Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí168 - 177dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz Andreje Babiše v denících MF DNES a Právo: komparativní obsahová analýza
Hanuš, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem této práce byla analýza a komparace zobrazování Andreje Babiše v titulcích dvou celostátně vydávaných denících, deníku MF Dnes a deníku Právo. V teoretické části se nachází charakteristika již zmíněných médií a popis a historie osoby Andreje Babiše. V metodologické části se nachází metoda zpracování, operacionalizace a výzkumné otázky. V závěrečné části, praktické, je pět analýz, které informují o zobrazení Andreje Babiše v titulcích vybraných deníků. Každá jednotlivá kapitola obsahuje analýzu dení-ků a jejich vzájemnou komparaci a vyhodnocení.
Sponzoring ve volejbale
Fiala, Ondřej ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje sponzoringu mládežnických týmů a získání sponzora. Hlavním cílem je analýza dospělých a mládežnických týmů volejbalové extraligy a 1. Volejbalové ligy v ČR. A dále řešení problému shánění sponzoringu.
Návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek
Vidourková, Aneta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek. Teoretická část obecně charakterizuje pojem marketingová komunikace a následně související komunikační mix. V praktické části je charakterizována kavárna Koblížek. Je zde provedena analýza konkurence a dodavatelů kavárny. Poté jsou pro kavárnu Koblížek zpracovány jednotlivé části komunikačního mixu. V závěru práce jsou z poznatků teoretické části shrnuta doporučení marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek.
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Kovářová, Veronika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat vliv recenzí na potenciální zákazníky v online prostředí. Definovat druhy recenzí, které by spotřebitele v kupním rozhodovacím procesu ovlivnili pozitivně, a které naopak pro potenciální zákazníky odpovídající hodnotu nemají. Recenze budou porovnány nejen z pohledu strukturovanosti respektive nestrukturovanosti, ale také z obsahové části publikovaného textu: jeho formy, délky, odbornosti a jazykové kvality. K zjištění výše uvedeného bude využita kontaktní metoda kvalitativního výzkumu v podobě osobního interwiev s dobrovolnými respondenty, kteří budou osloveni pomocí sociální sítě. Cílem výzkumu nebude pouze zjistit, jaké recenze mají největší vypovídající hodnotu pro uživatele, ale také definovat, jakou formu vyjádření recenzenti preferují a jak zajistit, aby spotřebitele psali hodnotné a kvalitní recenze.
Analýza možností provozování filmového klubu na FM VŠE
Linhartová, Barbora ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Bakalářská práce, jak již z názvu vyplývá, analyzuje možnosti založení filmového klubu na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Jindřichově Hradci. Cílem této práce je seznámit čtenáře s konceptem filmového klubu na fakultě, definovat a následně charakterizovat jednotlivé důležité kroky vedoucí k založení filmového klubu, případně tyto kroky zanalyzovat po stránce legislativní a finanční. Práce je uspořádána do dvou fází, přípravné fáze a fáze realizace. Přípravná fáze popisuje již zmíněné nezbytné kroky vedoucí k založení filmového klubu, fáze realizace pak obsahuje samotnou modelovou existenci filmového klubu a její finanční zhodnocení. Práce je z velké části založena na zkušenostech provozovatelů již fungujících filmových klubů, konkrétně filmového klubu na VŠE v Praze a filmového klubu na Fakultě humanitních studií UK v Praze.
Analýza internetové kampaně společnosti Ochrana 360° na sociálním médiu Facebook
Musilová, Iveta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza cílení reklamy na Facebooku společnosti Ochrana 360°. Součástí práce je zhodnocení internetového marketingu a marketingu na sociální síti Facebook pro společnost Ochrana 360°. (Hodnocení se týká pouze vybrané společnosti, neslouží jako návod pro podobné společnosti.) Pro dosažení cíle práce v teoretické části nejprve popíši segmentaci a targeting, marketingovou komunikaci na internetu, cílení internetové reklamy a sociální média. Na závěr teoretické části se zaměřím na modely cílení reklamy na Facebooku. V praktické části představím společnost jako takovou a dále se budu zabývat analýzou webových stránek společnosti a především analýzou marketingu společnosti na sociální síti Facebook. V této části zejména popíši cílení reklamy a reklamní kampaně na Facebooku vytvořené společností Ochrana 360°.
