Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí192 - 201dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování házené v ČR
Kleperádová, Jana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Financování házené v ČR Cíl práce: Cílem této práce je analýza finančních zdrojů ČSH. Tato analýza by pak měla vést k objasnění způsobu financování jednotlivých činností ČSH. Dalším cílem je posoudit možná rizika jednotlivých finančních zdrojů v budoucnosti. Metoda: Při zpracování diplomové práce jsem použila výzkumné metody: popisná analýza dostupných dokumentů ČSH související s financováním jednotlivých činností ČSH a SWOT analýza, která by měla ukázat možná rizika a příležitosti ve financování svazu. Výsledky: Výsledky by měly osvětlit problematiku hospodaření sportovní organizace Českého svazu házené v ČR a přispět k porozumění finančních vztahů ve sportovním hnutí. Klíčová slova: Český svaz házené, finanční zdroje, házená, hospodaření
Kompetenční profil osobního trenéra fitness
Peterová, Marta ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: KOMPETENČNÍ PROFIL OSOBNÍHO TRENÉRA FITNESS Cíle práce: Hlavním cílem této práce je identifikace kompetencí osobního trenéra fitness a vypracování kompetenčního profilu, prezentující ty kompetence, kterými by měl vynikající osobní trenér fitness disponovat. Metody práce: Ve své práci jsem použila metodu rozhovoru při získávání informací a metodu průzkumu. Rozhovor jsem využila při vytváření seznamu kompetencí osobního trenéra fitness. Metodu průzkumu, respektive dotazníkového šetření jsem aplikovala v závěrečné fázi tvorby kompetenčního profilu, při ověření předběžného kompetenčního profilu osobního trenéra fitness. Výsledky práce: Výsledkem práce je kompetenční profil, respektive seznam kompetencí, které odlišují vynikajícího osobního trenéra fitness od průměrného. Klíčová slova: kompetence, trenér, fitness, fitness centrum
Marketingová strategie společnosti Lululemon pro zavedení značky na český trh
Vorlová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
MARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LULULEMON PRO ZAVEDENÍ ZNAČKY NA ČESKÝ TRH Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro kanadskou společnost LULULEMON pro zavedení značky na český trh. Tento dokument bude sloužit jako důležitý podklad pro vstup společnosti na český trh. Metody: Společnost byla podrobena situační analýze a na základě výsledků této analýzy je sestavená optimální marketingová strategie pro vstup společnosti na trh. V práci jsem použila metodu analýzy makroprostředí, neboli PEST analýzu, dále metodu analýzy mikroprostředí, Porterův model konkurenčních sil a analýzu společnosti SWOT, která identifikuje vnitřní a vnější okolí podniku. Velmi nápomocnou při psaní práce byla metoda osobního dotazování. Výsledky: Z provedené analýzy PEST, jsem dospěla k závěru, že situace V ČR je stabilní a signalizuje pro společnost Lululemon bezpečí a budoucí výnosnost. Jestli se chce společnost vyrovnat nejznámějším světovým sportovním značkám, musí investovat více peněz do masové propagace a otvírání nových kamenných obchodů. Klíčová slova: marketing, marketingová strategie, marketingový mix, analýza PEST, analýza SWOT
Dynamika vývoje vestigiálních zubních základů a možnosti jejího experimentálního ovlivnění
Procházka, Jan ; Peterková, Renata (vedoucí práce) ; Černý, Robert (oponent) ; Anděrová, Miroslava (oponent)
Vývoj zubního zárodku u myši je důležitým modelem vývojové biologie pro studium odontogeneze, ale má přesah i do oblasti obecné organogeneze a také značný biomedicínský potenciál. Zub sdílí řadu velmi podobných vývojových rysů s ostatními epitelovými orgány, jejichž vývoj probíhá procesem pučení epitelu. Zub není izolovaným orgánem, ale je součástí orgánového systému - dentice. V rámci dentice dochází k sériové iniciaci vývoje jednotlivých zubů. U primitivních placentálních savců je původní zubní vzorec tři řezáky, jeden špičák, čtyři premoláry a tři moláry. Dentice hlodavců je již velmi odvozená, je tvořena pouze jedním trvale dorůstajícím řezákem (hlodákem) a třemi stoličkami v každém zubním kvadrantu. Na místě chybějících zubů mezi jedním řezákem a stoličkami se nachází bezzubá oblast nazývaná diastema. Během embryonálního vývoje myši je však možné pozorovat zakládání rudimentárních zubních primordií jak v oblasti řezáku, tak i v diastemě. V kontrastu s těmito zjištěními řada literárních údajů vycházejí z obecně přijímaného předpokladu, že v počátečním stádiu odontogeneze (ED 11-14) se u myši vyvíjí pouze budoucí funkční řezák a první stolička (M1). Proto také všeobecně přijímaný model vychází z předpokladu, že k signálním událostem dochází po celé počáteční období stále na stejném místě...
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary
Houdková, Jana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy Vary a navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace. Metody: V diplomové práci byly využity metody pozorování a osobního dotazování zkoumaných subjektů. Výsledky: Byla provedena analýza marketingové komunikace klubu, díky níž bylo zjištěno, že není na dostatečné úrovni a některé prvky marketingové komunikace zcela chybí. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení této části marketingu. Návrhy byly vytvořeny tak, aby byly realizovatelné a prospěšné klubu. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klub
Vyrovnanost vybraných fotbalových lig v Evropě, jejich vývoj a porovnání
Mráček, Václav ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
ázev práce: Vyrovnanost vybraných fotbalových lig v Evropě, jejich vývoj a porovnání. Cíle práce: Zjištění konkurenční vyrovnanosti v šesti evropských nejvyšších fotbalových soutěžích. Jedná se o českou Gambrinus ligu, nizozemskou Eredivisii, německou Bundesligu, rakouskou Bundesligu, ukrajinskou Premier lihu a maďarskou OTP ligu, porovnání soutěží a nastínění vývojového trendu. Metody: Směrodatná odchylka procentuálních výher, korelační koeficient, prezentace výsledků na základě procentuálního vyjádření, grafy vývojových trendů. Výsledky: Veškeré výsledky jsou prezentovány v analytické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem pro porovnání jednotlivých soutěží a nastínění vývojových trendů. Klíčová slova: Soutěž, vyrovnanost, evropská fotbalová soutěž, fotbalová liga, statická vyrovnanost, dynamická vyrovnanost, sezóna, klub, reformy, UEFA, sport, pokles vyrovnanosti, směrodatná odchylka, korelační koeficient.
Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha
Bříza, Matouš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy vedoucí k lepšímu hospodářskému výsledku klubu. Metody: Pro zanalyzování současného stavu marketingového mixu klubu bude použita SWOT analýza, naznačující silné a slabé stránky podniku a zároveň možné hrozby a příležitosti kterým klub čelí. Neméně důležitým zdrojem informací bude neformální rozhovor s vedením klubu. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěn názor diváků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Při tvorbě závěrečných návrhů budou použity také osobní poznatky autora. Výsledky: Díky použitým metodám budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu vedoucích ke zlepšení hospodářských výsledků klubu. Tyto návrhy budou nabídnuty vedení klubu, který se již dále rozhodne, zda tyto úpravy realizuje či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, firemní identita, SWOT analýza, dotazník
Agresivní projevy a postoje fotbalových fanoušků Slavie Praha
Hromádka, Tomáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Negativní projevy a postoje fotbalových fanoušků Slavie Praha Cíle: Cílem této práce je zjistit a zmapovat, jaké jsou negativní projevy fotbalových fanoušků Slavie Praha a jejich postoje k agresi při fotbalových utkáních. Jak často a s jakou formou násilí se u nich setkáváme a co je vede k výše zmíněnému jednání, kdy neškodí jenom svému klubu, ale i ostatním lidem na stadionu. Zda jde opravdu o sport nebo jen prostředek k vybíjení agresivity. Metody: V této práci byly použity následující metody: explorativní před-výzkum a kvantitativní výzkum. V před-výzkumu jsem se zaměřil na postoje fanoušků, kteří se zúčastňují fotbalových utkání. Dotazování budu provádět elektronicky a písemně, kdy využiji osobních kontaktů k vyplnění některých dotazníků u příznivců Slavie Praha. Do dotazníkového šetření, jež bude kvantitativního rázu, se budu snažit zapojit co nejvíce respondentů, aby se data mohla zobecnit na celou základnu fanoušků SK Slavie Praha. Výsledky: Z předpokladu, jestli jsou fanoušci SK Slavia Praha agresivní ve zkoumaných projevech nebo ne, se potvrdil fakt, že fanoušci SK Slavia Praha nejsou v dále zmíněných negativních projevech agresivní. Z výzkumu tedy vyplynulo, že slávističtí příznivci se řadí mezi umírněné fanoušky v naší společnosti a nevyhledávají konfrontaci s příznivci jiných...
Image značky Adidas
Smažil, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kaňka, Miroslav (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá názorem dnešní mládeže na hodnotu a image značky Adidas. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou výrobky značky Adidas vnímány sportujícími žáky základních škol, jak tuto značku znají a jak jsou spokojeni s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definováním pojmů v oblasti marketingového výzkumu hodnoty značky a propagace se zabývám v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následným zpracováním získaných dat do konkrétních výsledků. Ve své práci použiji techniku písemného dotazování. Klíčová slova: značka, image značky, propagace, Adidas, marketingový výzkum
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí192 - 201dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
108 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
6 Procházka, J.
23 Procházka, Jakub
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
1 Procházka, Jindřich
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.