování 42 žáků Základní školy speciální a Základní školy praktické, Starostrašnická, Praha 1O. Výsledky: Tato diplomová práce ve své praktické části zpracovává výsledky získané pozorováním výše uvedené skupiny žáků. Na základě vyhodnocení těchto výsledků bude dále navržena a uvedena do praxe nová koncepce umělecké tvorby, ve speciálně pedagogickém předmětu Umělecká dílna, pro Základní školu speciální a Základní školu praktickou, Starostrašnická, Praha 10. Kliěová slova: Umění, kreativita, pohybová výchova, hudební výchova, komunikace, prožitek, rituál, kombinované vady, individuální přístup ve výchově.
Integrace v podobě inkluze v běžné mateřské škole
VACKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá tématem inkluze a integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných mateřských škol. Cílem práce je zjistit, zda jsou pedagogové a rodiče dětí na tuto problematiku dostatečně připraveni, jestli vidí posuny ve vzdělávání a naopak co považují za problematické. V teoretické části zmapuji jednotlivé terminologické pojmy, pokusím se pomocí odborné literatury přiblížit jejich podstatu. Popíšu jednotlivé děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které jsem si vybrala pro nastínění problematiky v praktické části, kde se za pomoci kvalitativních rozhovorů pokusím zjistit, do jaké míry je možné začlenit dítě se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné mateřské školy.
m-Commerce
VACKOVÁ, Kateřina
Cílem práce bylo navrhnout praktické využití m-commerce ve vybrané firmě na základě analýzy možností m-commerce v ČR a ve světě. První část práce zpracovávala teoretické podklady o mobilním obchodování. Další část práce se zabývala třemi případovými studiemi se zaměřením na mobilní aplikace, a to o společnostech Amazon, Alza.cz a Argos. Pak následovala analýza a na základě té byly vyhotoveny návrhy doporučení pro vybranou společnost, kterými bylo vyhotovení mobilní aplikace nebo mobilní verze internetových stránek.
Spotřební chování na trhu s kávou
VACKOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřební chování na trhu s kávou, jaký způsob přípravy kávy spotřebitelé preferují, faktory důležité při výběru kávy. Nejprve byla získána sekundární data z odborné literatury. Poté byl prováděn kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě provedeného výzkumu byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení marketingových nástrojů, ve firmě TH Kaffee.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Vacková, Kamila
4 Vacková, Karolína
22 Vacková, Kateřina
5 Vacková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.