Název: Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
Překlad názvu: Social environment and its influence on consumer’s choice of brand of sports clothing
Autoři: Kolov, Maksym ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu USA a Ukrajiny; dotazování; Sociální prostředí; značky sportovního oblečení; brands of sports clothing; market analysis of USA & Ukraine; Social environment; survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31693

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114069


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet