Název:
Marketingová komunikace na platformě chytrých telefonů
Překlad názvu:
Marketing communication on the smartphones platform
Autoři:
Ratislav, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Rejlek, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce poskytuje přehled současných nástrojů marketingové komunikace realizovaných na chytrých telefonech. Popisuje změny v chování spotřebitele spojené s touto technologií a rozebírá způsoby, jak se tomuto chování přizpůsobují marketingové nástroje. Rozebírá transformaci tradičních médií a jejich nové podoby, stejně jako zcela jedinečné možnosti, které technologie chytrých telefonů do marketingové komunikace přináší. Práce hodnotí měřitelnost a povahu komunikačních kanálů a v praktické části se věnuje zejména jejich přímému uplatnění v praxi na zadané případové studii pro tvorbu komunikační strategie pro chytré telefony.The thesis provides an overview over contemporary means of marketing communication on smartphones. It describes changes in consumer behavior connected to this technology and analyses the ways the current communication channels adapt to these behavioral changes. It analyses the transformation of traditional media into their new shapes, as well as entirely unique possibilities the technology of smartphones is opening for the marketing communication. The thesis evaluates measurability and forms of communication channels and in the practical part is entirely dedicated to their use in practice via a pre-selected case study in order to create a smartphone communication strategy.
Klíčová slova:
Chytré telefony; location-based marketing; Marketingová komunikace; mobilní marketing; Location-based marketing; Marketing communication; Mobile marketing; Smartphones
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31866