Název: Marketingová strategie společnosti Lululemon pro zavedení značky na český trh
Překlad názvu: The marketing strategy of a company Lululemon for implementation brand to czech market
Autoři: Vorlová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza PEST; analýza SWOT; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketing; marketing mix; marketing strategy; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48451

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312737


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet