Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 340 záznamů.  začátekpředchozí226 - 235dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace spotřebního trhu generických léků
Saidov, Farrukh ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je nalezení nejvýznamnějších odlišností, resp. podobností ve spotřebním chování uživatelů generických léků. Na základě odhalených diferencí poté odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů na trhu generických léků. V teoretické části nejprve definuji segmentaci z marketingového hlediska. Dále následuje vysvětlení procesu segmentace trhu. V praktické části zaměřuji na hlavní charakteristiky českého trhu generických léků a analýzu sekundárních a primárních dat. Pro postižení významných kritérií, odkrytí a rozvoj profilu segmentů je využito statistického programu IBM SPSS Statistics verze 20. Výsledkem práce je nalezení pěti segmentů uživatelů generických léků, pro něž jsou navrženy vhodné marketingové strategie.
Klamavá reklama a rozbor efektu na její příjemce
Barvínek, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Havránek, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce popisuje klamavou reklamu jako součást skutkové podstaty nekalé soutěže, její definici, právní vymezení, psychologii reklamy a prostředky sloužící k ovlivnění rozhodování spotřebitelů. V praktické části jsou identifikovány konkrétní případy klamání v reklamě a je zde uvedena jejich demonstrace na příkladech. Následující kapitoly praktické části obsahují vyhodnocení dotazníkového průzkumu s cílem zjistit povědomí spotřebitelů o klamavé reklamě, jejich manipulovatelnost a vztah k reklamě. Závěr shrnuje dosažení cílů práce, navrhuje další možnosti zkoumání této problematiky a vystihuje přínos práce.
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
Marketingová komunikace na platformě chytrých telefonů
Ratislav, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Rejlek, Vladimír (oponent)
Práce poskytuje přehled současných nástrojů marketingové komunikace realizovaných na chytrých telefonech. Popisuje změny v chování spotřebitele spojené s touto technologií a rozebírá způsoby, jak se tomuto chování přizpůsobují marketingové nástroje. Rozebírá transformaci tradičních médií a jejich nové podoby, stejně jako zcela jedinečné možnosti, které technologie chytrých telefonů do marketingové komunikace přináší. Práce hodnotí měřitelnost a povahu komunikačních kanálů a v praktické části se věnuje zejména jejich přímému uplatnění v praxi na zadané případové studii pro tvorbu komunikační strategie pro chytré telefony.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Gruberová, Anna ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy, zdůrazňuje jejich důležitost, výhody a popisuje, jakou formu mohou mít. V teoretické části je uvedeno jejich zařazení v rámci marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na věrnostní programy, které jsou určené dětem. Jsou zde uvedeny konkrétní příklady věrnostních programů. Cílem této práce je zjistit, jak moc jsou jimi děti ovlivněné a jak o nich získávají informace. To je zkoumáno pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnily děti základní školy. V závěru jsou shrnuty podstatné informace a získané výsledky.
Problematika slevových portálů a jejich spolupráce s poskytovateli
Čeladníková, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Macháčková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou slevových serverů. V úvodu jsou vysvětleny pojmy jako je slevový portál, agregátor slev a affiliate program a jejich propojení a spolupráce. Další částí práce je zachycení vývoje slevových portálů na českém trhu a demonstrace raketového nástupu portálů, jejich růst, neustálé inovace a odhad budoucího vývoje, zejména v roce 2012. Mezi zásady pro zpracování praktické části této práce patří dotazník vyplňovaný poskytovateli, komparace se zahraničím a porovnání dvou odlišných portálů co do velikosti. Cílem dotazníku je zjistit celkovou spokojenost poskytovatelů se spoluprací se slevovými portály. Komparace se zahraničím bude sestávat především v porovnání s Grouponem, prvním slevovým portálem na světě. Srovnání dvou českých, naprosto odlišných portálů, bude provedeno na základě rozhovorů se zástupci jednotlivých portálů.
Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
Kolov, Maksym ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teto bakalářské práce je zohlednění faktorů sociálního prostředí, které výrazně působí a mají vliv na chování spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení a obuvi. Pro tyto účely budou použité různorodé typy analýz- studie literatury a jeji zohlednění v teoretické části práce; analýza databáze MML- TGI a interpretace tabulkových výstupů; analýza trhů s odlišnou nákupni kulturou a sociálním prostředím; vlastní výzkum pomocí dotazování faktorů sociálního prostředí, které působí na spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení.
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Šuleřová, Nikol ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Bakalářská práce na téma "Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton" popisuje reklamní kampaně společnosti United Colors of Benetton z devadesátých let minulého století. Tyto reklamní kampaně pro společnost United Colors of Benetton navrhoval a také většinu fotografoval Oliviero Toscani, známý italský fotograf. Bakalářská práce se zaměřuje na jednotlivá témata reklamních kampaní, jako například rasismus, AIDS či válka. Cílem teoretické práce bylo zjistit pomocí odborných článků a knižních publikací, v jakých zemích a proč byly jednotlivé reklamní plakáty zakázány. Cílem praktické části bylo zjistit názory široké veřejnosti na společnosti Benetton, povědomí o reportážních kampaních United Colors of Benetton a názory veřejnosti na etickou stránku reklamních kampaní.
Podpora prodeje
Škáchová, Markéta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje firmy Adoz spol. s r.o. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, je podpora prodeje popsána obecně, její význam, cíle, výhody, nevýhody, účinnost, cesty a zákonná omezení. Druhá část je věnována samotné analýze podpory prodeje ve firmě Adoz spol. s r.o. Nejprve je firma stručně charakterizována z hlediska její činnosti, pozice na trhu, marketingové strategie a vizí a cílů do budoucna. Poté jsou popsány jednotlivé nástroje podpory prodeje využívané firmou a provedena analýza jejich úspěšnosti. Tyto informace byly získány na základě strukturovaného rozhovoru s majitelem firmy panem Ing. Radimem Škáchou. V poslední části je pomocí dotazníkového šetření zanalyzována akce ,,Den s Adozem''. V závěru práce jsou uvedeny možné doporučení pro zlepšení.
Vzájemná interakce problematiky body image a médií
Adamcová, Kristina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Obsahem bakalářské práce je popis vlivu médií na vnímání lidského těla, speciálně u mladých žen. Je zde diskutováno působení jednotlivých druhů médií typu televize, novin, časopisů a nejnověji i internetu. Práce se také zabývá vlivem body image na politiku a vzhled politiků. Dále vztahem mezi body image a tvorbou pro děti, kterou v mnoha směrech ovlivňuje, a tím modeluje další generace. Na základě dotazníků byl proveden výběr nejatraktivnějších osobností, které byly rozděleny do typových skupin. Těch je celkem sedm, jak u mužů, tak žen. Byly dány do souvislosti vybrané nejatraktivnější celebrity a jednotlivé demografické údaje (věk, pohlaví, vzdělání a velikost místa bydliště). Také je zde rozebrán vztah mezi výběrem populární osobnosti a typem pleti, kterou respondent preferoval. Poté následuje analýza, zda si dotazovaní myslí, že jsou mladší lidé atraktivnější než starší a zda si myslí, že dnešní společnost vytváří tlak na lidi, aby byli fyzicky atraktivní. Poslední otázka se týká názoru lidí na prosazování "skutečné krásy" a jako předchozí otázky, i tato byla v souvislosti s vybranými nejpreferovanějšími osobnostmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 340 záznamů.   začátekpředchozí226 - 235dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 PEŠEK, Ondřej
2 Pešek, Oldřich
2 Pešek, Ondřej Matthew
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.