Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh koncového efektoru robotu
Kadaňka, Jan ; Parák, Roman (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rešerší efektorů, obzvláště pro předměty válcového či sférického typu. Dále rozdělením efektorů podle typu použité síly. Hlavní část se zabývá návrhem a praktickou realizací prototypu efektoru, který je schopen uchopit sférický předmět.
Využití strojového učení pro kontrolu kvality v průmyslových aplikacích
Gaško, Viktor ; Dobrovský, Ladislav (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je zoznámiť sa s problematikou kontroly kvality v priemyselných aplikáciách so zameraním na hlboké učenie. K tomuto a podobným problémom bolo vytvorených niekoľko knižníc, ktoré majú za úlohu uľahčiť jeho riešenie. Hlavnou úlohou je vytvorenie programu na kontrolu kvality za pomoci programovacieho jazyka Python a frameworku Tensorflow. Tento program bude pozostávať z troch neurónových sietí, pričom jedna zistí približnú polohu súčiastky, druhá jej farbu a tretia skontroluje správnosť jej výroby.
Všesměrový mobilní robot – detekce překážek
Pollach, Ondřej ; Lang, Stanislav (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Závěrečná práce je zaměřena na řešení problému detekce kolizí na všesměrovém robotu pomocí vybraných infračervených senzorů. Signály ze senzorů jsou zpracovávány pomocí mikroprocesoru Arduino Mega 2560, v němž je proveden přepočet a následná aproximace výstupních signálů jednotlivých senzorů. Aproximovaná data jsou poté posílána přes USB do mikropočítače Raspberry Pi 3 model B, ze kterého výsledné hodnoty putují skrze Ethernetovou síť do programovatelného logického automatu společnosti B&R Automation. Konečnou fází projektu je vizualizace zpracována pomocí Automation studia od firmy B&R.
Spolupráce člověk-stroj – využití počítačového videní
Sobotka, Pavel ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Hlavní náplní této bakalářské práce je realizace aplikace pro řízení robotického ramene prostřednictvím zařízení Kinect. Aplikace je psána v jazyce C# za použití vývojového prostředí Microsoft Visual Studio 2017. První část bakalářské práce pojednává o tématech kolaborativní robotiky, počítačového vidění a zařízení Kinect od společnosti Microsoft. Druhá část práce je věnována popisu implementace a testování zmíňené aplikace.
Návrh řídicího programu průmyslového robota IRB 120 pomocí softwaru RobotStudio
Nevřiva, Václav ; Lang, Stanislav (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh řídícího programu pro vybranou laboratorní úlohu v programu RobotStudio, jeho implementace pro průmyslového robota IRB 120 společnosti ABB Robotics a ověření navrženého řešení simulací a testem na reálném hardware. V úvodní části je stručně představena společnost ABB, produkty společnosti a vývojové prostředí RobotStudio. Následující kapitoly popisují vybranou laboratorní úlohu, její řešení a testování navrženého programu. Bakalářská práce byla rozšířena o návrh uživatelského rozhraní pro ovládání úlohy a ukázku práce s robotem s využitím virtuální reality.
Detekce objektu pro průmyslového robota s využitím počítačového videní
Huber, Michal ; Škrabánek, Pavel (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření řídícího programu pro zpracování obrazových dat z kamery. Úvodní část práce pojednává o současném stavu detekce objektů v průmyslových aplikacích, a také představuje vývojovou platformu Raspberry Pi a OpenCV knihovnu. Další kapitoly se pak zabývají přípravou Raspberry Pi, návrhem testovacích objektů, úpravou zachycených snímků a tvorbou samotného řídícího programu pro detekci správně vyrobené součásti. Závěr práce je věnován návrhu vizualizačního rozhraní, a především pak ověření funkčnosti vytvořeného řídícího programu.
Robotický stolní fotbal - optimalizace snímání hrací plochy
Sijková, Simona ; Parák, Roman (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Predmetom tejto bakalárskej práce je optimalizácia snímania hracej plochy pomocou inteligentnej kamery Cognex na robotickom stolnom futbale spoločnosti B&R Automatizace. Prvá časť práce je venovaná rešerši v oblasti priemyslových kamier, typom kamier a kamerových systémov vyrábaných spoločnosťou Cognex. Približuje základné prvky fungovania systému a porovnáva ich výhody a obmedzenia pre rôzne aplikácie. V druhej, praktickej časti sú ukázané postupy, zmeny a riešenia vzniknutých problémov, ktoré viedli k finálnej optimalizácii v programe In-Sight Explorer. V závere bakalárskej práce sa diskutuje vplyv osvetlenia a vonkajšieho prostredia na detekciu loptičky.
Robotický stolní fotbal - herní strategie
Vaverka, Pavel ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace herní strategie pro robotický stolní fotbal firmy B&R Automatizace. V úvodní části bude představena firma B&R Automatizace a její produkty. Dále bude stručně popsán současný stav projektu a zároveň představeny další podobné projekty. V hlavní části bude teoreticky i prakticky navržena herní strategie a vytvořen jednoduchý program simulace stolního fotbalu pro průběžné testování. V závěru práce budou zhodnoceny dosažené výsledky a budou navrženy možnosti dalšího rozvoje strategie.
Robotický stolní fotbal - řízení herních os
Sláma, Ondřej ; Lang, Stanislav (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navázání na řešení robotického stolního fotbalu od společnosti B&R Automation z minulých let a zdokonalení stávajících problematických oblastí. Konkrétně se jedná o modularizaci softwarového řešení řízení os a následné dynamické optimalizace pohybu. V úvodní části práce jsou rozebrány již vyvinuté řešení, přiblížena firma B&R a stručně popsána problematika řízení elektrických pohonů. Prakticky je dále řešeno téma samotného řízení os spolu s návrhem dvou typů dynamické optimalizace. Práce byla rozšířená o návrh modulu pro detekci lidských os spolu se simulací a implementací navržených algoritmů filtrace signálu ve vývojovém prostředí MATLAB.
Robotický stolní fotbal - herní strategie
Parák, Roman ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce je úprava zariadenia robotického stolného futbalu a návrh herných stratégií. Diplomová práca bola rozšírená o návrh technológie pre bezpečnosť robotického stolného futbalu a návrh vizualizačného rozhrania. V úvode sú popísané doposiaľ vyvinuté riešenia a prezentácia spoločnosti B+R Automatizace. Ďalšie kapitoly popisujú úpravu mechanického riešenia, návrh elektrického zapojenia, vytvorenie simulácie vo vývojovom prostredí MATLAB, vyriešenie problematiky bezpečnosti a následnú aplikáciu riešenia do robotického stolného futbalu. Záver diplomovej práce je venovaný návrhu vizualizačného rozhrania.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.