Název:
Podpora prodeje
Překlad názvu:
Sales promotion
Autoři:
Škáchová, Markéta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje firmy Adoz spol. s r.o. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, je podpora prodeje popsána obecně, její význam, cíle, výhody, nevýhody, účinnost, cesty a zákonná omezení. Druhá část je věnována samotné analýze podpory prodeje ve firmě Adoz spol. s r.o. Nejprve je firma stručně charakterizována z hlediska její činnosti, pozice na trhu, marketingové strategie a vizí a cílů do budoucna. Poté jsou popsány jednotlivé nástroje podpory prodeje využívané firmou a provedena analýza jejich úspěšnosti. Tyto informace byly získány na základě strukturovaného rozhovoru s majitelem firmy panem Ing. Radimem Škáchou. V poslední části je pomocí dotazníkového šetření zanalyzována akce ,,Den s Adozem''. V závěru práce jsou uvedeny možné doporučení pro zlepšení.The subject of this thesis is an analysis of sales promotion company Adoz spol. s r.o. The work is divided into two parts. In the first, theoretical part, is to support the sales described in general, its importance, objectives, advantages, disadvantages, efficiency, routes and legal restrictions. The second part is dedicated to the analysis of sales promotion in the company Adoz spol. s r.o. First, the company is briefly characterized in terms of its activities, market position, marketing strategy and vision and goals for the future. Then describe each tool used by sales support and analysis of their success. This information was gathered through structured interviews with the owner of the company Ing. Radim Škácha. The last section is analyzed using the survey action ,,The day with Adoz''. Finally there are the possible recommendations for improvement.
Klíčová slova:
cena; kampaň na podporu prodeje; Podpora prodeje; výrobek; zákazník; customer; price; product; Sales promotion; sales promotion campaign
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31280