Analýza a komparace vybraných vývojových parametrů České a Slovenské televize
Rejzek, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a následně porovnat a zhodnotit vývoj vybraných vývojových ukazatelů České a Slovenské televize. V teoretické části je nejprve přiblížen vývoj veřejnoprávního televizního trhu ve střední a východní Evropě. Poté se práce již zabývá Českou a Slovenskou televizi. Nejprve je popsána jejich historie a vývoj a poté jsou analyzovány jednotlivé vybrané vývojové parametry obou institucí, které jsou rozděleny do tří oblastí. Závěrečná kapitola se pak zabývá komparací analyzovaných vývojových parametrů, jejich zhodnocením a okomentováním.
Analýza komunikačního mixu společnosti Svatba jak má být, s.r.o.
Božejovská, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
K uskutečnění tématu mé kvalifikační práce jsem si vybrala společnost Svatba jak má být, s. r. o. Cílem teoretické části práce je osvětlit čtenáři základní pojmy a souvislosti, které jsou zapotřebí k analýze komunikačního mixu. Tato teorie je poté v praktické části použita na současnou situaci vybrané společnosti. V praktické části nejdříve čtenáři představím analyzovanou společnost a poté ji popisnou analýzou zpracuji. V závěru práce zveřejním uskutečněné anketní šetření k tématu práce.
Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Pojedeme k moři
Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je podat ucelený přehled o product placementu a na příkladu filmu Pojedeme k moři prakticky ilustrovat jeho využití v české audiovizuální tvorbě. V teoretické části vymezuji definici product placementu společně s jeho zařazením v rámci marketingového mixu. Dále popisuji výhody a nevýhody této marketingové techniky, historický vývoj i jednotlivé druhy, se kterými se můžeme setkat. Specifikuji také aspekty integrace product placementu do audiovizuálních děl, kdy za jeden z těchto aspektů považuji právní úpravu této marketingové aktivity. Dále následuje analýza snímku Pojedeme k moři. Cílem tohoto rozboru je zjistit, jaké značky byly ve filmu zobrazeny, jakým způsobem a jakých typů umístění produktu bylo využito. Dále určím, jakou roli hrají v rozpočtu filmu příjmy z product placementu a zhodnotím, jestli byly dodrženy všechny legislativní požadavky.
Analýza marketingovej komunikácie Zdravotnej poisťovne DÔVERA, a.s.
Maceková, Veronika ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent)
Obsahom práce je popis a analýza marketingovej komunikácie Zdravotnej poisťovne DÔVERA, a. s. Teoretická časť bakalárskej práce má za cieľ oboznámiť čitateľov so základnými pojmami marketingu, marketingovej komunikácie a popis jednotlivých zložiek komunikačného mixu. Obsahom praktickej časti je náhľad do systému zdravotných poisťovní na Slovensku a charakteristika konkrétne Zdravotnej poisťovne DÔVERA, a. s. Hlavná časť práce sa zameriava na marketingovú stratégiu poisťovne Dôvera, jej produkty a služby ktoré ponúka, ich forma distribúcie a propagácie na trhu. Výsledkom práce je porovnanie znalostí z teoretickej časti so súčasným stavom marketingovej komunikácie v rámci Zdravotnej poisťovne DÔVERA, a. s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí168 - 177dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
97 NOVÁK, Martin
10 NOVÁK, Matěj
86 NOVÁK, Michal
27 NOVÁK, Miroslav
7 Novák, M.
34 Novák, Marek
97 Novák, Martin
1 Novák, Martin Bc.
1 Novák, Matouš
8 Novák, Matyáš
4 Novák, Matúš
10 Novák, Matěj
11 Novák, Michael
11 Novák, Milan
1 Novák, Milan Bc.
10 Novák, Miloslav
1 Novák, Miloš
53 Novák, Mirko
27 Novák, Miroslav
2 Novák, Miroslav,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.